کد خبر 1625490
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کریمی- استقلال فعلاً در حد حرف؛ انتقالی سخت با موانع بزرگ

هرچند گفته می‌شود کار انتقال علی کریمی به استقلال تمام شده، اما این اخبار پشتوانه محکمی ندارد و نهایی شدن آن بیشتر گمانه‌زنی است.

به گزارش مشرق، از ابتدای فصل نقل و انتقالات تا امروز، بارها نام علی کریمی کنار استقلال شنیده شده و البته در فضای مجازی هم هواداران این تیم امیدوارند تا بتوانند هافبک میانی کایسری‌اسپور را در پیراهن آبی ببینند. انتقالی که البته با موانع بزرگی مواجه است. موانعی چون دریافت رضایتنامه از طرف ترکیه‌ای و همچنین هزینه‌ای که باید برای یک فصل بازی به علی کریمی پرداخت شود.

در رسانه‌ها و البته فضای مجازی عنوان شده که کار استقلال و علی کریمی تمام شده و قطعاً این هافبک ۳۱ ساله فصل بعد در لیگ ایران بازی خواهد کرد. موضوعی که پشتوانه خبری محکمی ندارد و فقط در حد حدس و گمان است. کریمی چند ماه قبل قرارداد خود را به مدت ۳ فصل تمدید کرد. بر اساس این قرارداد کریمی متعهد است تا تابستان ۲۰۲۷ ( تابستان ۱۴۰۶ ) برای کایسری‌اسپور بازی کند.

کریمی- استقلال فعلاً در حد حرف؛ انتقالی سخت با موانع بزرگ

با توجه به تمدید ۳ ساله قرارداد که چندی پیش انجام شده، کایسری‌اسپور حساب ویژه‌ای روی هافبک ایرانی خود باز کرده و به همین دلیل خیلی ساده و بدون دریافت پول راضی به صدور رضایتنامه کریمی نخواهد شد. از طرفی کریمی هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید دستمزدی دریافت کند و همین دو مورد موانع بزرگی برای این انتقال هستند.

استقلال امیدوار به انجام این انتقال است، اما ابتدا باید هزینه‌ آن پیش‌بینی شود و سپس نامه‌نگاری با باشگاه کایسری صورت بگیرد. گویا نامه‌نگاری‌هایی انجام شده اما باید دید رقم درخواستی کایسری برای این انتقال چقدر خواهد بود. شاید هم کایسری به کل با جدایی کریمی مخالفت کند و هافبک ایرانی را در اسکواد خود نگه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ادرین DE ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    علی کریمی یک هافبک در تراز اول نیست. استقلال بیش از یک دهه هست، بعد از جباری و اندو و یک سال و اندی جباروف دیگه هافبک بازیساز نداشته و در طول فصل به اب و اتیش میزنه تا به گل برسه. علی کریمی هم از دوران اوجش به شدت فاصله داره و باری از دوش تیم برنمیداره. تصمیم گیرندگان با جذب بازیکنان سن بالا مث رضائییان و کریمی و ... دنبال شو اف و نمایش هستند و اصلا به فکر اینده نیستن. اکادمی باشگاه سالهاست بازیکن تحویل نداده و روز به روز عقب گرد میکنه. مدیران باید به این باور برسند که موفقیت زمانی تداوم داره که همانند نسل دهه شصت ستاره ها و اسطوره ها امثال برادران بیانی مراغه چیان حاجیلو نعلچگر رجبی ها ولو با کمترین امکانات از دل پایه های استقلال رشد کنند و قهرمانی اسیا هم بیارن. همین اواخر دهه هفتاد و هشتاد جباری ها و خسرو حیدری ها و طالب لو و اندو تیموریان و حتی تو همین نسل امثال حسین حسینی مجید حسینی و نورافکن و .. از دل امید ها و پایه ها اومدن بالا. حتی دوران طلایی تیم ملی که سه قهرمانی اسیا اوردن برید ببینید بازیکنهاشون از کجا رشد کردن، اکثر ستاره هاشون پرورش یافته اکادمی تاج بودن. حالا هی شما برید اونسر دنیا دنبال بازیکن بگردید ولو یه فصل هم با صدبرابر هزینه قهرمان شدید ، دوباره روز از نو روزی از نو.. این چ مدیریت مسخره ای هست که دو دهه گرفتار شدیم بهش. مدیران سیاسی گند زدن به باشگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس