کد خبر 1627084
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
حسین شریعتمداری: وظیفه شورای نگهبان شناساندن افراد به مردم است

بیم آن می‌رود که بار دیگر دولتی شبیه دولت موسوم به تدبیر و امید و تکرار خسارت‌های فراوان پیشین را شاهد باشیم!و اتوبوس،آقای پزشکیان را به جای خراسان به میدان خراسان بکشانند و زحمات ایشان را برباد دهند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- این خاطره را چندین سال قبل به مناسبتی در یکی از یادداشت‌های کیهان آورده بودیم و امروز هم با توجه به ماجرای پُرحاشیه انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم، تکرار آن را بی‌مناسبت نمی‌دانیم‪.‬ بخوانید!‬

«خدا رحمت کند مشهدی عبدالله را. در میدان خراسان گاراژدار بود و اتوبوس‌ها و کامیون‌ها از گاراژش بار و مسافر می‌گرفتند. او را در نوجوانی دیده بودم، هنگامی که پیرمردی تقریبا از کارافتاده بود. داستانی که نقل می‌کنم را از مرحوم پدرم شنیده‌ام که با مشهدی عبدالله رفیق مسجد و هیئت بود. آن روزها برخی از اتوبوس‌ها که قصد مسافرت به مشهد مقدس را داشتند به علت خرابی جاده‌ها و طولانی بودن راه، یکی از افرادی را که با راه و جاده آشنا بود ‌، به عنوان بَلد- راهنما- با خود می‌بردند. مشهدی عبدالله از جمله این بلدها بود که گاهی اوقات همراه رانندگان نابلد اتوبوس‌ها به مشهد می‌رفت تا به قول خودش، هم به پابوس امام ‌رضا علیه‌السلام رفته باشد و هم به زوار آقا خدمتی کرده باشد. آن روز، نزدیک غروب آفتاب بود که اتوبوس با سلام و صلوات راهی مشهد شد. در حالی که مشهدی عبدالله را هم به‌عنوان بلد همراه خود داشت. نیمه‌های شب بود که اتوبوس به میدان یک شهر رسید و راننده، مشهدی عبدالله را که روی صندلی عقب اتوبوس به خواب عمیقی فرو رفته بود، بیدار کرد. مشهدی عبدالله نگاهی به میدان ‌انداخت و گفت این‌جا گرمسار است و بعداز نشان دادن مسیر بعدی دوباره به عقب اتوبوس رفت و خوابید. چند ساعت بعد، هوا گرگ ومیش شده بود که اتوبوس به میدان بعدی رسید. این میدان، برخلاف میدان گرمسار، خالی از رفت و آمد نبود. راننده پیاده شد و از رهگذری پرسید؛ این‌جا کجاست؟ و جواب شنید؛ میدان خراسان! با تعجب پرسید کدام میدان خراسان؟ و رهگذر گفت: مگر چند تا میدان خراسان داریم؟!... میدان خراسان تهران! این دفعه مشهدی عبدالله را که هنوز خواب بود، با ملامت بیدار کردند ولی دیگر کار از کار گذشته بود و راننده زیر لب غُرغُر می‌کرد که بعد از آن همه دنده صدمن یک‌غاز، تازه رسیده‌ایم به جای اولمون‌»!

۲- این روزها همه جا سخن درباره ترکیب کابینه ریاست جمهوری چهاردهم است و این که قرار است آقای دکتر پزشکیان، چه کسانی را به عنوان اعضای کابینه خود به مجلس معرفی کند؟ آنچه در این میان نگران‌کننده است و به دغدغه جدی دلسوزان تبدیل شده است، تفاوت در حد و اندازه تناقض میان دیدگاه‌ها و بینش اعلام شده رئیس‌جمهور محترم و رئیس و اعضای شورای موسوم به «شورای راهبری‌» است که ظاهراً -‌و نه قطعاً- از سوی جناب دکتر پزشکیان برای ارزیابی و معرفی اعضای کابینه ایشان انتخاب شده‌اند. نگاهی هرچند گذرا به سابقه و کارنامه اعضای شورای راهبری و کمیته‌های جداگانه انتخاب کابینه به وضوح نشان می‌دهد که بسیاری از آنها اولاً؛ فاقد صلاحیت لازم برای حضور در این جایگاه هستند و ثانیاً بینش و منش آنها با بینش و منش بارها اعلام شده رئیس‌جمهور محترم نه فقط متفاوت، بلکه در مواردی کاملاً متضاد است. بخوانید!

۳- پیش از این اشاره داشتیم که اکثر اعضای شورای راهبری و کمیته‌های زیرمجموعه آن کسانی هستند که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد، دفاع از همجنس‌گرایی، بی‌اعتقادی به نظام و انقلاب، همسویی و همراهی برملا شده با مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل در فتنه‌ها و آشوب‌ها، ملاقات‌های پنهان با دشمنان تابلودار ایران در آمریکا و دریافت دستورالعمل برای ایجاد فتنه در کشور، درخواست از آمریکا برای اِعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران اسلامی، توصیه به شورای روابط خارجی آمریکا برای مداخله در امور داخلی ایران‌، مخالفت و سنگ‌اندازی در مسیر تقویت تسلیحاتی ایران، برباد دادن ۸ ساله انبوهی از امکانات و ظرفیت‌ها و بیت‌المال برای مقابله با تحریم‌ها و دو برابر کردن آنها، بازگرداندن کشتی حامل ملزومات غذائی و داروئی برای مردم یمن با تشر جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا، حمایت از سند استعماری ۲۰۳۰ با وجود اطلاع از مضمون و محتوای ضد اسلامی آن و...

۴- جناب آقای پزشکیان بارها بر اعتقاد راسخ خود به مبانی انقلاب، نظام اسلامی، مقابله جدی با دشمنان بیرونی، مبارزه با مفسدان اقتصادی، حمایت از مستضعفان، دفاع جانانه از مقاومت اسلامی، دشمنی با آمریکای جنایتکار و... اصرار ورزیده و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را چراغ راه دانسته و بر پیروی از آنها تاکید داشته‌اند. از جمله؛ حضرت آقا، روز دوشنبه اول مردادماه درباره ویژگی‌های ضروری وزیران و مسئولان فرمودند؛«آن کسی را باید میداندار کرد که امین باشد، صادق باشد، متدین باشد، از بُن دندان به جمهوری اسلامی معتقد باشد. امید به آینده و نگاه مثبت به افق. آنهایی که افق به نظرشان تاریک است، [می‌گویند] کاری نمی‌شود کرد، نمی‌شود به اینها مسئولیت‌های اساسی و کلیدی داد. متشرّع بودن یکی از معیارهای مهم است. اشتهار به پاکدستی، به صداقت، یک معیار است... نگرش ملی داشته باشند. یعنی غرق در مسائل جناحی و سیاسی نشوند... این معیارها باید رعایت بشود. هم رئیس‌جمهور محترم اینها را رعایت کنند، هم مجلس رعایت کند» و جناب پزشکیان بلافاصله خطاب به حضرت ایشان تاکید کردند:

«‏از لطف حضرت آقا صمیمانه سپاسگزارم. اکنون اعتماد مردم و حمایت شما از ‎دولت، بزرگ‌ترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش‌روست و از دل و جان برای موفقیت ایران تلاش خواهیم کرد».

۵- با توجه به نگاه متفاوت اکثریت اعضای شورای راهبری و کمیته‌های زیر مجموعه آن با دیدگاه و بینش اسلامی و انقلابی جناب پزشکیان، باید نگران بود که گزینه‌های این شورا و کمیته‌های یاد شده برای تصدی وزارت و پست‌های حساس و کلیدی با آنچه رئیس‌جمهور محترم درپی آن است فاصله‌ای پُرناشدنی داشته باشد -که نمونه‌های آن از هم‌اکنون قابل دیدن است- و بیم آن می‌رود که بار دیگر دولتی شبیه دولت موسوم به تدبیر و امید! و تکرار خسارت‌های فراوان پیشین را شاهد باشیم!... و اتوبوس، آقای پزشکیان را به جای خراسان و مشهد مقدس که مقصد و خواسته رئیس‌جمهور منتخب است، به میدان خراسان بکشانند! و زحمات ایشان را برباد دهند !...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 174
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 62
  • ناشناس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    اقای شریعتمداری مردم به چه زبانی بگویند .از جنابعالی و تندرو ها بیزار هستند. دنبال افراد با سواد و با منطق می گردند ونه افراد بی سواد و بی منطق . افراد بی سواد وبی منطق فکر می کنند اعلامه دهر هستند
    • DE ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      5 29
      آقا حسین، خُب خودت بشین بجای مشهدی عبدالله بغل راننده تا اتوبوس دست کم به گرمسار برسه. ولی حواست به سرخه باشه تا خوابت نبره!
    • FR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      15 1
      الی کوهن - لعنت بر اسراعیل و مزدور هاش که جز نابودی ایران فکر دیگری ندارند.
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      18 5
      نتانیاهو : اصلاح طلب ها بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران اند . ظریف : ما ایران را پس گرفتیم !!! ===>>> .... ؟!؟!؟!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      10 0
      بی منطق خودتی
    • هادی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      11 14
      آقای شریعتمداری در انتخاب شرکت کن اگر آمار رای شما از باطله بیشتر بود آن‌وقت اظهار نظر کن
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 10
      شریعتمداری خیلی بچه بدیه
    • نادر IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      24 23
      یعنی دمت گرم.
    • ایرانی DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      59 52
      از زبان خودت حرف بزن و نه مردم. فکر کردی هر کس فکل کراواتی و چند کلاس درس خونده منطق داره یا سواد فهم مسائل کشور رو؟ تمام این غربزده ها و غربگداها همین فکل کراواتی ها هستن که واسه منافع خودشون کشور و منابعش رو حراج میکنن. راه سعادت ما از وادادگی و تسلیم (توافق=برجام) به غرب رد نمیشه.
    • نصرت IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      22 5
      شما جواب منطقی بدید ما قضاوت کنیم.
    • علیرضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      14 6
      مهندس جان اعلامه درست نیست علامه درسته
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      39 22
      آقای شریعتمداری قطار شما که طبقه متوسط رو مستقیما برد تو دره بحرالمیت .
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      22 26
      شما خود بخواب زده ها و بعضا نادانان و مغرضان را چگونه باید هشیار کرد که شورای انتخاب اعضای دولتی که رئیسش ظریف برجامچاییان باشد بسیار خطرناکتر و ناکارآمدتر از دولت شیخ حسن تسلیمچی خواهد بود
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      29 31
      راستش من سواد و منطقی در ظریف و دوستان نمی بینم. صحبت های آقای شریعنمداری به مراتب منطقی تر است ولی خوب شما علی الظاهر خواندن هم نمی دانید، سواد و تخصص بماند.
    • قافلان IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      من جای پزشکیان باشم نفراتی انتخاب می کنم
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      8 2
      آن ۱۳ میلیون که به آقای پزشکیان رای ندادند مردم نبودند؟
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 0
      آقای باسواد اعلامه یعنی چه؟
    • طاهری IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 6
      نمیدانم چرا حاج حسین اصرار دارد امثال پزشکیان داخل کشور و نظام هستند ؟! بابا اینها دشمنند دشمن !!!
    • صادق US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      16 7
      تو الان کل مردم هستی و سخنگوی آنها ؟؟؟؟
    • فرزاد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      6 8
      ملت ایران اسلامی خیلی خیلی جناب آقای حسین شریعتمداری را دوست دارند آقای شریعتمداری خیلی باسواده. اماتو خیلی خیلی بی سوادهستی .اعلامه دهر نه علامه دهر درسته .بی سواد خنگ .
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      7 0
      بیسواد کسانی هستند که اولا رای ۱۸ میلیونی مردم دردوره قبل به رئیسی رابرای اقلیت ورای ۱۶ میلیونی کنونی بع پزشکیان رااکثریت می‌بینند
    • پویا نوری IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      6 0
      میشه بگی به چی میگید تندرو
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 1
      با سواد شما رییس جمهور منتخب تان است که فرق وزن قلب انسان و حیوان را تشخیص نمی دهد
    • ایرانی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 0
      با این ترکیبی که اطراف دولت جدید می بینیم راضی هستیم به همون میدان خراسان، یهو سر در نیاریم از انگل ستان!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 2
      چه خبر؟
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 1
      آقای اعلامه دهر معلومه سوادت در چه سطحیه. حاج حسین با سوادترین روزنامه نگار ایران است که شهرت جهانی دارد.
    • CA ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      6 0
      یه بابایی شده رییس جمهور و بش اجازه نمیدن حتی وزراش رو هم خودش انتخاب کنه !! و فردا اگه تو کارها و قول و قرارهاش به مردم شکست خورد کسی اون شکستها رو به گردن نمیگیره !!
    • مرد ایرونی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      3 6
      بعنوان یک نفر از 60 درصدی که رای ندادم (البته دور دوم رای دادم تا بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنم) میگم که اگه اقتصاد ملکت به هر دلیلی سروسامان نگیره، دیگه واسه مردم چپ و راست و وسطش مهم نیست؛ باید تشریف ببرید در جزایر کومور اونجا دعوای زرگریتون رو ادامه بدید. چرا که دیگه در این کشور جایی نخواهید داشت!
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      6 0
      رسم بدی شده که تا نقدی میکنید فقط میگن تو تندرویی
    • CA ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      12 1
      کسیکه دائم در مناظره ها میگفت که هرگز به مردم دروغ نخواهم گفت چرا یک آدم ناصادق بی‌لیاقت رو رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولتش قرار داده؟
    • سیدمحمدمهدی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 3
      سلام علیکم جمیعا و رحمت الله وبرکاته. کاملا ۱۰۰ در ۱۰۰ حق کلام را ادا کردند آقای شریعتمداری در این مطلب اصل کلام این که دولت چهاردهم باید ادامه راه پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران و ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی باشند . و نباشد دستاوردها و راه اندازی کارخانه ها و صنعت و آبادانی و محیط زیست و ... دوباره از بین برود . که اتلاف بیت المال است . و آقا این تورم لجام گسیخته مهار بشود لطفا. شغل و درآمد عدالت محور باشد خواهشا. نباشد سود برخی از تورم نجومی باشد تا جیب جمعیتی بواسطه آن ناعادلانه خالی شود .
    • محمد US ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      1 1
      تو فقط میتونی از طرف خودت میتونی حرف بزنی صحبت از مردم نکن،صحبت های آقای شریعتمداری واقعا درست و منطقیه.
  • US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    42 64
    اميدوارم عاقبت كار پزشكيان بر اثر كج انديشى و بر اثر افتادن در تور انحرافى غربگدايان تهى مغز و ابله همچون ظريف و امثالهم همچون بنى صدر ملعون نباشد. واعتصمو بحبل الله يا اولولابصار .
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      5 4
      شماها در قضیه برجام و رفع تحریم ها با صهیونیست ها،سعودی ها و ترامپ همصدا شدید، ادعای انقلاب هم دارید؟! انشالله عاقبت کسی مثل شما دوستان ابله ( یا شایدم دشمنان زرنگ و مغرض) نباشد.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      3 1
      امیدوار نباش، ایشالا ماشالا کار درست نمیشه.... دوباره دوره روحانی تکرار میشه.
  • AT ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    37 75
    خداکنه پزشکیان ازخواب بیدارشود
  • CH ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    78 47
    دم آقای ظریف گرم..بد جوری اردوگاه جریان مخالف آسایش و آرامش مردم رو بهم ریخت.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      38 84
      قشنگ معلومه از اسراییل هستی پناهگاه پیدا کن موشک در راهه
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      31 58
      دولتی که رسماً اعلام میکنه بنزین ۵۰ هزار تومان و دلار ۱۰۰ هزارتومان از اولین برنامه هایش هست یعنی دنبال گرفتن همه جور آرامش از مردم هست
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      2 2
      نقش ظریف برای پزشکیان مثل معاون رییس جمهور یوگسلاوی سابق است
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 1
      خیلی زود خواهید فهمید که دیگر خودتان هم از دست ظریف و اطراف فیانش روی آسایش را نخواهید 17
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      درست می فرمائید واقعأ با آمدن ظریف نیویورکی آسایش و آرامش مردم بهم ریخته
  • CH ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    93 43
    وقتی آقای شریعتمداری از دولت و وزرایش و کارکنانش و اعضایش و... ناراحته یعنی کار اون دولت درسته.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      35 49
      عجب فسفری سوزوندی ، چشم نخوری
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      اقای شریعتمدار جریان شناسی دلسوز و انسانی متعهد ومومنی انقلابی و عدالت خواهی ساده زیست است . ایشان قلمی روان و تاثیر گذار دارد و در اغلب تحلیل های خود چه در عرصه داخلی و چه خارجی دارای تشخیصی صحیح و واقع گرایانه است . ایشان تا جایی که بنده اطلاع دارم حد اقل 50 سال است که در متن و مرکز میدان مبارزات سیاسی و مجاهدات فرهنگی مبتنی بر اموزه های اسلام ناب محمدی ص حضور و فعالیت جدی و تخصصی دارد . بخش قابل توجهی از اساتید علوم سیاسی و اجتماعی و فعالان سیاسی از نظرات و تحلیل ها و نگاه های ایشان در مسائل سیاسی واقعا استفاده میکنند .دشمنی و عناد افراطی رسانه های بیگانه امریکایی و انگلیسی و البانی نشینان شکست خورده و مزدوران اینتر نشنال و... با اقای شریعتمدار نشان تاثیر گذاری قلم ایشان در راستای منافع ملی و اموزه های انقلاب اسلامی است .
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 2
      جریان شناس دلسوز
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      ۱۰:۰۰ خطاب به منفی ها: خوشم میاد سردار اهل قلم با یک کلمه اردوگاه منافقین را فیتیله پیچ می کنه😂
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 2
    __ بسمه تعالی __ بدانیم خیر باشد در تذکر
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      0 0
      بجا تو این دفه به مشرق میگم ، مشرق جون میدونم اگه اینو بگم خوشت نمیاد پخشش نمی کنی باشه اما این یادت باشه من میدونم این بابا چون از خودتونه نمیخوای فش بخوره همه حرفاشو پخش نمی کنی اما بد نیس اینم بدونی این دوست چون چونیت جاها دیگه هم این حرفارو زده خواستم بدونی نمیتونی ازش آبروداری کنی یا حق
  • سعیدجلیلی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    59 49
    ز لطف حضرت آقا صمیمانه سپاسگزارم. اکنون اعتماد مردم و حمایت شما از ‎دولت، بزرگ‌ترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش‌روست و از دل و جان برای موفقیت ایران تلاش خواهیم کرد».این مردک کاملن پرت میگه خلاصه بعد از 4 سال یادتون باشع با طناب کی رفتین تو چاه ....
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 4
      اشتباه منفی دادم
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      1 2
      مشرق توجه داشته باش
  • صادق IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 0
    به میدان اعدام نبرند خوبه چون این جماعت هیچ کااری ازشون بعید نیست
  • علی مشهدی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    25 98
    حاج حسین جان ... مثل همیشه ایندفعه هم زدی تو خال! امیدوارم که آقای پزشکیان در سراب باطل مشاوران و افراد ناصالح و غیر متعهد و غیر متدین و... قرار نگیرد.
  • حمید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    وقتی مقام معظم رهبری ایشان را تایید می کنند یک ولایتمدار واقعی باید تمکین کرده واز دکتر پزشکیان حمایت بکند وحرف اضافی نزند
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      13 5
      احسنت
    • DE ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 3
      فردا مراسمه. تمکین مبنای عقلی داره.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 2
      ایشان به رای اکثریت و خواسته ی مردم احترام میگذارند
  • وهاب IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    27 8
    متاسفانه قربانی واقعی این کشمکشها مردم هستند ...به نظر من سیاست داخلی کشور به یک نزاع تمام عیار تبدیل خواهد شد ..رهبر ایران مسولیتی سخت و خطیر را تجربه میکند .باید ابزار قدرت را بی طرف نگه دارد ...تمام قد سپر دولت قرار بگیرد تا دولت ناکام نماند ...جبهه نواصولگرایی خیلی تند شروع کرد وخیلی تند قافله را باخت ،،،گروه رافعی پورها دیگر باید حدو مرز ترسیم کنند
  • حامد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    30 7
    کشور در زمستان گاز ندارد در تابستان برق ندارد مجبور است تعطیل کند ادارات را و سالهاست که زیربنای کشور سرمایه گذاری نشده .عوض اینکه احزاب جهت پیشرفت کشور با هم متحدتر شوند هر روز برای هم سناریو درست میکنند
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      5 2
      درود بر سردار روشنگری
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    30 8
    بس کنید از این اختلاف افکنی
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    31 11
    حالا نگران مسیر حرکش شدند بس کنید از این اختلاف افکنی
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      8 11
      اینو باید به ظریف و مفسدان و فتنه‌گرانی که قراره کابینه برای پزشکیان تشکیل بدهند بگی
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    52 22
    آقای شریعتمداری شما لطفا دلواپس نباش . البته که همواره از سردستگان دلواپسان حامی تحریم وتخریب بوده وهستید.الان هم این داستان بافی شما نه از سر دلسوزی بلکه از ذات شماست.
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      ظریف نیویورکی دلسوزِ که هر چه محکوم امنیتی و اختلاس گر و رانت خوارِ داره میاره سرکار
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    12 20
    لابد قراره از امثال آخوندی و لاریجانی استفاده کنه
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    10 15
    لابد قراره از امثال آخوندی و لاریجانی استفاده کنه
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    21 70
    درود خدا بر تو ای سردار قلم
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    22 24
    بهترین راه نجات این مملکت این است که قانونی درمجلس تصویب کنند که هرگونه اقدام وانتخابی می بایست مستند به تاییدیه جناب آقای حسین شریعتمداری باشدوالا اقدام وانتخاب مردوداست .
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      21 10
      ناهار خوردی؟
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 2
      بنده خدا
  • فرزاد IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    33 25
    آقای شریعتمداری شما ناخواسته در زمین اسراییل بازی میکنی
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      5 3
      خودت چی؟؟
  • م.ع.م IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 15
    شاید پزشکیان می‌‌خواد از باب مشورت با شیطان، هرچه شورای راهبری گفت،‌‌ بر خلافش عمل کنه.
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      خدا کنه🤲
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    35 20
    من نمیدونم این آقا چه کاره هست توی مسائل کلان کشوری دخالت میکنه ؟ یا در مورد مقامی که مردم اون رو تعیین میکنن حرف میزنه؟ تمامی مسئولین این کشور رو مردم تعیین میکنن واین چیزی هست که تمامی مسئولین باید هر روز به خودشون یادآوری کنن
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    21 30
    جناب شریعتمداری این بار درست گفتی
  • جلال IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 2
    اینها تلنگر است به اقای پزشگیان که راه را گم نکند وبا انتخاب وزرای کارامد وعدهایش را عملی کندواز امتحان پس دادهای ناکارامدوناتوان بر حذر باشد
  • ع IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 1
    غیبت زنده ها بس نیست که غیبت مرده ها را شروع کردی
  • نام اشنا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 2
    اقای پزشکیان با رای اصلاح طلبان بر سر کار امده و بایستی با کمک انها کار ها را جلو ببرد وچاره ائی هم ندارد.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 3
    تو رو خدا دست از سر این کشور و جووناش بردارید
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    8 3
    اگر شریعتمداری اینقدردلسوز مملکت هست و وارد به امورات کشوری چرا ایشان کاندید ریاست جمهوری نشد !؟ شاید خودش هم فکر کرده به جای خراسان به میدان خراسان برگرده!
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      4 2
      بعضی ها دلسوز مملکت نیستن و خودشون رو خوب نشون میدن
  • علی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 3
    من نمی‌دونم این آقا چکاره هست
  • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 3
    اخرش‌نفهمیدیم‌
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 3
    بعضی ها فکر می کنند چون رقیب دو میلیون رای کم داره دیگه باید سرش رو بکنه تو برف
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 2
    به زودی
  • رضا کیانی US ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 5
    روایت آقای شریعتمداری روایت میخ آهنی نرود در سنگ است
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 4
    قابل توجه اقای پزشکیان کمی هم به گفته های یک برادر دلسوز و و انقلابی و پیر سیاست و انقلاب اقای شریعتمداری توجه کن قطعا ضرر نمی کنی انشاالله
  • سپیده IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 2
    شما فیلم‌های اول انقلاب را هم نگاه کنید از الآن بهتر است
  • رضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 3
    آقای شریعتمداری در مورد زمین خواری ... ساکت شدی نکنه از نظر شما حلاله
  • ا.م IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    6 3
    چرا این آقا عوض نمیشه ؟
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      مگه مثل اصلاح طلبان دروغگو‌آفتاب پرست یا منفعت طلبِ ، سردار اهل قلم از قبل از انقلاب مبارزات ضد استعماری داشته و تا الآن هم ادامه دارِ
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 2
    با جنبش اصیل منطقه چطورید آقای محترم!!
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    15 8
    اگر شما دل واپسان بگذارید مشکلی پیش نماید ولی فکر نکنم دست بر دار باشید
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    13 5
    نیومده چقدرحرف پشت سرش میزنه
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    14 5
    یه بار هم که شده شما کاندید بشوید ببین چند درصد مردم قبولتان دارند.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    17 9
    جناب آقای شریعتمداری شما یا آگاهانه یا ناآگاهانه درزمین روسیه پوتین و نتانیاهو اسرائیل بازی میکنید و شایسته است این آخر عمری به عبادت و استغفار از درگاه خداوند برسی که خیلی به این مردم و کشور ایران ظلم کردی
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 2
      آقای شریعتمداری اهل پیشگیریِ نه درمان ، پیشگیری بهتر از درمانِ
  • ناشناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    20 8
    جناب شریعتی اولا: شما در حدی نیستید که صلاحیت افراد رو تشخیص دهید بهتر است کمی به خود اصلاحی مشغول شوید واز تهمت وافترا به دیگران پرهیز کنید در ثانی :شما رو به تشکیل کابینه جناب پزشکیان صننم؟ مهم این است که جناب پزشکان همراه رهبر معظم وگوش به فرمان ایشان در افق آینده هستند خواهشا تفرقه افکنی نکن
    • داوود IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 1
      صلاحیت افراد را سابقه آنها مشخص می کند، کسانی که در دادگاه محکوم به زندان و شلاق و جریمه شدن آیا می توانند وزیر دلسوز مردم و انقلاب و ایران را معرفی کنند؟؟ کمی به عقل و خرد خودمون رجوع کنیم،
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    18 8
    شما نمیذارین این مردم روی آرامش ببینن. اصلا از وضعیت مردن خبر ندارین.پزشکیان با این قول رای آورد که برای رفع تحریم ها تلاش کنه.برای رونق اقتصادی تلاش کنه.مردم ظریف در کنار پزشکیان دیدین و بهش رای دادند.حالا به خواست اکثریت احترام بذارین و فرصت بدین کار کنن.
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 1
      دقیقأ نگران قرآن به سر نیزه کردنِ عمر و عاص هستیم
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    10 11
    آقای ظریف یه بار تیم 12نفره هسته ای بست سه تاش جاسوس از آب در اومد خدا بداد برسه که بخواد اقتصاد و فرهنگ و...تعیین کنه
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    11 8
    حرف بیخود
  • رسول IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    14 6
    برادر م. دلسوزان انقلاب کجا بودند وقتی اختلاس ها سر به فلک رسانده بود خیلی دلسوز انقلاب هستید چرا جلوی فرزندان دلسوز انقلاب که با پول این مردم بدبخت در دیار بقول شما کفر مشغول خوشگذرانی هستند را نمی گیرید
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    19 9
    ببخشیدا شما چکاره اید سرپیازی ته پیازی توی همخ چیز دخالت میکنی و نظر میدی یکبار بیا واسه کاندیداتوری ببین حرفهای صدمن یه غازت چقدر طرفدار داره
  • هاشم IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    9 4
    دااادااش اینا چیه میگی
  • مجتبی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    10 16
    این مطلبی که آقای شریعت مداری گفتند واقعیت جامعه کنونی ما این است که ایشان فرمودند قابل توجه کسانی که رای دادند تکراردولت روحانی ظریف خائن است ۸ سال چکار کرد ؟؟؟ جای تاسف داره
  • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    14 11
    وقتی امثال این اقا تندروهای کاسب اقدر تنگرانند بدونید خبر خوشی در راهست پزشکیان متخصص هست
    • رضایی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 1
      هی
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      3 1
      متخصص بی برنامه و بی تدبیر
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    16 12
    اقای شریعتمداری با این روزنامه ات وافکارت فقط دنبال تفرقه ای
    • DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      3 1
      از لیست کاندیدهای وزرا و کیفیت شون بالاخره همه چی معلوم میشه. کدوم تفرقه؟
  • هموطن IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 2
    فعلا که ظریف می تازد با وقاحت دروغ می گوید
  • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 0
    دارم به این فکر می کنم که چه آتش جهنمی در انتظار است
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 4
    درود حاج حسین
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 0
    شرم از خون شهدا و خانواده شهدا نمیکنند
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 0
    توصیه ها در این صفحه می خوانید
  • حسن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 2
    شما هم فقط مغلطه میکنید
  • من IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 0
    ما اینقدر ذلیل شدیم
  • سید جواد رضوی زاده IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 0
    باید نگارنده متن به عنوان معاون اول انتخاب
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 1
    قلم مقدس
  • ایرانی ناامید از این افرادمنافق IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 4
    شما بجای کمک کردن دشمن شاد می‌کنید
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 1
      بزرگترین کمک به پزشکیان اینه که دورِ ظریف نیویورکی و دارو دسته اش را خط بکشد
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 1
    به امید آن روز
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 5
    روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری، سالهاست که درقلب ایرانیان
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 1
    آن روز دیر نیست
  • آزاد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 3
    نه آقای قصه گو‌ اگر شما چاله چوله درست نکنید ماشین تا مشهد که هیچی تا لندن هم می‌ره
  • امید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 3
    زمان دولت سیزدهم قیمت همه چیز چند برابر شد
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    14 6
    ایران این روزا شبیه کشورای کمونیستی شده
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      2 0
      دولت خدمته
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 1
    هنوز زنده است!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 2
    اینهمه هزینه وتخریب
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    9 3
    توخوبی
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 2
    فقط کافیه با اعضای کابینه ی فعلی فرق داشته باشن
  • حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 2
    شکست خورده های انتخابات 16تیر
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      تفاوت دو میلیون نفرِ نه بیست میلیون نفر
  • وطن دوست IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 3
    جناب اقای شریعتمداری پدر جان تو چکاره مملکت هستی
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      5 3
      حداقل جزو ساکتین و بی تفاوت ها نیست
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 3
    احتمالا نظر آقای شریعتمداری اینست کهانتخاب وزرا از میان فارغالتحصیلان دانشگاه باشد
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 3
    واقعا این حرف ها از کجا به ذهن شما می رسه ؟
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      با اسناد و مدارک موجود در وزارت اطلاعات
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 2
    جناب فیلم بازی نکن هیاهو نکن پزشکیان هم با شما یکی است
  • DE ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 2
    شورای راهبردی با این رئیس و اعضا و کارنامه ناکارامدش بد کارنامه اش از اولش شفاف عمل نمیکنه و اعتماد برانگیز نیست ، مثل هندونه دربسته است. مردم ایران رو محرم نمیدونه. حداقل انتظار رای دهنده ها از آقای پزشکیان قبول مسئولیت تمام و داشتن اراده محکم و مستقل و قاطعانه برای گزینش بهترین وزرابرای ایران هشتادو پنج میلیون نفره. این قابل پذیرش نیست، انتخاب وگزینش وزرا رو به امید شورای راهبردی : افرادی بدکارنامه و ناکارامد واگذار کنه که در هشت سال دو دور دولت آقای روحانی ناموفق عمل کردند . اگر آقای پزشکیان مشاورانش رو از میان عالی ترین و خردمندترین ناب ترین افراد نخبه دانشگاهی دلسوز و امین کشوری در همه حوزه ها و رشته ها از همه استان ها انتخاب میکرد ، میشد امیدی به اش داشت ولی بااین افرادی که هیچ کارنامه موفق ، شجاعتی ندارند، امیدی به اش نیست ! و در هشت سال دولت آقای روحانی اعضای بدسابقه این شورا ، درعمل کشور رو به سمت شکست و رکود و بدبختی بردند ! در مقابل جنگ و اشوب منطقه و خطر اسقاطیلی ها و بروز بحران های طبیعی در اقلیم ایران لازمه آقای پزشکیان توجه نمایند یک کابینه قوی و توانمند و شجاع و صاحب تخصص و کارنامه عالی حتی قوی تر از کابینه شهید رئیسی لازم داره تا چهارسال محکم جلو دشمنان خارجی و بحران های طبیعی درداخل با مدیریتی قوی و پراستقامت این سکان کشتی رو به جلو هدایت کنه.
  • محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 1
    شریعتمداری
  • کامران IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 4
    حسین جون
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 0
    به به
  • اکبر IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 2
    بهتره بگید برای چی بوده ؟شاید به موضوعی اعتقاد داشته که خلاف نظر شما بوده. یعنی برای مخالفت با هم هیچ خط قرمزی وجود نداره؟
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 4
    پیروان خط امام
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    11 3
    به زودی عدالت در مورد جاسوس به اجرا درخواهد آمد. انشا الله
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 0
    با صفی که برای وزارت بی پول نفت تشکیل شده معلومه هدف فقط خدمت صادقانه به این مردمه😑
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 3
    چرا اینقدر مطالب این اقا میذارید
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      فضول ها به بهشت نمی روند🤓
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 0
      این اقا جز پرنفوذترین ادمای ایرانه مگه نمیدونستی؟
  • جیم IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 5
    انتخاب آقای پزشکیان یعنی برگشت به عقب وقتی مردم همینطوری بخاطر همشهری و هم زبان بودن رای میدن یا بخاطر لجبازی با جریان انقلاب میرن به رقیب رای میدن نتیجه بهتر از این نمیشه روز به روز عقبگرد .
  • جیم IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 5
    انتخاب آقای پزشکیان یعنی برگشت به عقب وقتی مردم همینطوری بخاطر همشهری و هم زبان بودن رای میدن یا بخاطر لجبازی با جریان انقلاب میرن به رقیب رای میدن نتیجه بهتر از این نمیشه روز به روز عقبگرد .
  • CA ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    10 1
    یه بابایی شده رییس جمهور و بش اجازه نمیدن حتی وزراش رو هم خودش انتخاب کنه !!
  • DE ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    2 1
    مشرق!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 5
    قلم به مزد
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 2
    خوب ملت انتخاب کرده اند
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 1
    جناب آقای شریعتمداری
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    7 6
    همین سند ۲۰۳۰ از سالها قبل اجرا شده نتیجه اش همین بی حجابی های گسترده در کشور هست.
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      4 0
      پای اخبار ۲۰ و ۳۰ زیاد نشستی
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 3
    احسنت چه نیکو گفتی!!!! چو میبینی که نابینا و چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است
  • احمد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    3 5
    جناب شریعتمداری زمانی سخن از شفاف سازی خقوقها و داشته ها شد که شما تو زرد درآمدی
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 3
    تحلیلی از یک مسافرکش خط خراسان
  • BE ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 2
    عالی بود ! اقای شریعتمداری درست می فرمایند... دار و دسته آقا خان نوری بلای دوباره سر مملکت میارند.... الان تمامی غربگدایان به این پیام منفی میدن....
  • ع IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    5 5
    جریان آقای ظریف و پزشکیان همان حکایت مشاعی و احمدی نژاد است.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    4 3
    دوران این برنامه ها و تکه انداختن ها گذشته
  • ناشناس IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    4 0
    به تو چه خوب... کسی که از فیلتر شورای نگهبان رد شده و رهبری هم گفته همه باهاش همکاری کنن .
  • احمد US ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 0
    میدان داری کرد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس