پالتیکو: اسرائیل مهمات کافی برای دفع پاسخ ایران و حزب‌الله ندارد

نشریه «پالتیکو» بامداد چهارشنبه به نقل از یک دیپلمات سابق آمریکایی نوشت که فقط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عامل اصلی شعله‌ور بودن تنش‌ها در خاورمیانه است.

به گزارش مشرق، نشریه «پالتیکو» بامداد چهارشنبه در مطلبی نوشت: «اسرائیل از کمبود مهمات لازم برای دفع حمله بزرگ ایران و حزب‌الله رنج می‌برد».

این نشریه به نقل از یک دیپلمات سابق آمریکایی گزارش داد: «مشخص نیست که کشورهای عربی همسایه اسرائیل، مانند ماه آوریل برای کمک به آن وارد عمل خواهند شد یا خیر».

این دیپلمات آمریکایی که نامش فاش نشد، گفت: «مقصر عدم حمایت کشورهای عربی در دفع حمله ایران، نتانیاهو خواهد بود. این درگیری که در آن هر دو طرف، حماس و اسرائیل، برای حل بحران آمادگی نشان نمی‌دهند، باعث استیصال شده است».

پالتیکو در ادامه این گزارش اضافه کرد: «بایدن و بلینکن در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند، اما آتش دوباره شعله‌ور شده است و نتانیاهو علت آن است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایثارگر IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    چی مهمات در ساعات اولیه حمله موشکهای ایران تمامن زیرساختار ها و ارتباطات اینترنت و تلفن و برق و زاغه مهمات آنها را با خاک یکسان خواهند کرد. دومین ساعات فردودگاهها و پایگاههای هوایی و اسکله های بندی و استقرار ناوگالنها را ازبین خواهند برد اسرائیل درعرض یک ساعت سرگرزدان پا درهوا در دست فلسطینیان اسیرخواهند شد. سومین تمام راههای ارتباطی و خروجی را بسته خواهند کرد بدست القسام کنترل خواهند شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس