اسپانیا باخت و صعود کرد!/ مصر تیم اول شد، ازبکستان بدون اورونوف در قعر جدول!

تیم‌های فوتبال امید مصر و اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کردند.

به گزارش مشرق، دور سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴، عصر امروز با انجام ۲ بازی همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز شد.

در دیدارهای گروه C، تیم امید فوتبال اسپانیا، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مصر شد و تیم جمهوری دومینیکن و ازبکستان در دیداری که اوستون اورونوف، هافبک تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در ترکیب ازبکستان نبود، به تساوی یک بر یک رسیدند.

در پایان بازی‌های مرحله گروهی، مصر با ۷ و اسپانیا با ۶ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند. دومینیکن و ازبکستان نیز به ترتیب با ۲ و یک امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم و چهارم، حذف شدند.

اسپانیا باخت و صعود کرد!/ مصر تیم اول شد، ازبکستان بدون اورونوف در قعر جدول!

در ادامه مسابقات فوتبال المپیک، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و در گروه B، تیم‌ امید عراق با مراکش و اوکراین با آرژانتین به مصاف هم رفته‌اند. در این گروه آرژانتین، اوکراین، مراکش و عراق هر کدام با ۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

همچنین در دیدارهای گروه A، به طور همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، امید نیوزیلند به مصاف فرانسه می‌رود و امید آمریکا با گینه دیدار می‌کند. در این گروه، فرانسه با ۶ امتیاز، آمریکا و نیوزیلند با ۳ امتیاز و گینه بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم هستند.

همچنین در آخرین دیدار امشب هم از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه و در گروه D، امید پارگوئه با مالی روبه‌رو می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشنا س IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    0 0
    حیف ازبچه های باهوش ایرانی که به دلیل بی توجهی ونداشتن امکانات درمیادین ورزشی مقام نمیارن جای خالی فوتبال ایران درالمپیک خالیه ژاپنیها چقدر برنامه ریزی کردن سرمایه گذاری کردن حالا به قله های پیشرفت دارن میرسن درهمه ی رشته ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس