کد خبر 1629304
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
واکنش غول کوبایی به تقابل با میرزازاده در المپیک

رقیب اصلی امین میرزازاده در المپیک وارد پاریس شد و عنوان کرد هدفش کسب طلا در این رقابت ها است.

به گزارش مشرق، میخاین لوپز کشتی گیر کوبایی و قهرمان چهار دوره المپیک پکن ۲۰۰۸، لندن ۲۰۱۲، ریودوژانیرو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ در بدو ورود به پاریس گفت: من روی تشک خواهم رفت تا یک بار دیگر ثابت کنم که می توانم به هدفم برسم. از نظر جسمی و روحی همیشه آماده بوده‌ام. اکنون فقط دنبال اجرای فنون تمرینی هستم. بسیار خوشحالم که اکنون در پاریس هستم. روزهای تمرین به پایان رسیده است. بسیار مشتاق بودم که این لحظه فرا برسد. به خوبی می‌توانم خودم را با شرایط تطبیق دهم چون من روز پنجم مسابقه می‌دهم.

واکنش غول کوبایی به تقابل با میرزازاده در المپیک

لوپز در پاریس

این ستاره در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی برخی رسانه‌ها افزود: خدا را شکر هرگز مدال برنز نگرفته‌ام. من فقط برای یک هدف می‌آیم و آن کسب پنجمین مدال طلاست. من فقط می‌خواهم به دنیا نشان دهم که میخاین لوپز کیست.

این ستاره مسن کوبایی در خصوص دیدار احتمالی با امین میرزازاده قهرمان کنونی جهان در دسته ۱۳۰ کیلوگرم که از نظر برخی به عنوان شانس اول طلای این وزن شناخته می شود، خاطرنشان کرد که قبلاً او را در ژاپن شکست داده و تجربه نقش مهمی در این مبارزه خواهد داشت.

لوپز در پایان گفت: وقت بازنشستگی فرا رسیده است و سالها رقابت کردم. بعد از المپیک وقت استراحت و وقت گذراندن با خانواده است.

رقبای دیگری که باید به آنها توجه داشت عبارتند از عبداللطیف مصری، محمد احمد محمد و هیکی نبی استونیایی.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    جای این دیگه در خانه سالمندان است!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس