جزئیات دیدار اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با پزشکیان

آقای رئیس‌جمهور قرار بود همکارانی را دور خود جمع کنید که صدای بی‌صدایان باشند. اگر روند فعلی انتصابات ادامه یابد از همین ابتدا باید فاتحه دولت را خواند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: «آقای رئیس‌جمهور قرار بود همکارانی را دور خود جمع کنید که صدای بی‌صدایان باشند. اما احکامی که در چند روز گذشته صادر کرده‌اید، دارای چنین گرایشی نیست. اگر اعضای کابینه‌تان هم از همین قماش باشند، باید از همین ابتدا فاتحه دولت چهاردهم را خواند».

این تحلیل را روزنامه جمهوری اسلامی (از جمله روزنامه‌های آقای پزشکیان) منتشر کرد و در سرمقاله‌ای تحت عنوان «با رئیس‌ جمهور نهج‌البلاغه‌خوان» نوشت: در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری چهاردهم، دو نکته در سخنان دکتر پزشکیان از سایر مطالب برجسته‌تر بودند؛ یکی استفاده از کارشناسان و دیگری تکیه بر تعالیم به یادگار مانده از امیرالمؤمنین علیه‌السلام در نهج‌البلاغه به ویژه در مورد کارگزاران دولت اسلامی و رعایت‌ حال اقشار ضعیف مردم. باید پذیرفت که این دو نکته برای پیشبرد امور حکمرانی بسیار مهم و کارسازند و اگر توسط دولت چهاردهم رعایت شوند بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهند شد.

پایبندی به این دو نکته مهم و راهبردی را باید از بررسی اقدامات اولیه و احکامی که در چند روز گذشته توسط رئیس‌جمهور پزشکیان صادر شده به دست آورد. سخن درباره اقدامات و مواضع اتخاذشده در موضوعات مختلف را به زمان دیگری موکول می‌کنیم و اکنون به بررسی احکام صادره می‌پردازیم تا مطابقت آنها با تکیه بر کارشناسان و توجه به اقشار ضعیف روشن شود.

بنا نداریم از افراد به‌طور مشخص نام ببریم یا درباره جزئیات و ابعاد پرونده‌های آنان مطلبی مطرح کنیم. به نظر می‌رسد اشاره به بعضی ویژگی‌ها برای رساندن مطلب و نقد عملکرد آقای رئیس‌جمهور کافی باشد. عادت کردن به زندگی در مناطق اعیان‌نشین و برخورداری از رفاه مطلق، از ویژگی‌های بعضی از منصوبین است. درباره همین افراد تعابیری وارد ادبیات سیاسی جامعه ما شده که خوشایند نیست. خودشان نیز در امتحانی که با تصدی مسئولیت‌های مختلف پس داده‌اند کارنامه قابل قبولی ندارند. بعضی دیگر از افرادی که حکم گرفته‌اند نیز علاوه‌بر اینکه مسئولیتی که برعهده آنها گذاشته شده با رشته تحصیلی و سوابق کاریشان تناسبی ندارد، در شرایطی زندگی کرده و می‌کنند که به احتمال بسیار زیاد از وضعیت معیشتی اقشار ضعیف اطلاعی ندارند.

این موارد هرچند شامل تمام افرادی که حکم گرفته‌اند نمی‌شود ولی وجود مواردی در میان آنان با این ویژگی‌ها نشان می‌دهد در همین روزهای آغازین مسئولیت، رئیس‌جمهور جدید ما به این دو وعده بسیار مهم و ارزشمند خود یعنی استفاده از کارشناسان و نزدیک شدن به اقشار ضعیف جامعه پایبندی چندانی نشان نداده است.

نگرانی فقط درباره این چند فقره حکم صادرشده نیست، آنچه نگران‌کننده است روندی است که شروع شده است. این روند اگر ادامه پیدا کند، از وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور دولت چهاردهم چیزی باقی نخواهد ماند و ایشان از تکیه بر کارشناسی و نزدیک شدن به اقشار ضعیف جامعه محروم خواهد شد.

هرچند استفاده از کارشناسان نیز بسیار مهم و ضروری است ولی مهم‌تر از آن، توجه مستمر، واقعی و عملی به اقشار ضعیف جامعه است، همان کسانی که امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حکم انتصاب مالک اشتر نخعی به ولایت مصر به او می‌فرماید: الله الله فِی الطَّبَقَهًِْ السُّفْلَی مِنَ الَّذِینَ لاَ حِیلَهًَْ لَهُمْ.... سفارشی که خدا درباره طبقه فرودست کرده است را در نظر داشته باش، همان‌ها که چاره کار برای حل مشکلات زندگی از دست‌شان خارج است و در پیچ‌وخم زندگی درمانده‌اند. و آنجا که می‌فرماید: وأشعِر قَلبَکَ الرَّحمَهًَْ لِلرَّعِیَّهًِْ وَالمَحَبَّهًَْ لَهُم وَاللُّطفَ بِهِم ولا تَکونَنَّ عَلَیهِم سَبُعاً ضارِیا تَغتَنِمُ أکلَهُم... قلب خود را به مهربانی و عطوفت با مردم عادت بده و با آنها همانند حیوان درنده رفتار نکن و خوردن آنها و اموال‌شان را غنیمت مشمار... قطعاً آقای رئیس‌جمهور می‌دانند که طبق نظر مولای متقیان، هرگز انسان پرپولی در هیچ جامعه‌ای بدون آنکه حق این و آن را ضایع کرده باشد وجود نخواهد داشت. بنابراین، نباید به سخن توجیه‌گرانه کسانی که می‌گویند چه اشکالی دارد افراد مرفه و صاحبان ثروت عهده‌دار مسئولیت‌ها باشند اعتنا کرد. اینان همان «مرفهان بی‌درد» هستند که امام خمینی همواره درباره سپردن مسئولیت‌های کلیدی به آنها هشدار می‌دادند و چون ما به آن هشدارها عمل نکردیم به مصائب بزرگ امروز مبتلا شده‌ایم که شاهد فاصله طبقاتی وحشتناک میان مردم و حکمرانان هستیم. حکمرانان، حرف مردم را نمی‌شنوند و اگر بشنوند آن را نمی‌فهمند و این بزرگ‌ترین درد جامعه امروز ماست.

قرار بود شما همکارانی را دور خود جمع کنید که صدای بی‌صدایان باشند. بدون تعارف باید به شما بگوئیم احکامی که در چند روز گذشته صادر کرده‌اید دارای چنین گرایشی نیست. اگر اعضای کابینه‌تان هم از همین قماش باشند، باید از همین ابتدا فاتحه دولت چهاردهم را خواند. ما که این هشدار را می‌دهیم، خیرخواه‌تان هستیم و می‌خواهیم به راهی بروید که امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه پیش پای مالک اشتر گذاشت. این خیرخواهی را بپذیرید و راه‌تان را از همین ابتدا از مرفهین جدا کنید، آقای رئیس‌جمهور نهج‌البلاغه‌خوان!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    12 44
    صبورباشیم.برای قضاوت زود است
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      33 2
      پزشکیان مرد این عرصه پرچالش نبود!
    • سهراب IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      20 1
      داداش: گاهی طرف در املای زندگی یک غلط می نویسه نمره دیکته اش میشه ۱۹ ولی گاهی هم با یک غلط نمره اش میشه صفر...! رئیس جمهور ۸۰ میلیون نفر نباید اشتباه کند.آن هم یک چنین اشتباهات فاحشی...
    • لُنگی سوز IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      21 3
      بله قضاوت زوده ، از دادن مسئولیت به ناظریف و مرفهان بی درد اصلاحات کاملا مشخصه
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      27 1
      ٤٥ساله انقلاب شده! ٩ تا ربيس جمهور ديده ايم! انقدر تجربه داريم كه تا طرف دهان باز كنه بفهميم چه كاره است! پزشكيان به گفته خودش نميداند و نميفهمد!!! نياز به صبر و اميد و ارزو نيست!!!!!
    • M.sh IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      21 3
      صبور باشیم یعنی چی که جدیدا بعضی شده وِردِ زبانشان!؟ رهبری عزیز چندین بار فرمودند که اگر کسی ذره ای با این انقلاب زاویه داشته باشد و حل مشکلات کشور را در رابطه با امریکا بداند به درد مدیر شدن نمیخوره. خب تا الان اینهایی که منصوب شدند از نظر شما تا بن دندان معتقد به انقلاب اسلامی هستند!؟ همین ظریف حل مشکل کشور رو در رابطه با امریکا میداند و به به ثمر نرسیدن خیانتنامه برجام رو قانون راهبردی مجلس گفته، اما رهبری عزیز تو دهنش زدند. وزرای پیشنهادی رو هم که دیگه نگم. کسی که حرف و عملش یکی نباشه به نظر شما اسمش را چه می توان گذاشت!؟
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      17 2
      کسانی که پزشکیان را انتخاب کردند لطفا ، تعصب و ... را کنار بگذارید و از منتخبتان ،توضیح بخواهید ، چرا برخلاف سخنان امام علی علیه السلام ، کارگزارانی را بر اُمورات مهم مردم حاکم کرده که بد سابقه و گاهی ، سابقه خیانت داشته اند ... کاش توضیح بدهند و به افکار عمومی بی توجهی نکنند ...
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      12 2
      تا مشاوراش شكل بگیرند تا بفهمه مملکت چه خبره وقت دولتش به پایان می رسد قضاوت هم دیر شده
    • قریشی بوکانی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      14 2
      صبر برای دولتی است که قبلا امتحان پس نداده است ولی دولت پزشکیان همان دولت روحانی و ظریف است با سابقه خیانت و افکار براندازی ... در واقع پوسته بی اختیار پزشکیان روی باطن خبیث روحانی کاور شده تا عده ای بی بصیرت سیاسی آنرا انتخاب نمایند
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      11 2
      وقتی طرف دانه ی خار کاشته توقع برداشت گلابی را دارید صبوری اینجا معنی ندارد فقط باید فاتحه را خواند آنچه که عیان است نیاز به صبر ندارد
    • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      12 1
      زمان روحانی هم گفتم تغییرات در حال انجامه چهار سال اول بدتر از بد طی شد گفتن چهار سال دوم علا برکت اله قراره همه چی درست شه چهار سال دوم بدتر از بدتر ،بنزین رو گرون کرد با نیش خند گفت منم روز جمعه خبردار شدم.وکلی داستان دیگه ،حالا هم بشین و زود قضاوت نکن،فقط عمر ما هست که تو دوران امسال این آقا تو بدترین شرایط سپری شد.
    • AM ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 0
      چشم
    • ام علی رازی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 0
      برای قضاوت باید حداقل 4 الی 8 سال صبر کرد !!!!
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      11 1
      هرچی مشکل داره وزندان رفته شده معاون
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      4 0
      تو صبور باش !! عقل نداری ! به دیگران هم توصیه نکن چون مشت نمونه خروار است.
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      2 0
      چهار تا وزیر میخواهی معرفی کنی الن وقت تلف کردن جایز
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 1
      افراد اطراف این بند خدا حتی ابتدایی ترین امور را هم نمی دانند مثل نحوه قرار گیری صندلی میهمان رییس جمهور
    • GB ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 0
      پس فاتحه
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 0
      بی صدایان که صدایی ندارند هرچه اعتراض و نا آرامیست از مرفهین بی درد پر سر و صداست هرچه بامش بیش سرو صدایش بیشتر.این دولت هم دولت مرفهین بی درد پر سرو صداست این نوع برخورد برخورد اصلاحاتیست یعنی قوانین و مملکت باید در اختیار مرفهین بی درد پر سرو صدا باشد تا مرفه تر شوند مردم ما درس عبرت نمیگیرند همیشه دنبال سر و صدا هستند نه رفاه
  • سپیده IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    9 10
    اینکه ثروت و قدرت سیاسی در ایران وابسته به هم شده‌اند را ما نمی‌توانیم یک‌شبه حل کنیم. کدامیک از اصولگرایان از طبقه متوسط هستند؟ هر کدام ادعا کردند مشخص شد پول سفر خارج و عمل زیبایی و شرکت و ... دارند. در زمان اصولگرایان هم صدای اعتراضی شنیده نشد نه چون اعتراضی نبود، مردم هم در انتخابات حرفشان را زدند.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      3 1
      ارز اربعین دادن دست بانک بعد بانک رو تعطیل کردن ملت باید بشیینن کی بانک باز شه تا برن ارزشون بگیرن اینم چیزی نست جز شلوغی مرز تو یه روز به علت بی برنامگی در یک چیز بسیار ساده ببین کشور رو چجوری تو 4 سال مدریت کنن بدا به حال مردم
    • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      0 0
      اصلا سیاست زاده شده برای اهداف اقتصادی
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 1
      بعد از رحلت امام خمینی ره اصول گرایان کلأ ۲/۵ سال دولت شهید رئیسی دستشان بود بقیهٔ دولتها دست اصلاح طلبان دروغگوی اشرافی بود ۸ سال رفسنجانی، ۸ سال خاتمی، ۸ سال روحانی ضمنأ احمدی نژاد مستقل بود نه اصول گرا و نه اصلاح طلب
  • داماد سید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    9 13
    ما که خیلی وقته فاتحه کیهونی ها را خوندیم حلواش را هم بین بر و بچ تقسیم کردیم.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 2
      اینقدر بخون تا جونت دربیاد
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 1
    یاد شعار اول انقلاب افتادم. ما میگیم خر نمیخایم پالون خر عوض میشه. چه فرقی دارد پالان کدام پالان باشد
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    10 18
    همين كه حسين آقا ناراحته يعني كار دكتر پزشكيان درسته.از رايي كه به ايشان دادم خوشحالم.
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      2 3
      یک نقطه تاریک از حسین شریعتمداری بگو تا من هم همراهت بشم. در کدام قاموس هر کس دلسوزانه و برای مردم حرف بزنه میشه دشمن؟
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      2 3
      اگر حسین آقاها نبودن خانوادت دست داعشی ها بردگی می کرد
    • سهراب IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      0 2
      کیسکه خودش را بخواب زده نمیشود بیدارش کرد. بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش...
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 0
    دوباره همان افراد و مهره های سوخته . یعنی در این کشور نود میلیونی که هشتاد میلیون مخالف هستند بین آن ده میلیون موافق سی چهل نفر نابغه و نخبه با تحصیلات واقعی کنکور سراسری و مومن و متعهد واقعی پیدا نمی شود. چرا مردم مخالف هستند به خاطر همین مهره ها که از این پست به آن پست و از این مقام به آن مقام می روند در آخر کار هم در مسجد قرار مصلحت تشخیص نظام.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    12 3
    این پزشکیان هیچ کاری نمیتونه انجام بده برای مردم وفقط حرفش را می زند . همیشه می گوید باید این کارو بکنیم و اونکارو بکنیم . مملکت جها رسال بد بخت خواهد شد و حتی بدتر از روحانی . بشینین و تماشا کنین
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      2 0
      تو نمیفهی و تلاش نمی کنی که بفهمی - فقط قضاوت می کنی. نگرش شما: مثل اینکه ماه اول تحصیل برای خودت داری نمره 20 معدل پایان سال میدی. صبر کن بعد از یکی دو سال قضاوت کن. با این وضعیت قضاوت کردن ممکن است یک سال بعد به غلط کردن بیافتی برادر.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    16 3
    دولتی بسازه، بدتر از دولت حسن فریدون و آل برجام!
    • آنتی کیسه IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      4 6
      هنوز از شکست انتخابات داری میسوزیا😂
    • US ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      2 0
      بله بله؛ دولت شما رو هم دیدیم طی سه سال؛ سکه رو سه برابر کرد؛ دلار رو هم دو ونیم برابر
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    10 5
    باز پیرمرد پرحاشیه ؟؟
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      2 3
      خجالت بکش به بزرگانی که برای استقلال و آزادی کشور همه‌جور هزینه ای داده اند احترام بزار، اگر امثال این بزرگواران نبودند الآن توالت شوی قصریک صهیونیست آمریکایی بودی
  • ایثارگر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    4 13
    آقای حسین شریعتمداری تورا خدا ول کن
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    9 0
    این ها نشان از آن دارد که از حرف تا عمل فاصله بسیار است . برای همین همیشه تاکید شده نسبت به کارنامه و تجربه رای دهید ، حرف قشتگ زدن همه بلدن ،
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    10 0
    این ها نشان از آن دارد که از حرف تا عمل فاصله بسیار است . برای همین همیشه تاکید شده نسبت به کارنامه و تجربه رای دهید ، حرف قشتگ زدن همه بلدن ،
  • ناشناس IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 0
    اینها هم دهن دارند، هر کی اومده و میاد برای خوردن میاد.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 3
      در خدمت ۳ سالهٔ شهید رئیسی چی خورد و برد؟ همسایه های مادرش در مشهد مقدس نمی دانستند مادر رئیس جمهور همسایه شونِ
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 14
    یاشاسون پزشکیان محبوب ملت
    • احد. یاحقی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 0
      آقای پزشکیان مرد با ایمانی است. اما متاسفانه باندهای. قدرت و ثروت و کاخویلا دارها و غربگراهای. افراطی مثل پیچک. پیچیند دور دکتر. ادعای سهم دارند. و این خیلی خطرناک است چون دکتر. راستگو می باشد. احتمالا. طاقت نیاورد و اینها را قیچی کند اما به دشمن تبدیل می‌شوند سیاست. بی پدر و مادر است
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    4 0
    اینها همه افرادی هستند که با حقوق یک ماه شان حتی یک بنز هم نمی توانند بخرند، پس درد قشر محروم را می فهمند
  • محمدی نسب IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    4 1
    روشنگری کردیم به مردم گفتیم دروغ های اصلاح طلبان نخورید اجازه نخواهند داد که نخبه ها بیایند، نفرات جدید و جوان راه نخواهند داد همان نفرات قبلی خواهند آورد باور نکردند با هزار ترفند و رسانه طرف های دیگه تخریب و تندرو معرفی کردند امید داریم آقای پزشکیان بتواند وزرای جوان تر و شایسته تر انتخاب کند مشاوران با تجربه به جوانان مشورت دهند و آنها توان کار و حل مشکلات داشته باشند. البته روند معرفی و انتخاب رئیس جمهور ناقص است و باید اصلاح شود از همان اول باید رئیس جمهور سیاست کلی و برنامه و کابینه ش و معاونین ش مشخص باشند و کل نفراتی که معرفی کرده تایید شده باشند که مردم با دید باز انتخاب کنند. بعد از انتخاب شدن دیگه به التماس افتادن برای انتخاب روش و افراد صالح فاید نداره
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      0 0
      ضعیف اصلاح طلبان معادل نخبه اصولگرایان است، خاندوزی با مدرک معارف اسلامی وزیر اقتصاد بود چرا صدای تان در خفه گان بود جرات اعتراض را نداشتید، داداش صبر کنید صبور باشید، وفاق ملی اکثریت فرا جناحی هستند،
  • سعید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    6 1
    فاتحه دولت همان موقع خونده شد که ظریف همه کاره شد
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    حالا کهفتاح م ترفت اصلاحات به اصولگرایان میگه ما گفتیم حودتون نخواستید مواطب این تکنیک باشید ....
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    3 1
    باشه چسو
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 3
    حرف کیهان اینه مینجوری ادامه بده
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    1 0
    آقای پزشکیان شما دکتر و جراحی مریض بد حال باید اورژانسی مداوا وعمل بشه اوضاع اقتصاد وتولید وبورس خرابه الن سه ماهه مریض مرد استاد
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    1 0
    ما برای همین آدما به آقای پزشکیان رای دادیم امیدوارم با قدرت ادامه بده و هرچی جانماز آبکشیده زد مردمی منفعت طلب رو از دولت بیرون کنه
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    3 3
    بالاخره آشی که شورای نگهبان پخته
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 2
    هر چی گفتیم آزموده را آزمودن خطا است فایده نداشت. مردم بی بصیرت اگر 10 بار هم از یک سوراخ گزیده بشن باز عبرت نمیگیرند. باز دستشون رو میکنند توی همون سوراخ. خدا عاقبت این مردم فراموشکار رو بخیر کنه.
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    1 2
    قطع یقین بدانید که نصیحت خیرخواهانه شما را هم گوش نخواهد داد، زیرا خودش هم از همان قماش است!.
  • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 1
    الهم صل علی محمد و آل محمد، الفاتحه نه برای دولت برای قشر آسیب پذیر ملت ۶۰ میلیونی که در سیاهه مملکت هستند صرفا برای روزهای راهپیمایی و انتخابات اما نه اسمی دارند و نه سهمی از منابع و امکانات کشور و از قضا همه مسئولین و مدیران بیغم کشوری سر و دست میشکنند برای خدمت به همین بی نام و نشانها. فاتحه دوم رو قرا تر بفرستیم.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    2 2
    اصلاح طلبان دروغگو، اشرافیان خودخواهی هستن که فقط به منافع شخصی خود فکر می کنن و چون درد معیشت ندارن مشکلات اقتصادی قشر محروم را درک نمی کنن
  • ناشناس IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    مگر شهید رییسی در دولت سیزدهم معاونین‌ ویا وزرای خودش رااز خانواده های مستضعف و معمولی انتخاب کرد.‌هیچکدام از این افراد، از ادمهای معمولی نبوده‌و اکثرا از تجارب لازم برای مدیریت کشور در زیر مجموعه کاری خود، برخوردار نبودند. لذا روزنامه کیهان برای دولت چهاردهم زبانش بازشده و‌مثل همیشه سنگ اندازی میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس