درگیری شدید رزمندگان «سرایا القدس» با اشغالگران در خان یونس

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد درگیری شدیدی بین رزمندگان این گروه مقاومت با نظامیان اشغالگر در شهر خان یونس در جریان است و رزمندگان مقاومت ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه های فلسطینی، سرایا القدس ساعاتی پیش اعلام کرده بود نظامیان اشغالگر و خودروهایشان را در اطراف دروازه ورودی گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله خمپاره ای قرار داده است.

سرایا القدس همچنین افزود نظامیان اشغالگر را در طول مسیر امدادرسانی در محور نتساریم نیز با آتش خمپاره هدف حمله قرار داده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، از شهادت دو زن و زخمی شدن شمار دیگری در بمباران یک منزل مسکونی در روستای عبسان بزرگ در شرق خان یونس خبر داد.

همچنین پیکرهای سه شهید در نزدیکی مدرسه فارابی در شهرک بنی سهیلا در غرب خان یونس از زیر آوار خارج شد.

منابع رسانه ای پیش اعلام کردند رژیم صهیونیستی حملات هوایی گسترده ای را علیه مناطقی در شهر غزه و شرق خان یونس در جنوب این باریکه انجام داده است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲)، رژیم اسرائیل با حمایت مطلق آمریکا، جنگی ویرانگر را علیه ساکنان غزه به راه انداخت که تاکنون به شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۲۹ هزار فلسطینی و مفقود شدن ببیش از ۱۰ هزار نفر دیگر منجر شده است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

تل آویو همچنان به جنگ علیه ساکنان مظلوم غزه ادامه می دهد و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری آن و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در این منطقه را نادیده می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس