کد خبر 1631029
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
ترامپ

ادعای ترامپ در مورد احتمال بازپس‌گیری نامزدی حزب دموکرات از سوی بایدن با واکنش تمسخرآمیز برخی از نمایندگان حزب دموکرات و مخالفانش مواجه شد.

به گزارش مشرق، پس از آنکه دونالد ترامپ،‌ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا،‌ با انتشار پستی از امکان بازگشت جو بایدن به رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ خبر داد،‌ ادعایش مورد تمسخر برخی از نمایندگان حزب دموکرات قرار گرفت.

به گزارش هیل،‌ ترامپ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی‌اش موسوم به حقیقت عنوان کرده بود،‌ چقدر این احتمال وجود دارد که بایدن پیر و خمیده به عنوان بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا که حق رئیس‌جمهور شدنش از سوی کامالا هریس،‌ باراک اوباما،‌نانسی پلوسی دیوانه ،‌آدام شیف فریبکار و چاک شومر گریان و دیگران در حزب دموکرات ربوده شده،‌ کنوانسیون ملی دموکرات‌ها را بر هم زده و تلاش کند تا نامزدی‌اش را پس بگیرد و در مناظره دیگری مرا به چالش بکشد.

ترامپ در ادامه پست منتشر شده‌اش ادعا کرده است:‌ بایدن حس می‌کند با کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری دچار اشتباه شده است و اکنون می‌خواهد یک بار دیگر به رقابت‌ها بازگردد.

آدام شیف،‌ نماینده ارشد حزب دموکرات در کنگره آمریکا در واکنش به پست منتشر شده از سوی ترامپ ضمن تمسخر وی در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) اینطور نوشت:‌ ترسیدن اشکالی ندارد.

گوین نیوسام،‌ فرماندار دموکرات ایالت کالیفرنیا نیز در واکنش به پست ترامپ اینطور عنوان کرد:‌ ترامپ ترسیده است.

علاوه بر شیف و نیوسام،‌ جمهوری‌خواهان ضد ترامپ،‌ برخی از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه مخالف وی به همراه حامیان پروژه ضد ترامپ تحت عنوان «لینکلن» نیز به پست منتشر شده از سوی ترامپ واکنش نشان دادند.

رای‌دهندگان جمهوری‌خواه ضد ترامپ در پستی اینطور بیان کرده‌اند:‌ ترامپ مدام در شبکه اجتماعی‌اش به ماجرای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌ها اعتراض کرده و موضوع دزدیده شدن حق وی را از سوی هریس و اوباما مطرح می‌کند. او پیشنهاد بازگشت بایدن را مطرح می‌کند و به دنبال مناظره دیگری با اوست.

آنها در ادامه پست منتشر شده ترامپ عنوان کرده‌اند که ادعاهایش در مورد ماجرای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا از حد گذشته است.

انتقادات ترامپ علیه حزب دموکرات به خاطر کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا، همزمان با افزایش میزان محبوبیت کامالا هریس به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در این کشور تشدید شده است.

او بارها مدعی شده است که کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نتیجه یک کودتا اتفاق افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس