کد خبر 1625466
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
پایش اسناد در سازمان ثبت احوال کلید خورد

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از پایش اسناد به منظور پالایش پایگاه این سازمان و تعیین تکلیف اسناد در راستای اتقان بیشتر اسناد هویتی خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: اسناد هویتی ثبت احوال به عنوان شاخص ترین سند احراز هویت ایرانیان محسوب می شود و کارکنان سازمان به عنوان امین مردم وظیفه حفاظت و حراست از این اطلاعات را بر عهده دارند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر دقت در حراست از اسناد و انجام اقدامات لازم و شاخص در حوزه حفاظت از اسناد هویتی اظهار داشت: حفاظت و حراست از اطلاعات و اسناد هویتی باید با حساسیت و دقت صورت گیرد زیرا این امر از تشکیک در اطلاعات ثبت احوال جلوگیری می کند.

کارگر ادامه‌ داد: پایش اسناد به منظور پالایش پایگاه سازمان ثبت احوال کشور و تعیین تکلیف اسناد در راستای اتقان بیشتر اسناد هویتی موجب افزایش اعتماد عمومی به سازمان و ارتقای جایگاه سازمان ثبت احوال خواهد شد.

معاون وزیر کشور افزود: با توجه به اطلاعات مهم و حیاتی و زیرساختی موجود در سازمان ثبت احوال کشور و در راستای ارتقای امنیت بانک های اطلاعاتی و داده های هویتی اقدامات مهمی نسبت به توسعه زیرساختها و سیاست های امنیتی فناوری اطلاعات و حفاظت از داده‌های هویتی و پیاده سازی طرح های کلان امنیت فناوری در سازمان ثبت احوال کشور صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس