کد خبر 1625487
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
ستاره عراقی استقلال خوزستان: ۳ تیم لیگ برتری به دنبال جذب من هستند

بازیکن عراقی استقلال خوزستان گفت: چند باشگاه لیگ برتری به دنبال جذب من هستند؛ اما با هیچکدام از آنها مذاکره مستقیمی نداشته‌ام.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال خوزستان، تحت هدایت سیروس پورموسوی توانست در لیگ بیست‌وسوم با ثبت ۶ برد، ۱۰ تساوی و ۱۴ شکست و کسب ۲۸ امتیاز در لیگ برتر بماند.

پس از اتمام لیگ برخی از بازیکنانی که در نیم فصل لیگ بیست‌وسوم به استقلال خوزستان پیوستند از این تیم جدا شدند. با این حال استقلال خوزستان در تلاش است ستاره عراقی خود آسو رستم را در تیم حفظ کند و قرارداد او را تمدید کنند.

آسو رستم در خصوص شرایط خود برای لیگ بیست‌وچهارم اظهار داشت: در حال‌حاضر ۳ تیم لیگ برتری دنبال من هستند ولی من اصلا با مدیران این باشگاه‌ها صحبت نکردم.

آسو رستم در ۱۵ بازی که برای استقلال خوزستان انجام داد توانست ۴ گل به ثمر برساند. او سابقه بازی در تیم‌های باشگاه فوتبال الشرطه و اربیل را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    بازارگرمی می کند دیده تو لیگ تیمهایی مثل تراکتور و شله زرد پول مفت می دهند هوایی شده است
  • مکیدن خون مردم IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 0
    >>> پول مردم ایران در باشگاههای فاسد فوتبال ، حیف و میل میشود !! .... باشگاه سپاهان روی درامد نجومی فولاد مبارکه خوابیده !! .... فولاد مبارکه از محل برق مجانی و فرار مالیاتی ، آن قدر پول داره که نمیدونه چه کارش کنه !!! ..... سالی ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سود خالص !!! هر چی کارخانه و معدن ، ویلا و هتل هم هست توی کشور خریده ... نماینده ها و مدیران مختلف رو خریده .... فدراسیون رو خریده ... حقوق نجومی ... وامهای نجومی ... خودرو و مسکن برای کارکنان .... فولاد مبارکه یک کانون انتشار فساد است !! .... فولاد مبارکه و شرکتهای رانتخوار مشابه ، مانند یک پمپ تزریق فقر و تورم به جامعه شده اند !! .... فولاد خوزستان ، پتروشیمیها - شرکت مس - شرکت چادرملو - شرکت گل گهر - خودروسازان - نساجی مازندران - همگی کم و بیش وضعیت مشابهی دارند !!! .... غارت ارزان انرژی و منابع کشور ..... فروش محصولات به قیمت جهانی .... تزریق فقر و تورم به جامعه !!
    • ایران من IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      واقعا درست و منطقی. تیم های بزرگ و ریشه داری مثل صنعت نفت آبادان شاهین بوشهر پاس راه آهن نساجی نفت مسجدسلیمان داماش و تیمهایی نظیر این که همگی دولتی و نیمه دولتی هستن باید نابود بشن و سپاهان هرروز داره پولهایی خرج می‌کنه که مشخص نیست چه کسی پشت ماجرا ست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس