«مهندعلی» نیامده رفت/ ترابی و بیرانوند معافیت دانشجویی دارند

«مهند علی» بازیکن عراقی که هفته گذشته برای امضای قرارداد با تراکتور وارد تبریز شده بود، با این تیم به توافق نهایی نرسید و امشب تبریز را ترک کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای، دلیل این خداحافظی زودهنگام را مصدومیت جزئی عنوان کرده و مهندعلی به همین دلیل نتوانسته در تست پزشکی جواز حضورش در تراکتور را به دست بیاورد.

این ستاره ۲۴ ساله تیم ملی عراق سابقه عضویت در لیگ پرتغال را دارد.

یکی از مدیران تراکتور: بیرانوند و ترابی سرباز نیستند

بعد از انتشار اطلاعیه امروز سازمان وظیفه عمومی، توجه بسیاری از رسانه‌ها به ماجرای سربازی علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی جلب شد؛ بازیکنانی که با انتقالی جنجالی راهی تبریز شدند و بعد از انتشار خبر امروز، این موضوع مطرح شد که شاید نتوانند فصل آینده را در تیم اسکوچیچ توپ بزنند.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه تراکتور در مصاحبه‌ای این موضوع را تکذیب کرد و گفت: مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند هر دو از معافیت دانشجویی برخودار هستند و ترابی حتی تا سه سال دیگر هم امکان استفاده از این معافیت را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    2 0
    دکتر بیراوند دانشجوی دکتراست ولی نمیداند رشته اش چیست و در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل است البته دکتر بیراوند بقدری ماخوذ به حیاست که حتی نمیگوید دیپلم خود را کی و چگونه گرفته مانند دیگر دکترهای تحصیل کرده ورزشی. فقط بزرگواری کنید نه متنی را برای خواندن به این اساتید بدهید و نه بخواهید متنی را بنویسند فکر نکنید از بیسوادی این قبیل افراد است نه از روی حیا و نمیخواهند ریا باشد...
  • NL ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    1 0
    جوانان فقیر در مرز نگهبانی می‌دهند و سرباز با شرف هستند تا عده ای از بین‌الملل چپاول کنن و از خدمت سربازی شانه خالی میکنند با کمک قانون رانت
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      1 1
      کلا سربازی اجباری یه قانون فرسوده و ناکارآمده
  • مونا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    آقاجان جمع کنید بساط تبعیض را چرا کسانی که کسی را ندارند سربازی میروند و.آقازاده ها و ... قانون را دور میزنند . کدام دانشجو کدام معافیت
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    با لیسانس دانشگاه علامه، فوق لیسانس علوم پزشکی ایران، 7 تا مقاله بین المللی، آیلتس نمره 8، دو سال تمام هر روز 5 صبح پاشنه پوتین ور میکشیدم میرفتم پادگان، اونجا هم یه دیپلم ردی بهم دستور میداد چیکار کنم...اینها چه برتری به بقیه دارند؟ به قول گفتنی قانون ایران مثل تار عنکبوته، فقط ضعیف ها توش گیر میفتند، یه خورده زرنگ و حرامزاده باشی روزگارت به کامه.
  • DE ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    جون مردم باید شهید بشه اونم در فقر نور چمشی ها هم مدرک دانشگاه می گیرن و هم معاف از سربازی هستن. جمهور یاسلامی به چه دردی می خوره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس