کد خبر 1631584
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
رهگیری شناورهای ارتش‌های بیگانه توسط سپاه

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدیدترین تصاویر از رهگیری شناورهای ارتش‌های بیگانه و فرامنطقه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدیدترین تصاویر از رهگیری شناورهای ارتش‌های بیگانه و فرامنطقه‌ای را منتشر کرد.

این تصاویر شامل ناو بالگردبر اسپانیایی Juan Carlos I، یک ناو لجستیکی آبی/خاکی (LPD) کلاس San Antonio نیروی دریایی آمریکا و یک ناو بالگردبر کلاس Wasp نیروی دریایی آمریکا بوده است.

گفتنی است امروز در چهاردهمین آیین الحاق تجهیزات جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 2640 سامانه موشکی‌، پهپاد و دیگر ‌ادوات به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

رهگیری شناورهای ارتش‌های بیگانه توسط سپاهرهگیری شناورهای ارتش‌های بیگانه توسط سپاهرهگیری شناورهای ارتش‌های بیگانه توسط سپاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 1
    سلام . مساله فلسطین مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است. ۱۳۹۳/۰۶/۱۶ ۲. اشغال فلسطین فلسطین یک کشور اسلامى بوده است که صهیونیستهاى غاصب، به کمک قدرتهاى جهانى، سالهاى متمادى است آن‌جا را گرفته‌اند و مردم فلسطین مشغول مبارزه‌اند تا آن‌جا را باز پس بگیرند. ۱۳۷۱/۰۱/۱۵ ۳. سیاست غربی‌ها درباره فلسطین سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ی فلسطین در ذهنیّت جوامع مسلمان و به سَمت فراموشی راندن آن است. ۱۳۹۹/۰۳/۰۲  ۴. سیاست یهودی‌سازی شهرک‌سازی‌های غیر قانونی و ظالمانه، ویران کردن خانه‌های مردم، دستکاری در شهر الخلیل و در شهر قدس با هدف یهودی‌سازی، برای این است که ریشه‌ی اسلام را به خیال خودشان از کشور فلسطین قطع کنند. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ ۵. حمایت آمریکا از اسرائیل حمایت آمریکا از رژیم تروریست صهیونیستی در کشور غصب شده فلسطین، بزرگترین حمایت از تروریسم است. ۱۳۷۲/۰۳/۱۴ ۶. معامله قرن ترفند معامله‌ی قرن که به ‌وسیله‌ی آمریکای ظالم و همراهان خائنش زمینه‌سازی میشود، جنایتی در حقّ جامعه‌ی بشری و نه ‌فقط ملّت فلسطین است. ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 1
    رهگیری کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس