کد خبر 1626113
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
حرف نهایی گواردیولا درباره دی‌بروینه

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که دی‌بروینه همشهری‌ها را در تابستان ترک نمی‌کند.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد بحث حضور کوین دی‌بروینه در لیگ عربستان بسیار جدی است. باشگاه‌های عربستان سخت در تلاشند تا این ستاره بلژیکی را جذب کنند. این در حالی است که هواداران سیتی هم با توجه به تاثیرگذاری زیاد این بازیکن دوست ندارند او را با آنکه به سال‌های پایانی فوتبالش نزدیک شده است، از دست بدهند.

به نقل از اسپورت، گواردیولا به بحث جدایی دی‌بروینه واکنش نشان داد. او گفت: در نقل و انتقالات چیزی مشخص نیست اما درباره دی‌بروینه بگویم نه. او هرگز سیتی را ترک نخواهد کرد.

گواردیولا درباره وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم در دوران حضور من در سیتی تعداد بازیکنانی که نتوانستیم جذب کنیم بیشتر از بازیکنانی بوده‌اند که جذب کرده‌ایم. متاسفانه باشگاه‌ها رقم بازیکنانی را که ما می‌خواهیم بسیار بالا می‌برند و این باعث می‌شود تا جذب بازیکن بسیار سخت شود. بارها گفته‌ام که به بازیکنانی بیشتر از آنچه خود ما ارزش‌گزاری می‌کنیم پرداخت نخواهیم کرد.

سرمربی اسپانیایی سیتی درباره ترکیب تیمش در فصل بعد گفت: تقریبا می‌توانم بگویم که ۹۰ تا ۹۵ درصد با تیم فصل قبل به میدان می‌رویم. تنها تغییر احتمالی ساوینیو خواهد بود البته اگر بازیکن جدیدی از تیم جدا شود تصمیم‌گیری خواهیم کرد. من باطری‌ها را شارژ کرده و آماده فصل جدیدم.

گواردیولا درباره شانس رودری برای کسب توپ طلا گفت: او بازیکنی بسیار شایسته است. نمی‌توانم انکار کنم که اگر او به توپ طلا برسد بسیار خوشحال خواهم شد.

رودری در یورو ۲۰۲۴ درخشید و سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در این رقابت بزرگ داشت و همین باعث شده است تا از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلا باشد البته به احتمال خیلی زیاد این جایزه به وینیسیوس برزیلی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس