نتانیاهو و گالانت مسئول پاسخ به حزب الله

کابینه رژیم صهیونیستی نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم را مسئول پاسخ به حزب الله لبنان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در پاسخ به آنچه نقش حزب الله در حمله راکتی به مجد الشمس می‌خواند در حال نشان دادن چنگ و دندان به لبنان است به طوری که منابع صهیونیست از قطعی بودن حمله این رژیم به مناطقی در لبنان خبر می‌دهند.

بر این اساس، جلسه کابینه رژیم صهیونیستی برای بررسی پاسخ به حزب الله لبنان در حالی به پایان رسید که اعضای کابینه ائتلافی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم اختیار لازم برای پاسخ به حزب الله را دادند. اکنون تصمیم گیری درباره نوع هدف و چگونگی پاسخ نظامی تل آویو در گرو تصمیم مستقیم این دو مقام صهیونیست است.

نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در این باره اعلام کرد: کابینه رژیم صهیونیستی هدف مشخصی را برای حمله در لبنان تعیین کرده است. برآورد می‌شود این حمله محدود اما مهم باشد.

حزب الله لبنان بارها نقش خود در حمله راکتی به مجد الشمس را تکذیب کرده و هشدار داده است هر گونه حمله به مواضع این جنبش و خاک لبنان با پاسخ سخت همراه خواهد شد.

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان در این باره اعلام کرد: آمریکا از ما خواسته است واکنش حزب الله به هر حمله‌ای از جانب اسرائیل محدود باشد و این جنبش واکنشی که منجر به تشدید تنش‌ها شود را از خود نشان ندهد.

اکنون چندین کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، و آلمان از شهروندان خود خواسته‌اند از سفرهای غیرضروری به لبنان به دلیل تشدید تنش‌ها اجتناب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس