به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

پشت پرده یک هیاهو

منافقان تمامیت خواه از دولت حداقلی چه می‌خواهند؟

برخی افراطیون مدعی اصلاحات، در مرحله ما قبل نقد هستند. سزاوار نقد نیستند، چون هیچ هنجار و معیار ثابتی ندارند و هر روز به رنگی در می آیند.

آنها با هیچ سیاستمداری، صادق نبوده اند و به همین علت، همان هایی را که از نردبان شان بالا رفته اند، مورد بدترین فحاشی ها و توهین قرار داده و سپس در صورت نیاز، مجددا تملق شان را گفته اند؛

از هاشمی رفسنجانی و خاتمی و منتظری و عارف بگیرید، تا بهزاد نبوی و ناطق نوری و لاریجانی و حسن روحانی. از قدیس اصلاحات و شیخ اعتدال و شیخ دیپلمات توصیف کردن، تا اردک فلج و شاه سلطان حسین بی عرضه و متهم اول قتل های زنجیره ای و دیکتاتور، و رحم اجاره ای خواندن!

بنابراین، توقع این که با آقای پزشکیان، رویکردی متفاوت پیشه کنند، دور از واقعیت و خمیره و شخصیت آنان است.

اشخاص وقتی به قدرت می رسند و جایگاهی پیدا می کنند، برای افراطیون مدعی اصلاحات، صرفا پوششی هستند تا اینان بتوانند از کام جویی کنند و هنجار ها را مورد هجمه قرار دهند، و هنگامی هم که دوره مناصب به سر رسید، مسئولیت تخلفات و خسارات خویش را گردن صاحب منصبان بیندازند.

منافقین جدید، زیست طفیلی خود را در دو قطبی کردن جامعه، و سرگرم سازی افکار عمومی با مجادلات سیاسی، و همزمان، به نیش کشیدن طعمه قدرت و منصب می دانند.

به همین علت هم هست که با نقاب حمایت از پزشکیان، در صدد تسویه حساب با هر نهاد و شخصیتی برآمدند که توانسته نقاب از سیمای آنها کنار بزند.

یک روز می گویند باید شهردار تهران برکنار شود، روز دیگر سراغ آقای جلیلی می روند و نسخه کنار گذاشتن او از شورای عالی امنیت ملی را می پیچند و... همین طور رئیس و معاون صدا و سیما، و مدیر مسئول کیهان و فلان اعضای مجلس خبرگان و ائمه جمعه برخی شهرها و... !

این اقلیت بی صداقت (حداکثر هزار نفری)، طوری هم وانمود می کنند که انگار هشتاد و پنج میلیون ایرانی به آنان وکالت داده اند! این در حالی است که اگر بنابر کاربست ادبیات همیشگی خود آنها بود، باید از تعبیر رئیس جمهور حداقلی برای آقای پزشکیان استفاده می شد که پایین ترین رای را در میان همه روسای جمهور منتخب (۲۵ درصد رای کل واجدان حق رای) کسب کرده است.

دولتی که رای ۷۵ درصد مردم را ندارد، چگونه مدعیان حمایت از آن می توانند مانند سلاطین و دیکتاتورهایی که خود را مالک همه چیز می دانند، نسخه قلع و قمع منتقدان و صاحب نظران را بپیچند، و حال آن که آقای جلیلی ۱۳/۵ میلیون رای، (فقط ۲/۸ میلیون رای کمتر) کسب کرده است؟!

البته شخص آقای پزشکیان از این ادبیات موهوم منافقین فاصله دارد. در عین حال توجه داشته باشیم کوتوله های دیکتاتور با هیاهوی رسانه ای، قصد سرگرم سازی عمومی را دارند تا مردم و صاحب نظران نپرسند که تندروهای بی خاصیت و پر خسارت (گرگ های دندان تیز کرده برای مناصب دولتی) چگونه توانسته اند بر برخی کمیته های انتخاب وزیر چنبره بزنند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حسین IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    3 0
    بخدااین مردک جیره خوار امریکا از شوخی که چلوی دوربین با چناب پزشکیان کرد خودشرا نشان داد که چقدر بی شخصیت است
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    3 0
    اتفاقا پزشکیان خیلی هم زرنگه تقسیم کار کرده اون با دوتا هیات رفتن وحرف اینوریها رو سرگرم‌وبخوانید احمق کرده و طرف دیگه ظریف وشیطان مسلم اذری و بقیه دارن خوب تیشه به ریشه میزنن
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    7 1
    تمام تلاش این عده برای اینه که دین را از سیاست جدا کنن پزشکیان را فرستادن وسط هیئت ها و خودشان دارن وزیر و وکیل تعیین می کنن، لطفأ مجلس انقلابی حواسش باشه
  • DE ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    6 1
    البته شخص آقای پزشکیان از این ادبیات موهوم منافقین فاصله دارد. در عین حال توجه داشته باشیم کوتوله های دیکتاتور با هیاهوی رسانه ای، قصد سرگرم سازی عمومی را دارند تا مردم و صاحب نظران نپرسند که تندروهای بی خاصیت و پر خسارت (گرگ های دندان تیز کرده برای مناصب دولتی) چگونه توانسته اند بر برخی کمیته های انتخاب وزیر چنبره بزنند؟
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    4 0
    لعنت بهشون
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    1 0
    هیچ وقت به پزشکیان رای نمیدم اصلا از نطر قانونی رییس جمهور همه هست مطیع امر رهبرم دیگه عصبانیتی نیست …کار ما فقط کمک و انتقاد دوستانه به دولته همین …  جدابم به انصاف نیوز ....حتما دوست دارم حزبی علیه پزشکیان داشته باشم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس