کد خبر 1626193
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
اظهارات مهم خاندوزی پس از دیدار با پزشکیان

وزیر اقتصاد گفت: ما برنامه راهبردی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ وزارتخانه را که پیش از این آماده کرده بودیم را خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردیم.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب افزود: جلسه بسیار سازنده‌ای با آقای پزشکیان داشتیم. وزرات اقتصاد نقش ویژه‌ای در بخش‌های مختلف اعم از مالیه، خزانه داری و بودجه تا حوزه هایی مانند مالیات، گمرک، تسهیل محیط کسب‌ و کار دارد و ما برنامه راهبردی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ وزارتخانه را که پیش از این آماده کرده بودیم خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردیم.

وزیر اقتصاد در مورد مسائل مطرح شده در جلسه بیان کرد: در این جلسه گزارش عملکرد خودمان را خدمت دکتر پزشکیان تقدیم کردیم. اینکه آن برنامه در طول این سه سال تا چه اندازه پیشرفت داشته، خیلی راهبردی است. به این خاطر گزارش را خدمت آقای دکتر عرض کردیم تا دستورات لازم را بدهند.

وی تاکید کرد: برای اینکه آن موارد راهبردی مطرح شده به شکل ویژه‌ توسط کمیته معتمد رئیس‌جمهور منتخب تعیین تکلیف شود و بر اساس آن تصمیم گیری‌ها صورت بگیرد، این موارد از طرف ایشان مورد استقبال قرار گرفت؛ البته خود ایشان نیز در مقابل برخی از پیشنهادات چند نکته افزودند و بنا شد که در روزهای آینده مستندات تکمیلی را خدمت دکتر پزشکیان ارسال کنیم.

خاندوزی در خصوص همکاری با دولت چهاردهم، افزود: وظیفه همه‌ ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشد، کمک کنیم. ان شاءالله دولت منتخب موفق شده و به اهداف خودش برسد.

وی خاطرنشان داد: بنا شد در خصوص تصمیم‌گیری درباره موارد راهبردی، جلسه دیگری با حضور مشاوران اقتصادی دکتر پزشکیان برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    2 3
    این بنده خدا یک درهزار هم نمیدونست که ی روزی وزیر بشه . آقای پزشکیان لطفا به اراجیف این احمق گوش ندهید و تمام برنامه هایش را زیر خاک کنید که مردم را روز فقیرتر و فقیرتر کرد .
    • لنگی سوز IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      0 0
      این پزشکیان اصلاح طلب هم توی رویا هم فکرش رو نمیکرد روزی رئیس جمهور بشه و ظریف و آخوندی و روحانی و ...سوارش بشن خخخخخ
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    0 0
    لطفا صبر کنید....
    • کلید بهبود اقتصاد !! IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      1 0
      همه وعده ها برای کاهش تورم و بهبود درامد و زندگی مردم ، مستلزم پس گرفتن قاطع صنایع و معادن تاراج شده دولت ( اموال مردم ) است !! .... ایجاد تحول در جامعه ، دولت ثروتمند و جیب پر میخواهد !! ..... صنایع و معادن تاراج شده دولت ( اموال مردم ) باید قاطعانه پس گرفته شود !!... راه حل موازی ، کنترل قاطع درامد نجومی شرکتهای رانتخوار با مالیات و واقعی سازی قیمت نهاده ها و حقوق دولتی است !!
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    1 1
    اقای پزشکیان چرا با کلاهبردار بورس و عامل زیان سنگین مردم دیدار کردین ؟؟؟
    • لنگی سوز IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      1 0
      کلاه بردار و نابودگر بورس که حسن کلیده خخخخخخ مردم چه زود ولی نعمت شون رو زود فراموش کردند خخخخخ
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    2 2
    خاندوزی باعث نابودی بورس شد
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    1 2
    خاندوزی وقتی پست و مقام نداشت هر روز از ریزش بورس انتقاد میکرد .. وقتی خودش وزیر اقتصاد شد بورس به خاک سیاه نشست و به کل نابود شد
  • فجایع اقتصادمان .... IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    مصرف غیراستاندارد گازوییل در بخش دیزلی ، روزانه ۶۰ میلیون لیتر اتلاف سوخت بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند. ...... کاش مردم به جای این همه تمرکز و حساسیت روی بازیها و مسایل سیاسی و انتخاباتی که تمام شده ، یه کم به فاجعه گازوییل فکر میکردن !!!! و بلایی که داره سر و خودشون و اقتصاد و آینده خودشون و بچه هاشون میاره !!
  • انصاف اقتصاددان ... IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    سعید لیلاز ، اقتصاددان مشهور اصلاح طلب : : دولت رییسی در حوزه اقتصاد موفق بود اما اصلاح طلبان بی انصافی میکنند . ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ...... انسانهای منصف و حقگو همواره قابل احترام هستند ....
  • موتورهای ناشناخته تورم !! IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    فولاد مبارکه و شرکتهای رانتخوار مشابه ، مانند یک پمپ تزریق فقر و تورم به جامعه شده اند !! .... فولاد خوزستان ، پتروشیمیها - شرکت مس - شرکت چادرملو - شرکت گل گهر - خودروسازان - نساجی مازندران - همگی کم و بیش وضعیت مشابهی دارند !!! .... غارت ارزان منابع انرژی و منابع کشور ..... فروش محصولات به قیمت جهانی .... تزریق فقر و تورم به جامعه !!
  • موتورهای ناشناخته تورم !! IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    فولاد مبارکه و شرکتهای رانتخوار مشابه ، مانند یک پمپ تزریق فقر و تورم به جامعه شده اند !! .... فولاد خوزستان ، پتروشیمیها - شرکت مس - شرکت چادرملو - شرکت گل گهر - خودروسازان - نساجی مازندران - همگی کم و بیش وضعیت مشابهی دارند !!! .... غارت ارزان منابع انرژی و منابع کشور ..... فروش محصولات به قیمت جهانی .... تزریق فقر و تورم به جامعه !!
  • انصاف اقتصاددان IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    سعید لیلاز ، اقتصاددان مشهور اصلاح طلب : : دولت رییسی در حوزه اقتصاد موفق بود اما اصلاح طلبان بی انصافی میکنند . ۱۲ تیر ۱۴۰۳
  • راهکار توسعه ... IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 0
    به جای حراج صنایع و معادن دلارساز دولتی ، برجها و ساختمانهای بیشمار دولتی در تهران را بفروشند . سپس درامدش را برای توسعه صنایع نیمه کاره استفاده کنید . اشتغال و رضایت مردم فراهم میشود + کاهش کسری بودجه + کاهش تورم ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس