کد خبر 1631089
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
پیروزی پر گل تراکتور با هت‌تریک یک استقلالی

تراکتور با درخشش امیرحسین حسین زاده موفق شد از سد تیم برگامای ترکیه عبور کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور موفق شد در یک بازی دوستانه، با چهار گل به پیروزی برسد. شاگردان اسکوچیچ در روز پایانی اردوی خود در شهر قزلچه حمام استان آنکارا در یک دیدار تدارکاتی در استادیوم اصلی این شهر به مصاف تیم برگامای ترکیه رفتند.

تراکتور در این دیدار که امروز که از ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت ایران) آغاز شد، با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی ترابی، تومیسلاو اشترکال و رحمان جعفری پا به زمین مسابقه گذاشتند.

امیرحسین حسین‌زاده دقایق ۴۳، ۵۴ و ۵۸ با پاس‌های مهدی شیری و تومیسلاو اشترکال؛ و پویا پورعلی دقیقه ۶۳ با پاس مهدی ترابی گل‌های تراکتور را به ثمر رساندند.

دراگان اسکوچیچ در نیمه دوم از اکثر بازیکنانش در ترکیب تیم استفاده کرد.

اردوی تراکتور در کشور ترکیه از روز ششم مردادماه آغاز شده و امروز پس از برگزاری این دیدار تدارکاتی به پایان رسید. کاروان تراکتور فردا - پنج شنبه ۱۸ مرداد - از شهر آنکارا راهی تبریز می‌شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    3 4
    انشاالله درهفته دوم عیارش در مقابل پرسپولیس قهرمان مشخص خواهدشد وزنوزی متوجه برباد رفتن میلیاردها پولی که برای جذب ببرانوند و ترابی و اسماعیلی فر پرداخت کرده خواهدشد
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 2
    تراکتور تیمه آخه؟ همیشه بازنده
  • US ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    وقتی از کیسه رفته دیگه کیسه ای نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس