کد خبر 1627880
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

با استادبانک دیگه از ریاضی کنکور نترس

درس خواندن برای کنکور گاهی تبدیل به کابوس شب‌های دانش‌آموزان می‌شود. حال تصور کنید این دانش‌آموز باید برای کنکور ریاضی آماده شود. در نگاه اول همه گروه‌های آزمایشی سختی‌های خود را دارند و این درست است. با این حال هر کس خود را به تنهایی در موقعیتی که هست می‌بیند و برایش سخت خواهد بود.

شاید خودتان یک دانش‌آموز کنکوری باشید، پس باید بدانید چه حجم زیادی از فرمول‌ها، راه‌حل‌ها و مفهوم‌ها را باید درک، حفظ و سر جلسه پیاده کنید و به معلم کنکور ریاضی خوب نیاز دارید. برای همین قرار است در این مقاله راهکارها و روش‌هایی را بخوانید که برای کنکور ریاضی به کارتان بیاید.

چرا نباید از کنکور ریاضی بترسیم

روی صحبت با داوطلبان کنکور ریاضی است. کسانی که می‌خواهند رتبه‌های برتر کنکور ریاضی شوند. اگر کتاب رازهای موفقیت در کنکور ریاضی نوشته محمد رضایی از انتشارات گاج را خوانده باشید، می‌دانید که با چند راهکار ساده دیگر لازم نیست از کنکور ریاضی بترسید. در این کتاب که منبع الهامی برای حسین جعفری و همکاران برای مقاله بررسی عوامل موثر بر موفقیت در کنکور ریاضی شد، عواملی بررسی شده‌اند. این عوامل در وهله اول هدف گذاری، برنامه‌ریزی برای این هدف، پایبندی و استمرار است. در کنار آن‌ها باید روی استراحت کافی، مدیریت استرس، روش درس خواندن درست و منابع درست نیز کار کنید. تمام این موارد در کنار هم موفقیت شما در کنکور را تضمین می‌کند.

آمادگی قبلی برای کنکور رمز موفقیت در مبارزه

کنکور ریاضی، شتری است که دم خانه تمام دانش‌آموزان ریاضی می‌خوابد، مگر این که کلا از خیر ادامه تحصیل و کنکور بگذرید. حتی ممکن است بخواهید بدون کنکور وارد دانشگاه‌های غیرانتفاعی یا علمی کاربردی شوید. این هم روشی است، اما اگر بخواهید در دانشگاه‌های برتر درس بخوانید باید جزو رتبه‌های برتر کنکور ریاضی باشید.

با استادبانک دیگه از ریاضی کنکور نترس

محمد علیزاده و همکارانش در تحقیق خود با عنوان نقش برنامه‌ریزی و مطالعه در موفقیت داوطلبان کنکور ریاضی که در مجله نوآوری‌های آموزشی چاپ شد، موفقیت در کنکور را در گرو برنامه‌ریزی می‌دانند. این برنامه‌ریزی از ابتدای سال تحصیلی تا زمان کنکور به آمادگی قبلی دانش‌آموزان کمک می‌کند.

طبق برنامه پیش رفتن و استمرار دومین گامی است که باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کنکور بردارید. این موضوع را هم در کتاب نظم دهی به مطالعه و برنامه‌ریزی برای کنکور ریاضی نوشته محمد حسنی از انتشارات فاطمی و هم از مشاوران کنکور خواهید شنید.

برای آن که از قبل برای کنکور آماده شوید، باید در کنار داشتن برنامه و روتین درست از منابع درست هم استفاده کنید. در کنار آن با کمک گرفتن از مشاوران کنکوری زیر نظر آموزشگاه‌های کنکور که مورد تایید سازمان سنجش و آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش هستند، مسیر هموارتری را طی خواهید کرد. در ادامه بیشتر در مورد این موارد خواهید خواند.

کمک از مشاور تحصیلی و کلاس های خصوصی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید استرس کنکور را کم کنید، داشتن برنامه‌ریزی درست است. همچنین با بهترین منابع آشنا شوید و از مشاوران تحصیلی و دبیران ریاضی کمک بگیرید. این افراد با تجربه و سابقه مشاوره زیاد به دانش‌آموزان پشت کنکوری می‌توانند برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنند تا به اهداف خود برسند. کارشناسان حوزه مشاوره کنکوری که در کانون فرهنگی آموزشی ایران و مجمع مدرسان ریاضی ایران عضویت دارند را می‌توان به عنوان مشاوران دارای صلاحیت شناخت.

منابع درست برای شکستن شاخ غول کنکور

یکی از مهمترین موضوعات در کنکور، موضوع منابع است. منابعی که به روز باشد، از مباحث کتاب استفاده کرده باشد و سوالات آن کنکور را شبیه‌سازی کند. ضمن آن که دارای درسنامه‌ای ساده و روان باشد که دانش‌آموز برای فهم آن دچار مشکل نشود.

  • کتاب‌های درسی ریاضی دوره دوم متوسطه
  • تست‌های کنکور سراسری ریاضی
  • کتاب‌های کمک‌درسی کنکور ریاضی
  • مقالات آموزشی و پژوهشی در حوزه کنکور ریاضی
  • ویدئوهای آموزشی ریاضی کنکور در استادبانک

مهمترین منابع برای کنکور ریاضی هستند. کتاب‌های آموزشی مانند غلبه بر تست‌های ریاضی کنکور نوشته را احمدی از انتشارات مهر و ماه را می‌توانید از کتابفروشی‌های سراسر ایران تهیه کنید. دیگر کتاب‌های تست زنی و نمونه سوالات کنکور مانند گاج، خیلی سبز، الگو و … که معروفترین مولفان کتاب‌های کنکوری آن‌ها را نوشته‌اند نیز کمک زیادی برای آماده شدن دانش‌آموزان می‌کنند.

گذر از کنکور با اساتید برتر استادبانک

یکی از راه‌های گذر از سد کنکور ریاضی کمک گرفتن از معلم‌های خصوصی است. این معلم‌ها هم در آموزشگاه‌های کنکوری تدریس می‌کنند هم به صورت خصوصی در منزل یا آنلاین. پیدا کردن اساتید برتر ریاضی برای کنکور امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی کار سختی نیست. کافی است وارد وب سایت استادبانک شوید و با دنیای بزرگ معلم‌های خصوصی آشنا شوید.

در استادبانک برترین معلم‌های کنکوری در هر گروه آزمایشی را پیدا خواهید کرد. اساتید ریاضی کنکور در این پلتفرم از سراسر ایران گرد هم آمده‌اند تا بزرگترین جامعه معلم‌های خصوصی را تشکیل دهند. اساتیدی که برای رساندن شاگرد خود به موفقیت از بهترین منابع و هر ابزار مفیدی کمک می‌گیرند. خواه مداد و کاغذ با ماشین حساب باشد، خواه به کمک کامپیوتر و اینترنت. در ادامه با 4 نفر از برترین اساتید تدریس ریاضی کنکور در وب سایت و اپلیکیشن استادبانک آشنا خواهید شد.

امیر محمد آیینی؛ معلم برتر 5 ستاره در استادبانک

آقای آیینی معلم رسمی آموزش و پرورش است. از زمان ورود به دانشگاه شهید رجایی برای درس خواندن، به همکلاسی‌های خود و دانش‌آموزان، ریاضی درس می‌داد. او 8 سال سابقه تدریس در مدارس کرج دارد. آقای آیینی در پاییز 1401 توانست عنوان برترین استاد در گروه ریاضی دبیرستان و کنکور را از آن خود کند. او در استادبانک 1616 جلسه موفق داشته است و برای هر جلسه 90 دقیقه‌ای آنلاین 950 هزار تومان دریافت می‌کند.

محبوبه مهوری؛ کارشناسی ارشد دبیری ریاضی از دانشگاه اصفهان

خانم مهوری در اصفهان ریاضی تدریس می‌کند. او 22 سال است که دبیر ریاضی رسمی آموزش و پرورش است. همچنین سابقه 15 سال تدریس در مدارس هیات امنایی ناحیه 2 اصفهان از جمله بهشت آیین را در کارنامه خود دارد. خانم مهوری ریاضی را به صورت مفهومی و از پایه با دانش‌آموزان خود کار می‌کند. جلسات 90 دقیقه‌ای ایشان در اصفهان و حضورا با مبلغ 620 هزار تومان برگزار می‌شود. برای کلاس‌های آنلاین این مبلغ 500 هزار تومان است.

محمدرضا احمدی؛ رتبه اول دبیری ریاضی در دانشگاه فرهنگیان

آقای احمدی در حال حاضر دانشجوی دکتری ریاضی در دانشگاه امیرکبیر است. او که دبیر آموزش و پرورش است در مدارس زیادی سابقه تدریس دارد. تدریس مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران و اصفهان در کارنامه او می‌درخشد. او از طریق بیان ساده و کمک گرفتن از منابع و ابراز کارآمد به شاگردان خود ریاضی درس می‌دهد. هزینه یک ساعت و نیم کلاس با آقای احمدی به صورت حضوری در اصفهان 620 هزار تومان و کلاس آنلاین 500 هزار تومان است.

مژگان مسافری؛ 8 بار برترین استاد در گروه ریاضی دبیرستان و کنکور در فصول مختلف

خانم مسافری استاد VIP و 5 ستاره استادبانک است. او کارشناسی ارشد ریاضی دارد. همچنین سابقه او بیش از 20 سال تدریس در دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد و مدارس و آموزشگاه‌ها است. او طی 6 سال همکاری با مجموعه استادبانک 2054 جلسه موفق را پیش برده است. توانایی تدریس بالای ایشان باعث شده تا شاگردانی از خارج از ایران مانند ترکیه و دبی نیز داشته باشد. هر جلسه آنلاین 90 دقیقه‌ای با خانم مسافری 780 هزار تومان هزینه دارد.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس