آمریکایی‌ها هم از تیراندازی صهیونیست‌ها در امان نیستند

یک فعال آمریکایی طرفدار فلسطین جمعه خبر داد که سربازان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به سمت او تیراندازی و وی را زخمی کردند.

به گزارش مشرق، آمادو سیسون در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داد که در تظاهراتی در کرانه باختری و در حین دفاع از فلسطینیان توسط ارتش اسرائیل هدف قرار گرفته شد.

در اثر این تیراندازی، سیسون از ناحیه پا زخمی شده است، با این وجود حال عمومی وی خوب است. این فعال آمریکایی در بیمارستانی در شمال کرانه باختری در شهر نابلوس بستری شده است.

آمادو سیسون در مصاحبه با آسوشیتدپرس در بیمارستان گفت که در تظاهراتی در روستای بیتا شرکت کرده بود تا از معترضان فلسطینی در برابر ارتش اسرائیل محافظت کند و رفتار خشونت‌آمیز ارتش را فیلمبرداری نماید.

فلسطینیان ساکن روستای بیتا تقریباً هر هفته در اعتراض به شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار می‌کنند. فعالان خارجی معمولاً به منظور حفاظت از فلسطینیان در این تظاهرات شرکت می‌کنند.

به گفته سیسون سربازان صهیونیست به سمت او تیراندازی کردند و همچنین از گاز اشک‌آور استفاده کردند. سیسون در این باره گفت که در حین فرار، از پشت در ناحیه ران پا به سمت او تیراندازی شد.

سیسون اهل نیوجرسی آمریکا است و هفته گذشته به فلسطین سفر کرد. سخنگوی دولت ایالات متحده آمریکا در واکنش به این اتفاق گفت که در جریان زخمی شدن یک شهروند آمریکایی قرار گرفته است، اما به دلیل حفظ حریم خصوصی آن‌ها نمی‌تواند اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

ارتش اسرائیل مدعی شده است که تیراندازی به فعال آمریکایی تصادفی بوده و سهواً رخ داده است. از آغاز جنگ غزه قریب به ۶۲۰ نفر در کرانه باختری توسط ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس