کد خبر 1629771
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم/ عملیات ضدصهیونیستی در تل‌آویو اشغالی

رسانه‌های عبری صبح امروز از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در منطقه حولون واقع در شهر تل‌آویو اشغالی خبر دادند که در اثر آن ۳ نفر تا این لحظه زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پدرام IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    این عملیات موفق بالاتراز هزار موشک است و تاثیرش تمام کابینه ابلیسی اسرائیل را در هم می شکند و میلیون ها فشار مردم را برحکمرانان شیطان صفت اسرائیل مضاعف می نماید . من به جرات بگویم دیگر دل به سازمان ملل و مجامع جهانی نداشته باشید و هر اقدامی که در این محافل کنید آمریکا و دیگر کشورهای اروپائی شورای امنیت آن را وتو می نمایند . تنها گزینه هدفمند مردمان غاصب اسرائیل را بایستی هدف قرار داد آنگاه نتیجه شیرین آنرا در کوتاه زمان خواهید چشید .
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    جبهه مقاومت تابحال هزینه های سنگینی با شهید شدن بهترین نیروهایشان متحمل شده اند .و این امر جبران ناپذیر است اگر چه جبهه مقاومت با هدف قرار دادن مراکز نظامی شان آسیب های مادی به آنها رسانده اند اما عزیزان موثر و بازدارنده نبود است . والله تالله و بالله استراتزیک شرط موفقیت جبهه ماومت بایستی اولویت کارشان انتقام از مردمان جانی و و حامی و غاصب اسرائیل است و لا غیر به پیر به پیغمبر خدا قسم حاصل این کار را در اسرع وقت خواهید دید . من از برادران مشرق نیوز عاجزانه و مصرانه می خواهم اگر دستی در کار دارند این مسئله حیاتی تر از هر حیات را به اطلاع مسئولین امر برسانند . برای راهبرد موفقیت امور فقط و فقط مردمان قاتل و فاسد و غاصب اسرائیل بایستی هدف قرار بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس