کد خبر 1630588
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

به گزارش مشرق، بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم در توئیتی نوشت:

زائران اربعین که امسال از طریق جاده ، عازم عتبات عالیات هستند، تغییرات چشمگیری را در مسیرهای منتهی به مرز مهران (پایانه شهیدسلیمانی) مشاهده می کنند.

روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راههای استان ایلام و نصب ۳۶ کیلومتر حفاظ بتنی ورفع نقاط حادثه خیزو... برای امنیت و سلامت زائران عزیز

مسیرهای منتهی به مرز مهران چه تغییراتی کرده است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    3 0
    درباره ی سفر به عتبات مقدس و بویژه سفر اربعین و ارزشمندی آن سخن بسیار گفته شده است لیکن کمتر از نقش آن در توسعه ی عمرانی و گردش اقتصادی کشور گفته شده است. بهبود و توسعه ی راه ها ، افزایش و توسعه ی مراکز خدماتی و اقامتی و استراحتگاه ها، خدمات سوخت رسانی، بهبود، توسعه و افزایش مراکز درمانی ، ایجاد و توسعه ی راه آهن و ... که همگی به افزایش درآمد و رفاه مردمان دیار غرب و حتی مرکز کشورمی انجامد؛ گردش مالی برآمده از فروش کالای مصرفی و خوراکی در مسیر گذر از راه های کشور چه برای ایرانیان و چه اتباع عراق و که از این راه ها و شهر ها بهره می برند، هزینه هایی که برای موکب ها و خدمات آنها می شود، را باید پررنگ کرد. ایرانگری و جهانگردی دوسویه عتبات و حرم امام رضا (ع) و دیگر زیارتگاه ها و منطقه های دیدنی کشور را باید بیشتر و بیشتر دید.
  • DE ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    1 0
    یکی از مهمترین اقدامات بهداشتی ایجاد میهمانسراهای استراحتی دارای سرویس بهداشتی های تمیز ، دوش و آبسردکن های صواتی و نمازخانه در فواصل چند ده کیلومتری سرجاده ها ، با سرایدار های افتخاری و خدمت رسان منظم به زائرین محترم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس