تاسیس کلینیک زیبایی بدون نیاز به تخصص و با درآمد تضمینی

ارزش بازار جهانی حوزه زیبایی در سال 2021 به 11892 میلیون دلار رسید. پیشبینی می‌شود که این بازار با رشدی معادل 12.4% تا سال 2030 به 34124 میلیون دلار برسد. بنابراین مشخص است که هنوز حوزه زیبایی و تاسیس کلینیک‌های زیبایی اشباع نشده و همچنان یکی از مشاغل پردرآمد در جهان است.

همان‌طور که اشاره شد تاسیس کلینیک‌های زیبایی در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است و پیش بینی‌ها حاکی از این است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت. عوامل متعددی بر روند رو به رشد نیاز به کلینیک‌های زیبایی تاثیرگذارند که در این میان دو عامل از اهمیت بالایی برخوردارند. اولین و شاید مهم‌ترین عامل تخصیص بودجه‌های مالی چند صد میلیون دلاری برای تحقیقات و نوآوری در حوزه سلامت و زیبایی و آموزش به عموم مردم است. این موضوع با افزایش اطلاعات و آگاهی در جامعه باعث جلب اعتماد عموم مردم شده است و موجب تشویق آن‌ها به انجام امور زیبایی می‌گردد. دومین عامل موثر بر رشد در حوزه سلامت و زیبایی ایجاد روش‌ها و استفاده از دستگاه‌هایی است که به صورت غیر تهاجمی باعث بهبود کیفیت زندگی افراد می‌شود. به طور کلی بیماران و مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زیبایی به دنبال استفاده از روش‌هایی هستند که عوارض جانبی کمتری در بر داشته باشد و دوره نقاهت آن طولانی نشود. این دو عامل محرک قابل توجهی برای افزایش تقاضا برای استفاده از حوزه زیبایی در سال‌های اخیر بوده است.

با افزایش تقاضا برای انجام امور زیبایی در سال‌های اخیر، روز به روز افراد بیشتری به دنبال راهی برای تاسیس کلینیک زیبایی هستند. تاسیس کلینیک زیبایی یکی از پردرآمدترین مشاغل حال حاضر در ایران است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. درآمد بالا و چند صد میلیونی از یک طرف و از طرف دیگر عدم نیاز به تخصص برای تاسیس کلینیک زیبایی باعث محبوبیت این شغل شده است. البته نمی‌توان جایگاه اجتماعی حاصل از تاسیس کلینک زیبایی را در محبوبیت این حوزه بی تاثیر دانست. اگر شما نیز به دنبال یک شغل مناسب و یک سرمایه‌گذاری عالی و زود بازده هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

درآمد کلینیک زیبایی

تاسیس کلینیک زیبایی بدون نیاز به تخصص و با درآمد تضمینی

با بررسی دقیق چشم انداز مالی کلینیک‌های زیبایی می‌توان به پویایی و سود فراوان حاصل از این حوزه پی برد. همچنین با افزایش روزافزون تقاضا برای انجام امور زیبایی می‌توان پیشبینی کرد که این سود حاصل از ورود و سرمایه گذاری به این حوزه رشد چشمگیری خواهد داشت. البته توجه به این نکته ضروری است که درآمد حاصل از کلینیک‌های زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان درآمد ثابتی را برای این حوزه در نظر گرفت. از جمله عوامل مهم در میزان درآمد یک کلینیک زیبایی محل تاسیس کلینیک زیبایی، تعداد لاین‌های فعال در کلینیک، تبلیغات صورت گرفته، پزشک معالج و ... است. اما به طور میانگین می‌توان سود ماهیانه بین 100 تا 300 میلیون تومان را برای کلینیک‌های زیبایی که طبق برنامه و با یک بیزینس پلن صحیح اقدام به تاسیس کلینیک زیبایی کرده‌اند در نظر گرفت.

اما چه تضمینی برای رسیدن به چنین درآمدی وجود دارد؟

تصور رسیدن به چنین درآمدی آن هم بدون نیاز به تخصص برای بسیاری از افراد دشوار است و گاها افراد از اعتماد به تبلیغات رنگارنگ شرکت‌ها خودداری می‌کنند. اما اگر تضمینی برای بازگشت سرمایه وجود داشته باشد چه؟

شرکت پیکاپ سرمایه یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه تاسیس و تجهیز کلینیک‌های زیبایی است که بیش از 7 سال در این زمینه فعالیت داشته است. این شرکت سود حاصل از تاسیس کلینیک زیبایی را به صورت کتبی و رسمی در قراردادهای خود تضمین می‌کند. به طور کلی دو تضمین برای رسیدن به درآمد مورد نظر در قراردادهای شرکت پیکاپ سرمایه وجود دارد. اول آن که شرکت پیکاپ سرمایه رسیدن به سود ماهانه 10% نسبت به سرمایه اولیه را پس از 6 ماه برای کلینیک داران عزیز تضمین می‌کند. به این صورت که اگر شما با سرمایه اولیه 2 میلیارد تومان اقدام به تاسیس کلینیک زیبایی کنید می‌بایست ماهانه حداقل 200 میلیون تومان سود خالص (پس از کسر هزینه مواد مصرفی و حقوق پرسنل) داشته باشید. دوم این که کلیه سرمایه اولیه شما پس از گذشت 15 ماه باید به شما برگردد. در صورتی که پس از تاسیس کلینیک زیبایی هر کدام از موارد تضمین شده محقق نگردد شرکت پیکاپ سرمایه به شما امکان فسخ قرارداد را می‌دهد و کل مبلغ را به شما عودت خواهد داد.

شرایط تاسیس کلینیک زیبایی

همان طور که در ابتدای نیز اشاره شد تاسیس کلینیک زیبایی از آن جمله مشاغلی است که نه تنها درآمد بالایی دارد بلکه می‌توان بدون هیچگونه تخصصی نیز در این مسیر قدم برداشت. در واقع برای تاسیس کلینیک زیبایی نیاز به داشتن تخصص نیست و شما می‌توانید به عنوان سرمایه گذار به این حوزه ورود کنید و در زمانی کوتاه به درآمد چند صد میلیونی برسید.

اما سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد و یا همچنین شما را به خود مشغول کند این است که چطور باید بدون تخصص مجوز تاسیس کلینیک زیبایی را دریافت کرد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. تنها کافی است که با یک پزشک معتمد قراردادی امضا کنید و با استفاده از پروانه طبابت وی مجوز تاسیس کلینیک زیبایی را دریافت کنید. البته که پیدا کردن پزشکی معتمد و حاذق که بتوان از پروانه طبابت آن استفاده کرد و در عین حال نوشتن قرارداد به صورتی که حقوق طرفین به درستی در آن مشخص باشد کار آسانی نیست و نیاز به نظارت دقیق دارد که بهتر است در این مسیر از یک شرکت متخصص کمک بگیرید. پیکاپ سرمایه در این مسیر نیز همراه شما است و با بستن قراردادی که تمام مفاد قانونی در آن بیان شده باشد از حقوق شما حمایت خواهد کرد.

خرید تجهیزات کلینیک زیبایی

تاسیس کلینیک زیبایی بدون نیاز به تخصص و با درآمد تضمینی

یکی از مهم ترین مراحل برای تاسیس و راه اندازی کلینیک زیبایی خریداری تجهیزات کلینیک زیبایی است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژوی فراگیر شدن آن شرکت‌های زیادی اقدام به ساخت و فروش تجهیزات کلینیک زیبایی کرده‌اند. بنابراین اگرچه محصولات موجود در بازار تنوع بسیار گسترده‌ای دارند اما انتخاب دستگاه و تجهیزاتی که کیفیت خوبی داشته باشند و علاوه بر این بتوانند به درستی به نیازهای مشتریان پاسخ دهند کار آسانی نیست. این موضوع گاها باعث دلهره و اضطراب در افرادی می‌شود که قصد تاسیس کلینیک زیبایی خود را دارند اما در این زمینه هیچ تجربه‌ای ندارند. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کنید مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  • امنیت دستگاه‌ها
  • تاثیرگذاری و کارآمدی
  • استفاده آسان
  • آموزش‌های لازم برای استفاده از دستگاه
  • هزینه خرید دستگاه
  • وارانتی و گارانتی دستگاه
  • خدمات پس از فروش

اما چه دستگاه‌هایی برای تاسیس کلینیک زیبایی لازم است؟ بسته به این که قصد دارید در کلینیک زیبایی خود چه لاین‌هایی را دایر کنید ممکن است نیاز به دستگاه‌های متفاوتی داشته باشید. به طور کلی برای کلینیک زیبایی 4 لاین مختلف در نظر گرفته می‌شود که عبارتند از لاین لیزر موهای زائد، لاین پروسیجرها (تزریق بوتاکس، فیلر و ...)، لاین لاغری و لاین جوانسازی.

در این بین لاین لیزر موهای زائد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین لاین‌های موجود در کلینیک زیبایی است که تاثیر مستقیمی بر میزان درآمد شما دارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که برای این که در لاین لیزر موهای زائد به موفقیت برسید و بتوانید تعداد زیادی مشتری جذب کنید یکی از دستگاه‌هایی که می‌بایست در کلینیک شما موجود باشد، دستگاه‌های لیزر کندلا دایود ادیشن است. این دستگاه که در دسته دستگاه‌های شاتی قرار دارد معروف‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه لیزر در ایران است که می‌تواند سودآوری بسیار بالایی برای کلینیک زیبایی داشته باشد. همچنین دستگاه لیزر رادوپلاس از دیگر دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک زیبایی است که در دسته دستگاه‌های رولی قرار گرفته و به دلیل جوابدهی بالا و قیمت مناسب یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر برای کلینیک داران ایرانی محسوب می‌شود. این دستگاه‌ها توسط شرکت پیکاپ سرمایه به فروش می‌رسد و دارای گارانتی، وارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند.

شرکت پیکاپ سرمایه با بیش از 7 سال سابقه تجهیز و راه اندازی کلینیک‌های زیبایی و با تاسیس بیش از 220 کلینیک زیبایی در سراسر کشور یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و زیبایی است. این شرکت که تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان مشغول به کار است توانسته در طی این سال‌ها کیفیت دستگاه‌های خود را تضمین کند و مشتریان زیادی را در این مدت زمان کوتاه جذب کند.

این شرکت در تمامی مسیر تاسیس کلینیک زیبایی همواره همراه مشتریان عزیز بود و در تمامی مراحل از انتخاب لوکیشن مناسب برای تاسیس کلینیک زیبایی، طراحی و اجرا بیزینس پلن، خرید تجهیزات، تبلیغات، استخدام پرسنل و ... در کنار شما است. اگر شما نیز به دنبال تاسیس کلینیک زیبایی خود هستید پیکاپ سرمایه بهترین گزینه برای همراهی شما است.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس