کد خبر 1628313
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
حقوق و مزایای کارگران شهرداری‌های کشور افزایش یافت

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از افزایش حقوق و مزایای کارگران شاغل در شهرداری‌های کشور خبر داد. 

به گزارش مشرق، طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری ها در سال ۷۲ به تصویب وزارت کار و امور اجتماعی وقت رسیده است و از آن تاریخ تاکنون که بیش از سه دهه می گذرد و صرفاً در سال ۹۰ جدول مزد شغل کارگران اصلاح و افزایش یافته بود و تنها از افزایش سالیانه ابلاغی وزارت تعاون برخوردار می شدند که در سنوات اخیر به منظور ارج نهادن به انتظارات کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری ها و ایجاد انگیزه و جبران بخشی از حقوق و مزایای آنان موضوع ارتقای معیشت کارگران در دستور کار دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.

با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود در طرح و جمع بندی اطلاعات مورد نیاز از کارگران شهرداری های سراسر کشور، در نهایت برقراری فوق العاده جذب بازارکار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست که با همکاری و مساعدت آن‌ وزارتخانه، با پرداخت ۵۰ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده مذکور موافقت‌ شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، استانداری های سراسر کشور می بایست نسبت به طرح موضوع در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری مستقر در استان به منظور اجرایی نمودن فرآیند پرداخت برای مشمولین اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام چند روز پیش فریدونکنار پل میلاد یک بنده خدایی دستشویی شیر آب خراب شده بود روش سنگ گذاشت واقعا من بخش خدمات برق و گاز می‌بستم بخش آب نمیبینم با شهرداری هاست چقدر تو کل کشور لوله شکسته داریم و شیر آب خراب ۴۰ سال داریم میبینیم کم نیست!؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    0 2
    به جرأت می توان گفت در اولویت بندی مشاغل جزو 5 شغل برتر هست اما از نظر دریافتی هنوز مشخص نیست شاغلان این بخش چرا درآمد کمی دارند. خدا کرباسچی را لعنت کند که شهرداری تهران را نبود کرد
  • سوخت مجانی یارفاه ؟؟!! IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    1 0
    پایین بودن حقوق در ایران به علت مجانی بودن قیمت سوخت است !! ..... در واقع انتخاب بسیاری از مردم !! ...... سوخت مجانی یا حقوق خوب و رفاه ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس