1

اصلاح‌طلبان می‌کوشند از سویی به محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی پرداخته و از سوی دیگر به تقلیل ماجرا به انحای مختلف بپردازند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

**********

روزنامه‌های امروز دوشنبه۱۵مردادماه در حالی چاپ ومنتشر شد که نحوه انتقام مقاومت از تروریست‌ها، سفر مقام اردنی به تهران و پیام‌های پی‌در پی منطقه‌ای در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه اعتماد در شماره امروز خود دو گزارش جالب توجه منتشر کرده که تحلیل آن خالی از لطف نیست، این روزنامه بدون اشاره به برخی کنش های ضدمردمی و خلاف منافع ملی برخی سلبریتی های مهاجرت کرده، خواستار اعمال سیاست‌های حمایتی و ایجاد فضای امن و آزاد میسر برای بازگشت این افراد شد. =، در بخشی از این یادداشت آمده است:

تغییر موضع برخی از سلبریتی‌ها نشان از آن دارد که تغییرات در کشور موجب شده است برخی از افرادی که به خارج از کشور مهاجرت کرده و مواضع خاصی اتخاذ کرده بودند، تمایل به بازگشت داشته باشند.

این روزنامه ضمن تلاش برای تقلیل اقدامات ضد منافع ملی و در چارچوب سیاست های ستیزه گرانه دشمن از سوی برخی از این سلبریتی ها نوشت، برداشتن محدودیت‌ها و ایجاد فضایی آزاد و محترمانه می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت بسیاری از این افراد به کشور شود. با توجه به نقش برجسته‌ای که سلبریتی‌ها و نخبگان در جامعه دارند، بازگشت آنان می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روند توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد.

اعتماد در خاتمه نوشت، باید توجه داشت که بازگشت این افراد تنها با اعمال سیاست‌های حمایتی و ایجاد فضای امن و آزاد میسر خواهد بود. بنابراین، دستگاه‌های متولی باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدبرانه، زمینه بازگشت نخبگان و سلبریتی‌ها را فراهم آورند و از ظرفیت‌های آنان در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره‌برداری کنند.

اعتماد در گزارشی دیگر تلاش کرد تا عدم بکارگیری برخی از اعضای ستاد انتخاباتی پزشکیان در دولت جدید را، تصمیم ژنرال های نزدیکان رئیس جمهور برای حضور در جامعه مدنی تعریف و تفسیر کند، این رسانه اصلاح‌طلب در این گزارش با طرح این پرسش که «نحوه مواجهه پزشکیان با مهم‌ترین ژنرال‌هایش در ایام انتخابات چگونه بوده است؟»، نوشت:

اگر قرار باشد چند چهره اصلی و ویژه در کمپین انتخاباتی مسعود پزشکیان معرفی شوند، بدون تردید نام‌هایی چون «محمدجواد ظریف»، «علی طیب‌نیا»، «الیاس حضرتی»، «علی ربیعی»، «صالحی‌امیری» و البته «شهیندخت مولاوردی» در راس این نام‌ها قرار می‌گیرند. از میان این افراد، حکم محمدجواد ظریف در شمایل معاون راهبردی رییس‌جمهوری صادر شده و علی طیب‌نیا نیز به عنوان مشاور عالی دولت انجام وظیفه خواهد کرد.

این روزنامه در ادامه گزارش خود در مورد آینده برخی دیگر از این چهره ها نیز تاکید کرد، علی ربیعی ترجیح داده تا خارج از گود رسمی کابینه کمک‌رسان دولت باشد. ربیعی قرار است به عنوان رییس انجمن مطالعات فرهنگی و نماینده انجمن‌های علمی در ngo های مدنی فعالیت کند. ضمن اینکه الیاس حضرتی هم به‌رغم همه تقاضاهایی که برای حضور او در کابینه مطرح بوده به دنبال شکل‌دهی به شاکله‌های مشورتی تخصصی و رسانه‌ای برای مساعدت به دولت است. تنها نام صالحی‌امیری است که حول و حوش برخی وزارتخانه‌ها شنیده می‌شود که با توجه به رویکرد مجلس اصولگرا به این چهره از همین امروز می‌توان پیش‌بینی کرد که پوزیشن صالحی‌امیری در کابینه چهاردهم هم نهایتا حول محور یکی از معاونت‌های رییس جمهوری قرار گیرد. آنچه از بطن این داده‌های اطلاعاتی بیرون می‌آید، آن است که اکثریت ژنرال‌های دولت نه در بطن کابینه، بلکه در شمایل‌های مشاورتی و حمایتی به پزشکیان کمک خواهند کرد. این رویکرد چند معنا را به ذهن متبادر می‌کند.

این روزنامه مدعی شد:

در واقع یاران نزدیک پزشکیان تلاش کردند این سنت غلط که هر کس که در ستاد بوده باید در کابینه حضور جدی داشته باشد را بشکنند و حمایت از دولت را به عنوان حمایت از یک گفتمان با نقد از درون و فربه‌سازی جامعه مدنی تفسیر کنند. در دوره‌های قبلی تلاش‌های بسیاری در راستای تضعیف نهادهای مدنی، مطبوعات و...صورت گرفت و به‌رغم وعده‌ها و شعارها هیچ ارتباط اثربخشی میان دولت‌ها و میانجی‌های اجتماعی مشاهده نشد. بنابراین حضور یاران رییس‌جمهور در نهادهای مدنی و حوزه‌های مشورتی این فضا را ایجاد می‌کند که از یک طرف زمینه سهم‌خواهی گروه‌ها و افراد مختلف سد و از سوی دیگر زمینه برای حضور افراد متخصص و شایسته بدون توجه به خاستگاه سیاسی آنها فراهم شود.

به جای انتقام از تروریست‌ها با آمریکا مذاکره کنید/ فرش قرمز یک روزنامه چپی زیر پای سلبریتی‌های متخاصم!

گفتنی است تاملی بر مطالب مطرح شده از سوی روزنامه اعتماد نشان می دهد که این رسانه اصلاح طلب در پی طرح موضوعاتی مبنی بر چرایی بکارگیری برخی از چهره های ستاد پزشکیان در دولت جدید می کوشد تا به توجیه این مساله پرداخته و از ایثار آنان سخن به میان بیاورند که در راستای کمک به جوان گرایی، شایسته سالاری آنان بنای بر حضور در جامعه مدنی و تقویت گفتمان پزشکیان در این ساحت دارند.

این ادعا اما در حالی صورت می گیرد که چهره ها و رسانه های جریان اصلاح طلب تا به همین امروز به شدت از روند سهم خواهی ها گلایه کرده و پزشکیان را کوشت قربانی تعریف کرده بودند.

تقلیل گرایی اصلاح طلبان برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

یک روزنامه اصلاح طلب بر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور شهید هنیه را نپذیرفته پس ایران باید در واکنش خود دقت لازم را داشته باشد. روزنامه هم مهین طی یادداشتی با بیان اینکه اکنون جامعه ما با یک وضعیت حساس مواجه شده است، می‌نویسد:

با ترور یک مهمان مهم مواجه شده‌ایم که ملت او نیز در منطقه در جنگی نابرابر درگیر شده‌اند که اصلاً جنگ نیست، فقط کشتار یکسویه است و در همین ۱۰ ماه گذشته ده‌ها هزار نفر آنان که اغلب کودک و زن و سالخورده هستند، کشته شده‌اند. اکنون و در پی این اقدام تروریستی دولت و حکومت ما در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارند از یک سو از نظر بین‌المللی اسرائیل مسئولیت این کار را نپذیرفته است و این برخلاف حمله به کنسولگری ایران در دمشق بود که به لحاظ بین‌المللی پاسخ ایران را مشروع می‌کرد و دنیا هم آن را پذیرفت. مشابه این نوع اتهامات قبلاً هم به ایران می‌زدند ولی چون ایران مسئولیت چنین اتهامی را قبول نداشت، آنان هم به طبع حق نداشتند که آن اقدامات را به لحاظ حقوقی متوجه ایران کنند.

این روزنامه با بیان اینکه اکنون رژیم اسرائیل مسئولیت(ترور شهید هنیه) را نپذیرفته و در عین حال ایران هم می‌داند که هیچ دستی جز دستان نتانیاهو پشت این اقدام نیست، تاکید می کند، از این نظر باید واکنشی متناسب و از نوع همین اقدام را داشته باشد که فاقد تبعات حقوقی باشد و حتی نیازی به پذیرش مسئولیت آن هم نیست. زمان و مکان آن را هم ایران باید تعیین کند. در دادن پاسخ تردیدی نیست ولی نسبت به نوع اقدام و زمان و مکان آن و رعایت تبعات سیاسی و حقوقی آن باید دقت کرد.

به جای انتقام از تروریست‌ها با آمریکا مذاکره کنید/ فرش قرمز یک روزنامه چپی زیر پای سلبریتی‌های متخاصم!

گفتنی است مروری بر برخی مطالب مطرح شده از سوی رسانه‌های اصلاح طلب طی چند روز گذشته بیانگر آن است که اصلاح‌طلبان می‌کوشند از سویی به محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی پرداخته و از سوی دیگر به تقلیل ماجرا به انحای مختلف پرداخته و با طرح مسائلی همچون عدم پذیرش مسئولیت ترور از سوی رژیم صهیونیستی، خواستار پاسخ حساب شده ایران یعنی تقلیل پاسخ شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 18
  • محمدعلی یونس زاده IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    27 6
    سلام هردو جناح جاده صاف کن دشمن هستند لذا اصلاح طلبان بیشتر
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      24 5
      شیمون پرز ملعون:افسادطلبان سرمایه های اسرائیل در ایران هستند و از طرف ما با نظام و مردم جمهوری اسلامی می جنگند
    • ,,امانی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      17 6
      مثلا آمدی میانه رو باشی خودت فهمیدی چی نوشتی اگر یکم تاریخ همین ۴۰ساله بعد از انقلاب را نگاه کنی درخواهی یافت که تا الان خیلی از اصلاح طلبان یا بعنوان جاسوس دستگیر وزندانی شده اند یا چون دوتابعیتی بودند به کشورهای مورد تابعیت خودشان گریخته اند
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      22 3
      آخور سلبریتیها آشغال همین اصحالات و روزنامه هاشون است
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
      13 3
      برای خلاصی از تحریمها و تهدیدها باید اصحالات را کشید که جاده صاف کن دشمن هستند
    • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      ( دستگاه‌های متولی باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدبرانه، زمینه بازگشت نخبگان و سلبریتی‌ها را فراهم آورند و از ظرفیت‌های آنان در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره‌برداری کنند.) - مهناز افشار نخبه کودک کشی با شیر خشک مسموم بیاد برای توسعه ؟ پیشرفت ؟ حمید فرخ نژاد لات زورگو که هر جا رفته خدماتی های پشت صحنه را با کتک کاری ناقص العضو کرده بیاد میلیاردی بگیره نقش مامور وزارت اطلاعات بازی کنه ؟ تصور کردید مردم مشنگن نمیفهمند دارید زر مفت میزنید ؟
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      8 1
      روزی نامه اعتماد که می داند پایگاه و حامی اصلی اصلاح طلبان تهوع آور در داخل همین هنرگندان بی دین و وطن فروش هستند که به سبب فتنه انگیزی شان و هراس از مجازات از کشور گریخته اند، خواهان بازگشت بی دغدغه شان به ایران هست اما نه با عذرخواهی کردن و جبران گذشته! بلکه بازگشت یله و رها تا چنانچه موقعیتی پیش آمد که در دوره زمامداری این فرقه احتمالش هم زیاد است، باردیگر بتوانند فتنه انگیزی شان را تکرار کنند !!!
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      7 0
      روزی نامه هم میهن روزی نیست که نگرانی خود را از مجازات اربابان صهیونیش ابراز نکند و به لطایف الحیل تلاش دارد تا این مجازات را به ضرر ایران بنمایاید !!
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      1 6
      تاریخ را خواندم. خاوری با 3 میلیارد دلار اختلاس اصولگرا بود.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    تند روها جاسوس‌های اسراییل در ایران هستند که برای یک دلار جاسوسی میکنند مرگ بر تند روها
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      باید اصحالاتی ها را بست به موشک و به سمت سگاینه فرستاد
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 1
    شما اقلیت ساکت شوید
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    سازمان برنامه بودجه الویت دهی به بودجه
  • TR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    در این موقعیت حساس ، هیچیک از دوستان عزیز نمیخواد خونه و ویلا و کاخهای سعدآباد و شمیرانات و یا پست و مقام خودشو از دست بده ، پس هر ترفندی زده خواهد شد تا این قضیه انتقام سخت ، مثل دفه های قبلی ماسمالی بشه . تمام !!!
  • مهدی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    0 0
    الان ۴۵ ساله جمهوری اسلامی با این هزینه و تحریم ها یه قدرت نظامی جهانی درست کرده و الان موقع چیدن میوه هست بیاد مذاکره کنه و کل برنامه ها رو خراب کنه؟
  • DE ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    11 2
    اونها مثل شما نیروهای وسط میدون رو ول نمی کنند. این سلبریتی ها براشون مشروعیت سازی می کنند.
  • سیف IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    9 0
    حالا شما اگر تونستید از این زنجیریا یه مورد پیدا کنید که کسی خلاف میل‌شون حرفی زده باشه یا چیزی علیه‌شون نوشته باشه، براحتی ازش گذشته باشن، کینه شتری‌‌ باید بره جلو بوق بزنه
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    11 1
    نویسنده نوعی است که برای پول وطتن فروشی هم می کند
  • خخ IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    16 0
    چرا وقتی از مبارزه با نفوذی ها حرف میزنی عده‌ای ناراحت میشن؟
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      سلبریتی باعث توسعه کشور ؟؟
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    13 3
    باید همه افساد طلب ها رو سوار گاری کرد فرستاد جایی که نتونن به کشور و مردم آسیب بزنن
  • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اسراییل تعداد زیادی نفوذی در میان مقاومت کاشته که باید تمام اینها شناسایی وبه سزای اعمالشون برسند
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    دست از قصیه چپ راست تعریف کردن دولت ها بردارید
  • مصطفی US ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    این جماعت بزدل همیشه با همین طرفند. دل مردم را خالی میکنند ورای میارن تا. ثروت جمع کنند. وفرزندان اینها همه درخارج مشغول تفریح هستن مردم بدبخت هم خبر ندارند این جماعت چه کثافتهایی هستن. بزدل ترسو. وبی ریشه ممنون میشوم انتشاربدید
  • نادر IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    2 0
    کسی که نه جنگ بلد است ونه مذاکره ، دعوت به هر کدام فاجعه به بار می آورد.مسئولان ما چنین مسئولانی هستند متاسفانه !!!!!!!!!!!
  • رهگذر IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    8 0
    از گفتار و عملکرد طیف عظیمی از اصلاحطلبان اینگونه پیداست که اگرتمام قوای جمهوری اسلامی را در دست داشتن تا کنون هم اثری از جمهوری اسلامی نبود و هم این سرزمین را به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی دچار میکردند
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 6
    هر دو گروه ناتوان و دنبال منافع شخصی اند و امتحان شده اند،فقط من متوجه شدم طرفداران اصولگراها معمولا خشن ترند و بیشتر توهین میکنند
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      گول ظاهر الصلاح بودن اصلاح طلبان دروغگو را نخور پاش بیافته آدم کشهای حرفی اند مثل نجفی که در حمام خانه اش همسرکشی کرد، ضمنأ در اغتشاشات شاهد جنایات متعدد از طرفداران این گروه بودیم
  • Reza IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 0
    چیزی بنام اصلاح طلب نداریم اینها وطن فروش وجاده صاف کن دشمن هستند ازاین جماعت جز جاسوسی ودزدی تابحال چیزی ندیدیم‌...
  • ناشناس IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 0
    این روزنامه اعتماد که وارث مهدی کروبی جانشین فتنه ۸۸ می‌باشد خود از نفوذی های دشمن تشریف دارن که از دوستان ریس جمهوری که براندازها به او کمک کردن واز دشمنان انقلاب می‌باشند
  • غلام راستگو US ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اگراسرائل قاتل اسماعیل هنیه نباشد قاتل دانشمندان ماهستن خودشون وهم امریکائی هابارها اعتراف کردن
  • حمید ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اخور و چوپان اصلاح طلبان وطن فروش با سلبریتی های منافق و وطن فروش یکی است.همه جای دنیا کسی که خیانت میکنه به کشورش مجازات سختی در انتظارش است.
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 5
    انقلابی ها صورتی بازی در میارن که افساد طلب برای انگشت نما ها فرش قرمز میندازه
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    6 0
    یه برنامه جدیدی ریختن رقاصی علنی زنان با سلبریتی ها شروع کردن مثلاً سایت لجن رکنا هر روز اینا رو تبلیغ میکنه اگه حواستون به این چیزا نباشه فقط سیاست خارجی پشیمون میشین خود نتانیاهو ترویج فسق و فحشا رو در ایران خواسته
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 0
    شرط حضور در معاونت ها و کابینه پزشکیان : 1- داشتن سو پیشینه 2- رفاقت گرمابه و گلستان و تر ک بودن 3- فشار افساد طلب ها. داشتن برنامه و تجربه و سواد و ... کشک
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      3 0
      درسته فکر کنم الگوشون دکتر نبیِ که در مشهد کارخانه ای داره که فقط افراد دارای سوء سابقه استخدام می شن😂
  • ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    6 0
    لااقل این اصلاح طلبان اگر مغرض نیستند تاریخ روابط ایران و امریکا را مطالعه کنند و بدانند هر موقع پیشنهاد مذاکره از طرف ما بوده آنها دلیل بر ضعفمان دانسته و یک قدم خواسته شان را بیشتر کرده اند
  • ناشناس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    3 0
    سلبریتی های که از خط امنیت کشور عبور کردند و توهین به نظام و رهبری کردند مثل حمید فرخ نژاد که در تلویزیون اینترنشنال مقابل دوربین این شبکه به نظام و رهبری تاخت الان باید برگرده دوباره بره در سینما پولای هنگفت بگیره بنظر شما بعدش به ریش همه نمی خنده یا پرستو صالحی و بقیه اگر دوست دارند برگردند باید محاکمه بشن که فکر نکنن هرکاری دوست دارند انجام بدهند .
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    افسادطلبان خیلی غلط اضافی کردند هم برای تقلیل مجازات ،هم برای برگشت سلبریتیهای خاعن،اگر به شما غربزده های بدبخت بود که الان اینجا هم شده بود لیبی دوم ،درمورد سلبریتیها ،شما ازشون دفاع نکنید عمه ی من دفاع کنه بالاخره نقش اونها در فتنه 88وروی کار اومدن بی خاصییتی مثل روحانی کم نبود،شما دلتون برای اونها نسوخته برای کم شدن سربازان فتنه های اینده تنگ شده👎🤮👿
  • سعید AT ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    مگر ربایش همه اسناد و مدارک هسته ای از ایران قابل تقلیل است ؟
  • ایران IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 2
    الان وقت تفرقه و دو بهم زنی نیست دعواهای جناحی را بزارین بعدا
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اصلاح طلبان اشرافیان خودخواهی هستن که اولویتشان خود و گروهشانِ
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    سلبریتیهای متخاصم اول چیزهایی را که بالا آورده بودن 🤮 قورت بدن بعد بابت اتهاماتی که به مملکت زدن محاکمه بشن در صورت تبرئه بابت جسارت و توهین به مردم با عذرخواهی در کشور زندگی کنن، مگر مردم چه کوتاهی در حق سلبریتی های وطن فروش کردن؟
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    اگرایران اسلامی با حمایت اعراب مسلمان وچراغ سبزابرقدرت شرق،نتوانند این استعمار ظالم غارتگراشغالگرغده سرطان اسقاطیل ریزه را شکست بدهدواقعا باید به هوش،امکانات خودی واستعداد ملی مذهبی ایرانیان باید شک کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس