شهادت بیش از ۳۰۰ ورزشکار در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

دبیرکل فدراسیون رسانه‌های ورزشی فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه، ۳۰۰ ورزشکار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق از الجزیره، مصطفی صیام گفت: این جنایت در راستای هدف قرار دادن مستقیم ورزشکاران فلسطینی از سوی (رژیم) اسرائیل خواه با ترور یا دستگیری آنها و یا تخریب زیرساخت‌های ورزشی انجام می‌گیرد.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اماکن ورزشی در استان‌های جنوبی غزه از آغاز تجاوز نظامی (رژیم) اسرائیل به این باریکه تخریب شده است.

صیام گفت: اتحادیه فوتبال فلسطین از فدراسیون‌های بین‌المللی و قاره‌ای خواسته است تا در خصوص جنایات (رژیم) اسرائیل علیه ورزش فلسطین و لزوم انجام اقدامات تنبیهی علیه آن اقدام کنند.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سبحان IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    1 0
    روحشان شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس