کد خبر 1623829
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
فوری؛ واریز سود برای یک میلیون سهامدار 

تعداد ۱۹ ناشر سود جاری و مطالبات بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار سهامدار به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان را از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

به گزارش مشرق، جزییات واریز سود سهامداران در هفته سوم تیرماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۲۲ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم تیرماه امسال، ۱۷ شرکت « سرمایه‌گذاری‌بهمن، س‌.الماس‌حکمت‌ایرانیان، لیزینگ‌خودروغدیر، نفت‌ پارس، گروه‌توسعه‌مالی‌مهرآیندگان، گروه‌سایراشخاص‌بورس‌کالا، توسعه‌سامانه‌های‌نرم‌افزاری‌نگین، مولدنیروگاهی‌تجارت‌فارس، سیمان‌ غرب، سیمان‌ بجنورد، تولیدات‌پتروشیمی‌قائدبصیر، بیمه‌پاسارگاد، سیمان‌ شمال، سیمان‌ سفیدنی‌ریز، بانک‌تجارت، پتروشیمی‌پارس‌ و سرمایه‌گذاری‌گروه‌صنایع‌بهشهرایران» سود جاری یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۸۲ سهامدار که شامل ۲ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان می‌شود به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

گفتنی است در این بازه زمانی، ۲ ناشر« سرمایه‌گذاری‌پردیس و کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین » سود سنواتی و حق تقدم ۳۰ هزار و ۵۴۰ سهامدار که شامل ۶۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    7 0
    چرا مال شرکت نفت خلیج فارس و هرمز که سهام ما ظاهرا دست ایناست پرداخت نکردن.؟وضع شون هم که خوبه ولی الان تیرماه هم تموم شد هیچی ندادن
  • لیلا ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    هرموقع سیر شدین لطف کنید سود ها رو واریز کنید برا مردم
  • لیلا ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 0
    هرموقع سیر شدین لطف کنید سود ها رو واریز کنید برا مردم
    • صراطی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      0 0
      کلام قلبی میلیون ها نفر گفته اید شیر مادرت حلالت
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    1 1
    چرا بازار رشد نمیکنه تا 50ملیون سهامدار از سود این شرکتها سود ببرن من جای تیم اقتصادی پزشکیان بودم به جای اینکه دنبال اعتبار برای یارانه دادن بگردم بازار بورس رو که بار مالی برای دولت هم نداره رو رونق میدادم تا پول خوبی نصیب 50ملیون سهامدار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس