کد خبر 1631343
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

شاید اولین سوالی که در هنگام تصمیم سفر به دبی به ذهن شما می آید این است که هزینه سفر به دبی چقدر است؟ ما در این نوشتار قصد داریم به جزئیات هزینه سفر به دبی بپردازیم؛ یعنی از درخواست ویزا تا لحظه رسیدن به منزل، چقدر پول باید خرج کنید؛ اگر قصد سفر به این شهر توریستی دارید با ما همراه باشید.

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

‌هزینه‌ سفر به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی در تابستان 1403 سال در کمترین حالت 18 میلیون تومان است. این مبلغ شامل هزینه ویزا دبی، بلیط ارزان تهران دبی و هزینه اقامت در یک هتل 3 ستاره در دبی است.

در ادامه هزینه سفر به دبی را در سه نوع اقتصادی (اکونومی)، بیزینس و لاکچری بررسی کرده ایم:

هزینه سفر به دبی با بلیط اکونومی (اقتصادی)

هزینه سفر به دبی با بلیط اکونومی برای هر نفر در تابستان 1403 از 18 میلیون تا 23 میلیون تومان است. همچنین هزینه سفر به دبی با پرواز اکونومی برای دو نفر در تابستان 1403 از 45 میلیون تومان است (این مبلغ شامل تمام هزینه های سفر به دبی اعم از ویزا، پرواز، اقامت و ... می شود).

هزینه تفریحات ارزان دبی در سفر اکونومی

جاهای دیدنی دبی بسیار زیاد هستند و شما می توانید با توجه به بودجه خود تعیین کنید که از کدام یک از این اماکن دیدن کنید.

هزینه تفریحات دبی از 30 تا 250 درهم متفاوت است. البته در انتخاب جاهای دیدنی دبی دست شما کاملا باز است و در صورتی که قصد هزینه کردن ندارید می توانید از تفریحات و سواحل رایگان دبی دیدن کنید.

هزینه پرواز بیزینس به دبی

هزینه سفر بیزینس به دبی برای دو نفر در تابستان 1403 از 70 میلیون تومان شروع می شود. این مبلغ شامل هزینه ویزا، پرواز، هتل 4 ستاره، تاکسی و تفریحات متوسط برای چهار روز است. در صورتی که به جای تاکسی از مترو استفاده کنید حدود 12 میلیون تومان از هزینه شما کم خواهد شد.

هزینه تفریحات متوسط دبی در سفر بیزینسی

هزینه تفریحات متوسط دبی که نه خیلی ارزان و نه خیلی گران هستند بین 200 الی 1000 درهم است و همچنین هزینه تفریحات و بازدید از جاهای دیدنی دبی بین 1500 تا 7000 درهم است.

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

هزینه سفر لاکچری به دبی

هزینه سفر لاکچری به دبی برای دو نفر در تابستان 1403 از 240 میلیون تومان شروع می شود. این مبلغ شامل هزینه ویزا، پرواز، هتل 5 ستاره، ترانسفر با خودروهای لاکچری، تاکسی دربستی و استفاده از تفریحات دبی است. در ادامه جزئیات هزینه سفر لاکچری به دبی را آورده ایم:

  • هزینه هتل 5 ستاره لاکچری در دبی از شبی 200 دلار است.
  • هزینه ویزا دبی برای دو نفر 10 میلیون تومان است.
  • هزینه پرواز امارات به دبی در تابستان 1403 از 13 میلیون تومان است که پرواز بیزنس کلس از 35 میلیون تومان شروع می شود.
  • هزینه تفریحات لاکچری در دبی برای سفر 4 روزه از 7000 درهم است.

جزئیات هزینه سفر به دبی

هزینه ویزای توریستی دبی

اولین کاری که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید، دریافت ویزای دبی است که هزینه ویزای توریستی 10 روزه دبی حدود 5 میلیون تومان برای هر نفر است. در صورتی که تعداد روزهای سفر شما بیشتر شود ممکن است هزینه ویزای دبی تا 15 میلیون هم افزایش یابد.

هزینه بلیط سفر به دبی

دومین هزینه ای که بابت سفر به دبی باید پرداخت هزینه خرید بلیط سفر به دبی است. شما می توانید از طریق هوایی یا دریایی به دبی سفر کنید. در ادامه به بررسی هزینه روش های مختلف سفر به دبی پرداخته ایم:

هزینه سفر به دبی با هواپیما

ترجیح اکثر مسافران برای سفر به دبی از طریق هوایی است؛ زیرا جزء راحت ترین روش های سفری است. شرکت های هواپیمایی زیادی در کشور ما پرواز مستقیم به دبی دارند که شامل ماهان ایر، هواپیمایی امارات، هواپیمایی عمان ایر، هواپیمایی قطر ایرویز و ... است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای سفر به دبی در نظر گرفته اید، بهترین نوع پرواز را انتخاب کنید.

به طور کلی هزینه بلیط رفت و برگشت به دبی در سال 1403 در کلاس اکونومی برای هر نفر حدود 9 میلیون تومان است و هزینه فرست کلاس حدود 40 تا 50 میلیون تومان است.

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

سفر به دبی با کشتی

در صورت سفر به دبی از طریق کشتی هزینه های شما بسیار کمتر خواهد شد. اما همان طور که می دانید سفر دریایی به نسبت سفر هوایی کمتر رایج است.

اگر قصد سفر به دبی با کشتی را دارید ابتدا باید به بندر لنگه بروید و سپس با کشتی های مسافربری به دبی سفر کنید. هزینه سفر با کشتی به دبی در سال 1403 حدود 3 میلیون تومان است.

عوارض خروج از کشور

همان طور که می دانید برای هر گونه سفر خارجه شما موظف به پرداخت هزینه ای تحت عنوان عوارض خروج از کشور هستید. هزینه عوارض خروج از کشور در سال 1403 در صورتی که اولین سفر خارجی شما باشد 520 هزار تومان است اما برای سفر دوم و سوم به ترتیب باید مبلغ 780 هزار تومان و 1 میلیون و 40 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه اقامت در دبی

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که در برنامه ریزی هزینه سفر به دبی باید در نظر داشته باشید، هزینه هتل و محل اقامت در دبی است. همان طور که می دانید هر چه کیفیت هتل یا محل اقامت شما بیشتر باشد، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری نیز هستید.

اکثر هتل های دبی، امکانات رفاهی و خدمات لوکسی را به مسافران خود ارائه می دهند. به طور کلی هزینه اقامت یک شبه در هتل های دبی چیزی بین 40 تا 500 دلار است. شما می توانید با توجه به بودجه خود در یک هتل فوق لاکچری در برج العرب اقامت داشته باشید و یا در یک هتل 3 ستاره با امکانات معمولی.

سایر هزینه های سفر به دبی

به غیر از موارد گفته شده که اصلی ترین موارد مربوط به هزینه های سفر به دبی هستند، سایر هزینه های سفر به دبی عبارتند از:

  • هزینه حمل و نقل در دبی: هزینه تاکسی 2 درهم به ازای هر کیلومتر، هزینه مترو با بلیط تک سفره حدود 6 درهم، هزینه اتوبوس بین 5 تا 15 درهم، هزینه اجاره خودرو در دبی نیز بسته به نوع خودرو کاملا متفاوت است.
  • هزینه تفریحات دبی: هزینه تفریحات و جاهای دیدنی دبی از 30 الی 7000 درهم متفاوت است. البته شما می توانید از برخی از جاهای دیدنی دبی بدون پرداخت مبلغی دیدن کنید.
  • هزینه خورد و خوراک در دبی: هزینه رستوران و خورد و خوراک در دبی با توجه به نوع رستورانی که انتخاب می کنید متفاوت است و چیزی حدود 100 الی 400 درهم برای هر نفر است.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس