کد خبر 1630263
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
جزئیات دیدار اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با پزشکیان

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون بهداشت با رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور قول دادند در جلسه سران قوا موضوع بحث ترخیص کالاهای حوزه سلامت و غذای مردم اولویت اول ایشان در جلسه سران قوا باشد.

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه اعضای کمیسیون بهداشت با رئیس جمهور گفت: امروز صبح اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با رئیس جمهور داشتند که نمایندگان دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان کشور را به ریاست محترم جمهور تقدیم کردند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور هم نزدیک به دو دهه تجربه حضور در کمیسیون بهداشت و درمان را داشتند و شناخت خوبی نسبت به این دغدغه‌ها داشتند.

وزیر بهداشتی به مجلس معرفی می‌کنیم که توانایی اجرای قانون و سیاست‌های ابلاغی رهبری را داشته باشد

اسحاقی افزود: نکات مهمی در این جلسه مطرح شد. رئیس جمهور اشاره کردند که سعی می‌کنیم شخصی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی کنیم که توانایی اجرای قانون و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم را داشته باشد.

اسحاقی تصریح کرد: رئیس جمهور گفت که اعتقاد اینجانب این است که یکی از نشانه‌های تقوا درست عمل کردن و تخصص در کاری است که شخص در آن جایگاه گمارده می‌شود و این هدف ما برای انتخاب وزرا به مجلس شورای اسلامی مخصوصاً در حوزه بهداشت و درمان است.

تاکید بر لزوم ثبات مدیریتی در کشور

اسحاقی بیان کرد: همچنین رئیس جمهور به این موضوع نیز اشاره کردند که یکی از دلایلی که ما در کشور با چالش‌های بسیار زیادی مواجه هستیم بی ثباتی در مدیران است که باعث شده مدیریت در کشور جان نگیرد. لذا با این هدف ما مدیرانی را انتخاب خواهیم کرد بتوانیم شاهد ثبات مدیریتی در کشور باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس