کد خبر 1624860
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
عکس | یک پرسپولیسی دیگر در جمع فولادی‌ها

مربی فصل گذشته تراکتور تبریز که موفق شد با این تیم سهمیه آسیایی را کسب کند به کادر فنی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، همزمان با اردوی دوم تیم فولاد خوزستان و پس از برگزاری جلسه مشترک هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و حمید مطهری قرارداد همکاری بین طرفین امضا شد.

مطهری که سابقه همکاری با گل محمدی را در تیم های پرسپولیس، شهر خودرو و صبای قم دارد، اواخر فصل گذشته رقابت های لیگ برتر هدایت تراکتور را برعهده گرفت و از ۶ بازی لیگ برتری به ۴ برد و ۲ تساوی رسید و سهمیه آسیایی را برای تبریزی ها کسب کرد.

شایان ذکر است، علاوه بر حمید مطهری، محمد عسکری و مارکو کازر، یحیی گل محمدی را در هدایت فولاد همراهی می کنند و با پیگیری باشگاه بزودی از مربی دروازه بان های فولاد رونمایی خواهد شد.

عکس | یک پرسپولیسی دیگر در جمع فولادی‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یه خوزستانی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    تا دیروزشعبه دوم استقلال بود الان شده پرسپولیس امیدوارم این قدر هزینه میکنه فولاد حداقل نتیجه بگیره
  • پول مردم بیچاره ... IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 0
    پول مردم بیچاره ایران این گونه حیف و میل میشود !! .... باشگاه سپاهان روی درامد نجومی فولاد مبارکه خوابیده !! .... فولاد خوزستان هم روی درامد نجومی فولاد خوزستان !! .... درامد نجومی هر دو از محل مواد اولیه و برق مجانی + فرار مالیاتی گسترده .... اینها آن قدر پول دارند که فقط در حال فساد و ریخت و پاش هستند !! ..... این درامدها باید به خزانه دولت و جیب همه مردم برود .... و این نابسامانیها نتیجه خصوصی سازی سراپا فساد و تاراج اموال دولت (اموال مردم) است !! .....
  • خارجی چرا ؟!!! . IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 0
    مربی و بازیکن خارجی چرا ؟!!! ...... هدف باشگاهها از گرفتن بازیکن یا مربی خارجی ، عادی جلوه دادن اعداد بزرگ پرداختی ها و سوء استفاده های خودشان است !! ..... و اینکه فکر کنیم برای نتیجه بهتر و دلسوزی است ، عین حماقت و سادگی است !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس