دستگیری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر حرفه‌ای در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی در اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه که پیش از ظهر امروز در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد؛ گفت: همکاران من در چند روز گذشته موفق به دستگیری ۱۱۲ سارق و مالخر شدند. در این طرح، برخورد با مالخران اموال مسروقه بسیار برای ما اهمیت داشت به همین دلیل از این تعداد دستگیر شدگان، ۲۵ نفر مالخر حرفه‌ای بودند و از آنها اموال مسروقه بسیاری کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: همکاران من به صورت هفتگی از صنوف مختلف مانند تعمیرگاه‌های تلفن همراه بازدید به عمل می‌آوردند و در صورت مشکوک شدن به فردی، پرونده تشکیل می‌شود. در همین زمینه همکاران من توانستند ۶۱۷ تلفن همراه مسروقه را کشف کنند.

ولیپور گودرزی گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه زیاد است زیرا در این طرح تعدادی سارق منزل نیز دستگیر شدند که آنها طلا و دلار نیز به سرقت برده بودند بنابراین هنوز تخمین ریالی برآورد نشده است. در این طرح، ۱۹ خودرو و ۳۴ موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد که ارزش ریالی آنها بسیار بالا است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به مجرمینی که پایند دارند، اظهارکرد: طی چندماه گذشته ۱۲ نفر از سارقانی که با پابند الکترونیک آزاد بودند نیز شناسایی و مجددا دستگیر شدند. با این پابندها رصد پلیس بر روی متهمان دائمی است.

گودرزی گفت: همکاران من با رصد فضای مجازی، آگهی های فروش وسایل نقلیه که مشکوک هستند را تحت بررسی قرار می دهند و از همین طریق بسیاری از مالخران شناسایی می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس