کد خبر 1625415
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶

  در لحظات اندوهناک از دست دادن عزیزان، با ارسال یک گل ترحیم، می‌توانیم به عزیزان داغدار نشان دهیم که در این مسیر سخت تنها نیستند و یاد عزیزانشان همواره در قلب‌هایمان باقی خواهد ماند. خرید گل ترحیم و تاج گل ترحیم، نه تنها نمادی از عشق و احترام به فرد درگذشته است، بلکه تسلی‌دهنده دل‌های پر از اندوه نیز می‌باشد. هر تاج گل ترحیم، با چیدمانی از گل‌های زیبا و معطر، پیام‌آور صلح و آرامش برای قلب‌های غمگین است.

خرید گل ترحیم

خرید گل برای عرض تسلیت یکی از راه‌هایی است که می‌توانید همدردی خود را به صاحب‌عزا نشان دهید. ارسال گل ترحیم به مراسم ختم نشان‌دهنده مراتب احترام شما به خانواده عزادار بوده و تسلی‌بخش آن‌هاست؛ البته، گل مناسب ترحیم با گل‌های معمولی فرق دارد و شما باید یک تاج گل مناسب و بامعنا تهیه کنید. در این مطلب، اطلاعات کاملی در این خصوص به شما ارائه داده و نکات مهمی را برای سفارش تاج گل تسلیت به شما آموزش می‌دهیم.

برای مراسم ختم و ترحیم چه گلی بگیریم؟

معرفی ۵ گل برای ترحیم و تاج گل

گل‌ها همیشه آرامش‌بخش هستند و با زیبایی خیره‌کننده خود می‌توانند برای چند لحظه هم که شده غم و ناراحتی را از انسان دور کنند. این هدیه باارزش، هم در شادی و هم در غم می‌تواند توجه شما به‌طرف مقابل را نشان دهد؛ اما بدون شک گل مناسب ترحیم با گل‌هایی که در زمان شادی یا جشن‌ها و مهمانی‌ها هدیه می‌دهید فرق دارد. اگر قصد سفارش تاج گل ترحیم را دارید اما نمی‌دانید چه گلی را انتخاب کنید، کافی است ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در اینجا برایتان ۵ ایده خوب داریم که می‌توانید بسته به احساس و ترجیحات خود، هرکدام را انتخاب کنید.

        • گل لیلیوم

اولین انتخابی که برای خرید گل تسلیت پیش رویتان قرار می‌گیرد، گل لیلیوم است. لیلیوم رنگ‌های مختلفی دارد؛ اما معمولا برای عرض تسلیت و ارسال به بهشت زهرا یا مراسم ترحیم، از نوع سفید آن استفاده می‌کنند. رنگ سفید این گل نمادی از خلوص، وقار و آرامش بوده و معصومیت روحی را تداعی می‌کند که به سمت آسمان و ابدیت رهسپار شده‌است. شاید به همین خاطر باشد که در اغلب مراسمات ترحیم، چندین سبد یا تاج گل ساخته‌شده با لیلیوم سفید دیده می‌شود.

گل ارکیده

این گل نماد عشق ابدی است و خرید گل ارکیده برای ساخت سبد گل ترحیم این معنا و مفهوم را می‌رساند که اطرافیان همیشه به یاد عزیز ازدست‌رفته خواهند بود. ارکیده در طبیعت در رنگ‌های مختلفی یافت می‌شود، اما برای مراسم ترحیم از رنگ سفید یا صورتی آن استفاده می‌کنند.

        • گل گلایول

این گل زیبا و خیره‌کننده به‌عنوان نماد مراسمات ترحیم شناخته می‌شود. گلایل نشان‌دهنده احساسات عمیق، به یاد کسی بودن و صمیمیت است؛ از همین رو، معنا و مفهوم زیادی را به خانواده عزادار منتقل می‌کند. معمولاً در گل فروشی‌ها برای ساخت تاج گل ترحیم، گلایول را در کنار گل‌های دیگر دیزاین می کنند. این گل با شاخه‌های بلند خود در پشت گل‌های دیگر قرار می‌گیرد تا درنهایت، ظاهری خیره‌کننده و زیبا پیدا کنند.

        • گل رز

برخی از افراد تصور می‌کنند خرید گل رز فقط برای قرار ملاقات‌های عاشقانه است‌؛ اما اصلا اینطور نیست و در تمام مراسمات و مناسبت‌ها می‌توان این گل زیبا و محبوب را هدیه داد. تنها نکته مهم این است که رنگ گل و تزیینات آن متناسب با مراسم موردنظر انتخاب شود. برای مثال، برای فرستادن تاج گل رز به بهشت زهرا یا مراسم ختم، از گل‌های رز سفید یا مشکی استفاده می شود. توجه شود که سبد گل ترحیم و یا پایه گل تسلیت هم باید بدون تزیینات شلوغ یا رنگی باشد.

        • گل آنتوریوم

آخرین پیشنهادی که برای ارسال تاج گل ترحیم برایتان داریم، انتوریوم (آنتوریم) نام دارد. انتوریم ها معمولا رنگ سبز و سفید آن در مراسمات ختم استفاده می‌شود، که نماد دلسوزی و همدردی است. شما می‌توانید آن را در کنار گل‌های دیگری که معرفی کردیم، در یک تاج گل یا سبد گل سفید سفارش دهید و به محل مراسم بفرستید.

برای مراسم ختم و ترحیم چه گلی بگیریم؟

نکات مهم برای سفارش تاج گل ترحیم

قبل از ارسال گل ترحیم به مسجد، بهشت زهرا یا منزل متوفی، باید به نکات خاصی توجه داشته باشید تا مطمئن شوید همه‌چیز بدون نقص پیش می‌رود و خانواده عزادار به‌خوبی متوجه احترام، توجه و همدردی شما خواهند شد. در اینجا، به برخی از نکات خرید تاج گل ترحیم و انتخاب گل مناسب ترحیم اشاره می‌کنیم.

        • انتخاب پایه یا سبد مناسب

اگر قصد دارید یک سبد گل ترحیم به محل مراسم ختم ارسال کنید،‌ باید به نوع سبد گل و ابعاد آن هم توجه داشته باشید. سبد پرزرق‌وبرق برای مراسم ترحیم مناسب نیست؛ بلکه باید کاملا ساده و تک‌رنگ باشد. درصورتی‌که می‌خواهید تاج گل ارسال کنید، باید پایه گل ترحیم هم بسیار زیبا و مقاوم باشد. در چنین شرایطی، پایه چوبی تیره‌رنگ و یا پایه گل فلزی انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

        • نوشتن یک پیام تسلیت مناسب

ارسال گل ترحیم به‌تنهایی کافی نیست و باید به همراه آن، یک پیام مناسب هم بفرستید که نشان‌دهنده همدردی شما باشد. در پیام تسلیت خود از جملات و واژگان مناسبی استفاده کنید تا ابراز تأسف و ناراحتی خود بابت از دست دادن آن عزیز را نشان دهید.

        • توجه به قیمت تاج گل

قیمت تاج گل ترحیم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنید. خوشبختانه تاج گل‌های ترحیم در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند تا هر کسی بتواند باتوجه‌به میزان بودجه خود، یکی از آن‌ها را خریداری کند. برای خرید تاج گل ارزان تهران پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مراکز فروش معتبر بروید که بهترین انواع گل‌های ترحیم را با قیمت منصفانه‌ای به شما عرضه می‌کنند.

        • توجه به اعتبار فروشنده در خرید آنلاین

اگر فرصت مراجعه حضوری به گل فروشی را ندارید، ناچار به سفارش گل آنلاین خواهید بود. این کار در زمان شما برای خرید گل صرفه‌جویی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که به‌موقع بتوانید تاج گل را به محل مراسم برسانید؛ اما در این حالت، نمی‌توانید از نزدیک کیفیت گل‌ها را ببینید و از سالم و زیبا بودنشان مطمئن شوید. با این اوصاف، تنها راه‌حلی که برایتان وجود دارد، انتخاب یک گل فروشی آنلاین معتبر است. مراکزی که توانسته‌اند کیفیت و اعتبار خود را به مشتریان قبلی ثابت کنند و خوش‌نام هستند، شما را هم نا امید نخواهند کرد و می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

سفارش و خرید تاج گل تسلیت به‌صورت آنلاین

در این مطلب، سعی کردیم بهترین گل مناسب ترحیم را به شما معرفی کنیم و نکاتی درخصوص ارسال گل ترحیم به مسجد و یا بهشت زهرا ارائه دادیم. همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید برای خرید گل و تاج گل ترحیم‌ میتوانید از امکان خرید آنلاین گل گلفروشی سولین بازار اقدام کنید. برای خرید آنلاین گل، مراکز معتبر زیادی وجود دارند که از آن جمله می‌توان به گل فروشی آنلاین سولین بازار اشاره کرد. در این گل فروشی، انواع تاج گل ارزان درخور و مناسب با قیمت‌های منصفانه عرضه می‌شود و می توانید از نزدیک ترین گلفروشی سفارش گل آنلاین را 3 ساعته تحویل بگیرید؛ از همین رو، شما می‌توانید با خیال راحت یک پایه گل ترحیم و یا سبد گل ترحیم مناسب از این گل فروشی سفارش داده و به مراسم ختم ارسال کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس