به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین مطلبی با عنوان متوسل شدن صهیونیست‌ها به دروغ و گمراه‌سازی برای توجیه جنایت خود منتشر کرد و نوشت:

ارتش اشغالگر صهیونیستی برای توجیه جنایت هولناک روز گذشته در مدرسه تابعین در شهر غزه که به شهادت بیش از 100 نفر و مجروح شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد، به دروغ‌گویی و گمراه‌سازی متوسل شده است.

اشغالگران اسرائیلی مدعی بودند که در این مدرسه شماری از مبارزان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی حضور داشتند که این ادعا قاطعانه توسط طرف فلسطینی رد شده است.

منابع فلسطینی در گفتگو با الجزیره تاکید کردند که لیست اسامی منتشر شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در مورد شهدای مدرسه تابعین دارای اطلاعاتی غلط و گمراه کننده است.

به گفته این منابع، دو نفر از افرادی که نامشان به عنوان شهدای این جنایت ذکر شده، دو روز قبل از آن و در مناطقی دیگر به شهادت رسیدند.

یکی از این افراد شهید منتصر ضاهر است که روز جمعه گذشته همراه خواهرش در منطقه‌ای دور از مدرسه تابعین شهید شده است.

همچنین شهید یوسف الوادیه که نام او نیز در لیست ارتش رژیم صهیونیستی آمده، دو روز قبل از این جنایت در جایی دیگر به شهادت رسیده است.

منابع فلسطینی تاکید کردند که بعضی از اسامی ذکر شده در لیست اشغالگران شخصیت‌های دینی و اساتید دانشگاهی هستند که هیچ فعالیت نظامی نداشتند.

شهید محمد الطیف که نام او هم در این لیست آمده، مدیر سابق این مدرسه است و تاکنون فعالیت نظامی نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس