به گزارش مشرق،کانال تلگرامی تحلیل و پژوهش جنگ های ترکیبی در مطلبی به موضوع جنگ تمام عیار اسرائیل با حزب الله پرداخت و نوشت:

اخیراً سندی از نیروی دفاعی اسرائیل در اختیار شهرداران و رهبران منطقه‌ای در شمال اسرائیل قرار گرفته است در مورد اینکه در صورت وقوع یک جنگ تمام عیار با حزب‌الله چه انتظاری باید داشت.

به آنها گفته شد که برای سه روز بدون برق در برخی شهرها و قطعی آب که ممکن است بیش از یک هفته طول بکشد، قطع تلفن ثابت به مدت بیش از 8 ساعت و 24 ساعت برای تلفن های همراه، اینترنت و رادیو و همچنین رهگیری های محلی آماده شوند.

مقامات بر این باورند که صدها موشک با کلاهک های 50 تا 500 کیلوگرمی ممکن است بر شهرهای شمالی و مرکزی مانند حیفا و تل آویو ببارد و حزب الله احتمالاً هر گونه تأسیسات نظامی، زیرساخت ها و اهداف غیرنظامی را در آن نظم در اولویت قرار دهد.

40 درصد از نیروی کار اسرائیل می توانند مجبور شوند از مرکز کشور به سمت اورشلیم به سمت شرق و جنوب خارج شوند، با برنامه ریزی برای شهرهای چادری در شمال ایلات و در صحرای نقب که می تواند صدها نفر را اسکان و تغذیه کند.

هزار تا یک میلیون پناهنده

تصورات اسرائیلی‌ها پیرامون یک جنگ تمام عیار با حزب الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    عجله نکنید ؛ عجله نکنید ؛ عقب بیندازید ! عملیات نظامی ضد سراییل را 30 روز دیگر انجام دهید. موثرترین تنبیه اسراییل و آمریکا عدم حمله نظامی به اسراییل است تا یک ماه دیگر. چراکه خدای غرب اقتصاد است که در طی این چند روز فقط تهدید ایران شاهد سقوط بورس های غرب هستیم. سقوط تریلیون دلاری یک شبه غول های دایجونز را ببینید .سقوط 24 درصدی بورس ژاپن را ببینید.این دومینویی است که تازه آغاز شده و ناگهان تمام اقتصاد آمریکا و کشورهای متحدش را در خود فرو می کشد. فقط تهدید فقط تهدید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    زیباست اما کمه.
  • ایرانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    ادب کردن و رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی به وقتش و به روش مناسب انجام میشه. بماند که همین معطل کردن بسیار بجا و منطقی توسط ایران مقتدر هم بخشی از جنگ و تنبیه روح و روان صهیونیستهای خونخوار وحشی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس