به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین در مطلبی با عنوان ۹۹۰۰ اسیر فلسطینی در شرایط معیشتی هولناکی نگهداری می شوند، نوشت:

موسسات حقوقی اعلام کردند که جمعیت اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی به ۱۰ هزار نفر نزدیک شده است و در جریان موج های بی وقفه بازداشت فلسطینیان، بازداشت شدگان در معرض ضرب و شتم و تجاوز قرار می گیرند.

این موسسات در گزارش خود خاطر نشان کردند که شمار اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی تا آغاز ماه آگوست ۲۰۲۴ به تقریبا ۹۹۰۰ نفر رسید که ۳۴۳۲ نفر از آنها در بازداشت اداری هستند و دست کم ۲۵۰ کودک و ۸۶ زن هم در میان آنها دیده می شوند.

9900 اسیر فلسطینی در شرایط معیشتی هولناکی نگهداری می‌شوند

گزارش منتشر شده از سوی هیأت رسیدگی به امور اسرا و آزادگان، موسسه حمایت از اسرا و حقوق بشر «ضمیر» و باشگاه اسیر فلسطین نشان می دهد که رژیم صهیونیستی ۱۵۸۴ نفر از اسرای فلسطینی را که از نوار غزه بازداشت شده اند به عنوان «مبارزان غیرقانونی» دسته بندی کرده است.

گفتنی است، از آغاز جنگ غزه در تاریخ ۷ اکتبر گذشته ۹۳ خبرنگار (مرد و زن) بازداشت شده اند که ۵۵ نفر از آنها؛ از جمله ۶ زن همچنان در بازداشت هستند و ۱۶ نفر از آنها از خبرنگاران غزه هستند و ۱۷ نفر هم همچنان در بازداشت اداری به سر می برند.

از آغاز جنگ نسل کشی در غزه ۷۵۰۰ حکم بازداشت اداری صادر شده است که منظور از آن حبس بنابر احکام نظامی مراجع صهیونیستی و بدون صدور کیفرخواست است که تا ۶ ماه ادامه دارد و ممکن است تمدید هم بشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 4
    به امید نابودی اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس