.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در سخنانی در کنگره آمریکا اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل باید کنار هم بایستند و در این صورت ما پیروز می شویم.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل روز چهارشنبه به وقت محلی در کنگره آمریکا با تکرار لفاظی های ضد ایرانی مدعی شد: در خاورمیانه، محور تروریسم ایران در حال مقابله با اسرائیل، آمریکا و دوستان عربی ما است. 

نتانیاهو مدعی شد: « ما امروز در دوراهی تاریخ دیدار می کنیم.  دنیای ما در حال تحول است.  در خاورمیانه، محور ترور ایران با آمریکا، اسرائیل و دوستان عرب ما مقابله می‌کند.»

نخست وزیر اسرائیل ادعا کرد: «این برخورد تمدن‌ها نیست. برخورد بین بربریت و تمدن است. برخوردی بین کسانی است که مرگ را شکوهمند می‌کنند و کسانی که زندگی را مقدس می‌شمارند. . برای اینکه نیروهای تمدن، پیروز شوند آمریکا و اسرائیل باید در کنار یکدیگر بایستند. چون وقتی ما در کنار هم می‌ایستیم اتفاق ساده‌ای رخ می‌دهد: ما پیروز می‌شویم و آنها شکست می‌خورند.»

ایران اعتراض های ضد اسرائیلی در آمریکا را تامین می کند 

 وی خاطر نشان کرد که این چهارمین سخنرانی او در کنگره آمریکاست. نخست وزیر اسرائیل همچنین مدعی شد: ایران اعتراض های ضد اسرائیلی در آمریکا را تامین می کند.

نخست‌وزیر اسرائیل با استناد به ادعاهای مدیر اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که ایران در حال تامین مالی تظاهرات‌های ضداسرائیلی در آمریکا است و تصریح کرد: ما اخیرا از مدیر اطلاعات ملی آمریکا شنیدیم که ایران در حال تأمین مالی و تقویت تظاهرات‌های ضداسرائیلی در آمریکا است. آنها می‌خواهند آمریکا را به هم بریزند. این معترضان پرچم آمریکا را حتی در روز ۴ جولای آتش زدند.»
 

نتانیاهو خطاب به معترضان آمریکایی: شما به احمق مفیدی برای ایران تبدیل شده اید 

نتانیاهو که از اعتراض ها در آمریکا به کشتار خود در غزه عصبانی است، خطاب به به معترضان حامی فلسطین گفت: «آنها باید از خودشان شرمسار باشند. در کمال ناباوری، بسیاری از معترضان ضد اسرائیلی انتخاب کرده‌اند در کنار شیطان بایستند. آنها در کنار حماس ایستاده‌اند. آنها در کنار قاتلان و متجاوزان می‌ایستند. این معترضان در کنار آنها ایستاده‌اند. آنها باید از خودشان شرمسار باشند.»

نخست وزیر اسرائیل گفت: «برای این معترضان یک پیام دارم، شما به طور رسمی به احمق‌های مفیدی برای ایران تبدیل شده‌اید.»

ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شوند که رسانه‌های آمریکایی از تظاهرات گسترده نزدیک ساختمان کنگره  همزمان با سخنرانی او  گزارش می دهند.

قدردانی از بایدن برای کمک هایش و صهیونیست اعلام کردنش 

نتانیاهو همچنین گفت: از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای نیم قرن دوستی با اسرائیل قدردانی می کنم . او گفت: بایدن و من بیش از ۴۰ سال است که یکدیگر را می شناسیم. می خواهم از او به خاطر نیم قرن دوستی با اسرائیل و به قول خودش یک صهیونیست  تشکر کنم. در واقع او می گوید، یک صهیونیست  ایرلندی آمریکایی است.

نتانیاهو همچنین از بایدن به خاطر "تلاش های خستگی ناپذیرش به نمایندگی از گروگان ها و تلاش هایش برای خانواده های گروگان ها" قدردانی کرد.

  ۷ اکتبر در اسرائیل معادل "۲۰ حادثه ۱۱ سپتامبر در یک روز" بود

نخست وزیر اسرائیل همچنین ادعا کرد که حمله به اسرائیل در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بر اساس تعداد جمعیت برابر با "۲۰ حمله ۱۱ سپتامبر در یک روز" بود.

 او با تکرار ادعاها علیه نیروهای مقاومت فلسطین به  کنگره گفت: « این هیولاها، به زنان تجاوز کردند، مردان را سر بریدند، نوزادان را زنده زنده سوزاندند.  آنها والدین را جلوی فرزندان و فرزندان را جلوی چشم والدین آنها کشتند.  آنها ۲۵۵ انسان زنده و مرده را به سیاه چال های تاریک غزه کشاندند.»

او مدعی شد: اگر در غزه غذا وجود ندارد، به دلیل آن است که حماس آنها را می دزدد. حماس هر اقدامی انجام می دهد تا به غیرنظامیان آسیب برساند و برای اسرائیل، مرگ هر غیرنظامی، فاجعه است، اما حماس این را می خواهد.

ادعاهای ضد ایرانی نتانیاهو: ایران پشت آشوب و تروریسم است 

نتانیاهو که در این سخنرانی برای فرافکنی و دور کردن افکار عمومی جهان  از جملات و جنایاتش در غزه، تمام تمرکز خود را برحمله به ایران قرار داده است، در ادامه ادعاهایش افزود: «ایران پشت همه تروریسم و آشوب ها است. ایران می داند برای فتح خاورمیانه باید اول آمریکا را به چالش بکشد.»

نخست وزیر اسرائیل بدون اشاره به جنایاتش در غزه مدعی شد: اتهامات شرم آوری، اسرائیل را به نسل کشی متهم می کنند. ما باید یهودی ستیزی را محکوم و با آن مبارزه کنیم . 

او خطاب به اعضای کنگره آمریکا گفت: دشمنان ما، دشمنان شما هم هستند. جنگ ما، جنگ شما و پیروزی ما، پیروزی آمریکا نیز هست. پیروزی ما بر حماس ضربه ای قوی بر محور تروریستی ایران است. کسانی که به اسرائیل حمله کنند، بهای سنگینی را خواهد پرداخت و آمریکا پشت ما ایستاده است.

 شعار «جنایتکار جنگی» جلوی چشمان نتانیاهو در کنگره آمریکا

رشیده طلیب قانونگذار دموکرات هنگام سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، تابلویی که روی آن نوشته شده «جنایتکار جنگی» را بالا گرفت.

این در حالی است که بیش از ۸۰ نماینده دموکرات سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند اما رشیده طلیب با حضور در  کنگره به حضور «جنایتکار جنگی» اعتراض کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    3 2
    لفاظی های یک جنایتکار جنگی
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      0 0
      امپراطوری ایران اسلامی بعد از دو هزار سال باشکوهتر از قبل برگشته و خواب را از چشمان ابر قدقد پوشالی جهانخوار و فرزند نامشروع کودک کشش گرفته همان ایرانی که قبل از انقلاب شاهنشاهش غلام و نوکر حلقه بگوش حق توحش کاپتولاسیون پرداخت کننده یانکی ها بود عجیب است که ایرانیها فریب اینتر اشغال را خوردند و فقط 50 درصد در انتخابات شرکت کردند و تازه به پزشکیان بی برنامه ساده لوح رای دادند
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    1 6
    کاش ما هم یک کشور دوست و متحد مثل امریکا داشتیم تا همه جوره پشت مون وایسه
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      1 1
      عوضش یه دوست سریش و از پشت خنجر زن داریم به نام روسیه
    • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      3 1
      صدام حسین و مبارک و قذافی و.... هم همین فکرو میکردن، برو ازشون بپرس چه اتفاقی براشون افتاد!!!
  • بختیاری IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    4 2
    شماها چقدر پرو هستید ؟ جنس روی شما و غربگداهای ایران به سنگ پا گفتند ززززززززززززززززکی!، خاک بر سر خودت و سایر متمدنین جنگل نشین اروپایی،خصوصا کدخدای تروریست وحشی و نورچشمی های خائن تر از خودت، اراجیفی که گفتی تا هزاران سال باعث خنده و عبرت در تاریخ خواهد شد.قطعا احمق هایی که اراجیف حقوق بشری و ضد تروریستی شما و غرب وحشی را قبول میکنند موجودات بی مغز هستند و کثیف ترین مخلوقات خدا هستند کثیف تر و نجس تر از خوک/// خشک مغزان ایرنی که شعارهای حقوق بشری و جانبداری از زنان و حقوق کودکان میدادند چرا نگران نیستید بابت قتل عام زنان وکودکان؟؟؟ یا اینکه فقط پول گرفتید که نگران بعضی هرزه های حقوق بگیر موساد و سیا باشید برای خیانت به کشور خودتون؟؟؟؟؟ اسقاطیل و کدخدی تروریست وحشی در سراشیبی سقوط و نابودی هسستن فکر خودتون باشید چون هیچ سوراخ موش امنی رای شماها پیدا نخواهد شد.! به همین زودی ها، روز موعود نزدیکه نوکران خاک برسر خشک مغز، خوک صفتان سامری مذهب
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      0 1
      به جای اینکه این همه انرژی هدر بدی بنویسی در مورد دور و اطراف خودت هم یه تحقیقاتی بکن ببین مردم ایران اوضاع مالیشون خوبه تو مملکت خوب باهاشون رفتار میکنن دانشجوی اخراجی نداریم وضع و اوضاع استادای دانشگاه چطوری بوده این چند سال
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    2 1
    آقای نتا نیاهو بخدا جای شرم دازه خجالت آوره که تا دندان مسلحی در کنار دیکتاتور زمان به جان مردم مظلوم غزه افتاده ای این دنیا خیلی زود تمام میشه وباید جوابگو باشی به امید خواریت.
  • عال IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 1
    ۶۰۰ سوخو ۳۱۵,۳۳,۳۰ و ۳۴ بخریم تا پیس از اینکه جنگ در اوکراین پایان یابد. چون اکنون روسیه می دهد پس از صلح نه.از این پنجره باید استفاده کرد. همیشه باز نیست
  • عال IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 1
    ۶۰۰ سوخو ۳۱۵,۳۳,۳۰ و ۳۴ بخریم تا پیس از اینکه جنگ در اوکراین پایان یابد. چون اکنون روسیه می دهد پس از صلح نه.از این پنجره باید استفاده کرد. همیشه باز نیست
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 1
    حالا جمهوری خواهان حرفهای نتانیابو را باور کردن؟ یعنی مثل بُز نشستن و گوش دادن و چیزی نگفتن؟
  • حقگو IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    2 1
    بیشرف ۴۰۰۰۰نفر را تکه تکه کرده و میلیون ها نفر را آواره کرده و صدها هزار نفر را مجروح و معلول کرده و حرف از زندگی مقدس میزند ‌‌ما در پیچ تاریخی مطلع شدن جهان از جنایات صهیونیست‌ها قرار داریم
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 0
    فاجعه اصلی اینه که حتی در صورت پیروزی حماس و تشکیل دولت فلسطینی باز هم چیزی به ایران نمیرسه، سعودی و امارات و مصر و قطر خوب یاد گرفته اند با هزینه و جان و مال ایرانیها خودشان را حفط کنند.
  • DE ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 1
    حرفه و تخصص نتانیاهو یا بهتر، اسم واقعی میلیکوفسکی دروغگویی و تذویر است. قدرت دروغ را ببینید، نیم میلیون مردم مظلوم غزه را با وحشیانه ترین بمباران به خاک وخون کشیده و تمام شهرهایش را ویران کرده و با دروغ و تذویر خود را مظلوم و قربانی ارائه می‌دهد.
  • فریبا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 0
    جای شرم و خجالت داره اینهمه ظلم و جنایتی که کرده و حالا بیاد برعکس خودشو مظلوم نشون بده، منکه موندم چرا آمریکا ازش حمایت میکنه و سلاح بهش میده
  • امین IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    اسراییل تنها بایک موشک نابود میشود درست به هدف بعد از عبور از گنبد پوشالی اسابت به نیزوگاه هسته ایشون این همه موشک نیاز نیست به اتم نیاز نیست بقیشم مزدم خونخواه ومنتقم اعاده بهای خون عزیزانشان را میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس