کشتی

قرعه‌کشی مسابقات اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک برگزار و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد سی‌و سومین دوره بازی‌های المپیک امروز (پنجشنبه) برگزار و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند. یونس امامی در دسته ۷۴ کیلوگرم و امیرحسین زارع در دسته ۱۲۵ کیلوگرم ۲ آزادکاری هستند که فردا برابر رقیبان خود قرار خواهند گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ۱۷ آزادکار حضور دارند که یونس امامی در دور نخست باید به مصاف فرانک چامیزو دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک برود. یونس در صورت غلبه بر قهرمان ایتالیایی به مصاف اندوم از گینه بسائو خواهد رفت.

در این سمت جدول کایل دیک قهرمان جهان و عنوان‌دار المپیک و تاکا کانی از ژاپن حضور دارند. احتمال تقابل امامی و کایل دیک در یک‌چهارم نهایی وجود دارد.

در سوی دیگر جدول جمال‌اف ازبکستانی، گادژی ماگمدوف از بلاروس، سالکازانوف از اسلواکی، والیف از آلبانی و توران بایرام‌اف از جمهوری آذربایجان حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با لازاروف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد و در صورت برد به مصاف برنده دیدار نماینده چین و کانادا خواهد رفت. طاها آکگل قهرمان جهان و المپیک در گروه زارع حضور دارد و احتمال تقابل وی با زارع در نیمه نهایی وجود دارد.

میسون پریس قهرمان آمریکایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم و گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و المپیک در سوی دیگر جدول قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس