سردار سلیمانی: آزادی مردم فلسطین نزدیک است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که ظلم و بیداد صهیونیستها علیه مردم غزه نشانه نابودی این رژیم کودک کش است، گفت: آزادی مردم مظلوم فلسطین نزدیک است.

به گزارش مشرق، غلامرضا سلیمانی روز جمعه در مراسم یادواره شهدای هزارجریب نکا و روستای کیاسر اظهارکرد: امروز همه مردم آزاده جهان به این باور رسیدند که ظلم‌های رژیم صهیونسیتی به نقطه اوج خود رسیده است.

سردار سلیمانی با بیان این که ایران اسلامی از جمله کشورهای پیشرو در فتح سنگرهای کلیدی جهان است، بیان کرد: با فرماندهی رهبر معظم انقلاب آینده از آن اسلام خواهد بود.

رئیس بسیج مستضعفان گفت: انتقال قدرت از غرب به شرق در حال انجام است و این مهم با محوریت جمهوری اسلامی در حال شکل گیری است.

وی با بیان این مطلب که تمدن نوین اسلامی در حال جوانه زدن است، اظهار کرد: میوه‌های این تمدن اسلامی کام مردم جهان را شیرین خواهد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به رشادت‌های مردم مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: مردم این خطه از شمال برگ‌های زرینی از افتخارات خود را در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    1 0
    اسم سردارو میخونم حس عجیبی از غم و حسرت عمیق از اعماق قلبم آزارم میده. یاد شهید سلیمانی می افتم که با این عنوان یاد میشد
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 0
    همش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس