شنیده شدن صدایی شبیه انفجار اطراف حرم شاهچراغ(ع)

دوشبه شب صدایی شبیه انفجار در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) شنیده شد. فرمانده انتظامی فارس در این باره اعلام کرد که یک سارق در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دستگیر شده است.

به گزارش مشرق، شنیده‌ها حاکی از آن است که صدایی شبیه انفجار از نزدیکی بازار حاجی در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به گوش رسید اما هم‌اکنون برنامه سوگواری حسینی از حرم مطهر به صورت مستقیم از شبکه فارس در حال پخش بوده و همه چیز در امن و امان و آرامش است.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: انفجاری رخ نداده است و هم اکنون در حال عزیمت به محل هستیم و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

قزلسفلی لحظاتی بعد در گفتگو با خبرنگار گفت: هم اکنون در محوطه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستیم و اوضاع را بررسی کردیم و هیچ مورد و مسئله خاصی نیست و هیچ مسئله امنیتی به وجود نیامده است.

دقایقی پیش سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در جمع مردم در این رابطه گفت: هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده است و ما تنها یک سارق دستگیر کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    13 6
    خدا را شکر کذب است. خدایا به حق مهدی فاطمه زهرا بر این انقلاب رحم کن
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    5 4
    مناطقی از استان فارس ، لانه قدیمی سازمان بهائیت است شاید این استان شاهد جمعیت اکثری بهایی ها باشد و بعد وضعیت این استان در فتنه ها و حوادث تروریستی هم قابل مشاهدس ، اگر خواستار این هستید که حوادث تروریستی به حداقل ترین حالت ممکنش برسه و فتنه حداقل بزرگ نباشه همه این ها را باید سلب تابعیت کنید اموال و ثروت شان را بگیرید و از کشور اخراج کنید برن همان حیفا زندگی کنند شما پیاده نظام دشمن را به عنوان اسب تروا راه دادین و بعد با اثرش می جنگید ؟ حرم آقا در شیراز به پادگان هم تبدیل شود از خطر شدید تروریسم پایین نمی آد چون سازمان بهائیت در این استان بشدت فعال است .
    • DE ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      0 2
      معلومه تو خودت از نيروهاي دشمن هستي، چون آدرس غلط ميدي! تروريست هاي قبلي كساني بودن كه امثال تو با باز كردن مرزهاي كشورهاي باعث ورود آنها به كشور شدن!
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    2 1
    چهارستون بدنمون لرزید نکنه دوباره یه قتل عام دوباره راه افتاد ... خدا را شکر بخیر گذشت
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    0 0
    باسلام.واقغا باید یک فکر اساسی برای امنیت حرم مطهر شود تا دوباره شاهد جولان این تروریست های بی وجدان نباشیم
  • مهم نیست IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    4 3
    امروز ظهر عاشورا تمام مغازه های شیراز باز هستند. انگار نه انگار!! رفتم از یک مغازه ای آب معدنی بخرم . به خاطر داشتن لباس مشکی رفتار زشتی با من کرد! شهر رسما تبدیل به بلد کفر شده و مسئولین غیر بومی هم عین خیالشون نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس