اتباع غیرمجاز تا پایان سال کشور را ترک کنند

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری که صبح امروز در مقر مرزبانی فراجا برگزار شد، درباره اتباع غیرمجاز گفت: سیاست ما این است که اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال ۱۴۰۳ کشور را ترک کنند.

وی افزود: ما کشور مهمان نوازی هستیم این افراد مدت هاست از همه امکانات در کشور ما استفاده کرده اند اما دیگر باید از کشور خارج کنند.

فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد:این امر، خواسته مردم ماست و در راستای ایجاد امنیت این امر باید محقق شود.

فرمانده مرزبانی فراجا همچنین گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و نهادهای دولتی هستند که من روز خبرنگار را از طرف خودم و مرزبانان به شما تبریک می گویم.

وی افزود: در آستانه اربعین حسینی هستیم که این ایام هم تسلیت عرض می کنم. این حرکت در دنیا بی نظیر است و جهانیان از این رفتارهای ما متعجبند و باورشان نمی‌شود این حرکت مردمی هرساله با عشق انجام می‌شود. همکاران من در مرزبانی همیشه می خواهند در مراسم اربعین شرکت داشته باشند و در ثواب آن شریک شوند زیرا این ایام عمر خدمتی ما محسوب نمی‌شود.

وی اظهار کرد: ۹۶ درصد از مرزها در اختیار مرزبانی فراجاست و بنا به ضرورت تنها چهار درصد از مرزها در اختیار ارتش و سپاه است و ما آماده باش کامل در ۲۴ ساعته روز هستیم.

گودرزی گفت: مرزبانی در بین مجموعه انتظامی سخت‌ترین است و طاقت فرساترین حوزه است و مردانی خاصی می خواهد ‌که عشق به میهن دارند و در گرما و سرما به کشور خود خدمت می کنند. من وقتی سربازان و همکارانم را می‌بینم که در دمای ۵۳ درجه مرزهای خوزستان خدمت می کنند و با عشق و صلابت مشغول انجام وظیفه هستند به خود می بالم.

فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد: ما مشغول دیپلماسی لحظه ای قوی در مرز هستیم، به عنوان مثال اگر در هر طرف از مرز مشکلی به وجود آید، همکاران من در مرزها برای هر دو طرف اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

گودرزی درباره ترددهای غیرمجاز در مرز نیز گفت: عده ای قانون را زیرپا می گذارند، وقتی در دل شب در منطقه ممنوعه هزاران نفر عبور می‌کنند نمی شود از آنها دفاع کرد. به عنوان مثال یکی از این افراد می‌گفت میخواهد تلویزیون جا به جا کند اما مشخص شد بیش از ۲۰۰ کلت کمری در آن وسیله جاساز شده بود.

فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا با بیان اینکه با پشتیانی مردم مرزنشین می‌توان مرزها را حفظ کرد؛ ادامه داد: مردم مرزنشین که در کنار مرزهای ما هستند قوانین جاری کشور را می دانند و رسانه ها باید این مسائل را بیشتر ترویج کنند تا مرزها که ناموس کشور هستند را حفظ کنیم.

گودرزی گفت: آموزش همگانی برای ارتقای امنیت و آموزش قوانین نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که باید رسانه ها در این زمینه به ما کمک کنند.

فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد: ما می خواهیم مرزنشینان دانش و و مهارتشان افزایش پیدا کند تا بتوانند از محرومیت خارج شوند و به صورت قانونی از مرزها استفاده مفید کنند. ما جلسات متعدد هر سه ماه یک بار با سران قبایل مختلف داریم و تعامل خوبی با آنها ایجاد کرده ایم.

گودرزی با اشاره به الکترونیکی شدن برخی اقدامات گفت: کارت پایش الکترونیک برای مالکان، ملوانان و شناورها در حال ایجاد است که ما بتوانیم بیش از ۳۰ هزار شناور در مرزهای آبی کشور را ساماندهی کنیم تا بتوانند به صورت الکترونیکی و قانونی کار خود را انجام دهند.

وی اربعین افزود: ما همه تلاش خود را می کنیم تا تسهیلگری در رفت و آمد داشته باشیم و مدام با عراق ارتباط داریم تا مشکل امنیتی ایجاد نشود و هدف ما تامین امنیت همه زائران خارجی و ایرانی است.

فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد: از اول سال تاکنون ۱۱۶ نشست با عراق داشتیم تا هماهنگی های لازم انجام شود. همچنین نیروهای خدماتی و کمک رسانی را در مرزهای کشور مستقر کردیم تا مشکلی پیش نیاد. تمام مرزهای ۷ گانه آمادگی‌کامل دارند تا زائرین را به سمت کربلا هدایت کنند و هیچ مشکلی در زمینه تردد وجود ندارد.

وی افزود: هوشمند سازی مرزها، پایش موثر و هوشمند مرز انواع اوپتیکی شمال غرب و تجهیزات الکرونیکی بلند برد، پایش لحظه ای الکرتوینک مرزها در حال انجام است.
گودرزی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ۲۲ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای امسال کشف شده است. هزار و ۱۲۵ قبضه سلاح توسط مرزبانان در درگیری با قاچاقیان کشف شد که دو درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: ۱۵ تن مواد مخدر کشف شد اما شاهد افزایش کشت ۹۸ درصدی مواد صنعتی در کشورهای همسایه هستیم. در همین راستا ۲۹۸ سوداگر مرگ و سه هزار و ۸۰۰ قاچاقچی کالا را دستگیر کردیم. همچنین ۶۹ نفر از اشرار و معاندین در درگیری با مرزبانان به هلاکت رسیدند.

گودرزی گفت: ۱۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد و ۱۸ هزار انواع تلفن همراه کشف شده که ۱۶ درصد افزایش داشتیم. همچنین ۱۸۷ وسیله نقلیه و ماشین آلات سنگین و لوکس کشف شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: انواع داروهای قاچاق نیز وارد و خارج می شود که ۱۳ میلیون قلم دارو که می خواستند از کشور خارج کنند را کشف کردیم که کشفیات ما ۷ برابر شده است.

فرمانده انتظامی مرزبانی فراجا ادامه داد: مهندسی رزمی ما نیز پیشرفت داشته است. جادهای مرزی ۱۲۴ کیلومتر در حال تعمیر است و ۸۷۶ احداث نیز احداث می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    27 0
    چشم رفتن
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      41 1
      مشکل این نسل فعلی برادران زحمت کش افغان نیستن مشکل نسل بعدیشون هست که اینجا بدنیا میان و همه طلبکار هستن از ایرانیا و اهل کارم نیستن و دنبال خلافن با این زاد و ولد زیادیم که دارن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      16 0
      بردار من چند قانون و خط و نشان هم خوب بود با خواهشو التماس که نمی رن //، مثلا اگر تا پایان سال نروید حکم زندانی داره// و اگر هر کسی به اینها کمک کند اگر او‌ هم غیر مجاز می شود// و اگر ایرانی کمک کند به این ها مثلا کار بدهید جریمه مالیاتی سنگین دارد// وزارت کشور باید یک عدد مشخص کند مثلا بگوید 3 میلیون بیشتر نمی تواند به اتباع اقامت دهد و مازاد باید به کشورشان مهاجرت معکوس کنند // باید فکری هم به حال زاد و واد زیاد اتباع شود
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      29 0
      بی در و پیکرتر این کشور وجود نداره که هیچ قوانینی در آن اجرا نمی شود حتی توسط مهاجرین
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      8 0
      حتی اتباع مجاز که به خاطر نیاز کشور اجازه کار دارند نباید در هر کجای شهر که خواستند ساکن شوند محله‌های آنها باید جدا باشد تا اختلاط فرهنگی و آسیبهای آن کنترل شده تر باشد
    • غدیر افغان IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
      0 9
      ما اینجا زن و فرزند داریم کجا برویم اخر
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    58 0
    چه عجب یادتون اومد افغان ها تو کشور زیاد شدن باید تعدادشون کم بشه 🙄🙄🙄
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      27 0
      افغانیا دارن ایران رو پشتونستان میکنن نقشه ها دارن
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      22 0
      غير مجاز!! مشكل اينه كه چطور اينها محاز ميشن! به راحتي!! به عنوان يك معلم شاهد هستم كه سالانه به دانش اموزان افغانستاني كه مجاز به تحصيل در مدارس ايران هستند اضافة ميشود!!بايد جلوي صدور مجوز گرفته شود!
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    40 0
    باشه اونام رفتن! همین لواسون بغل تهران، نونوایی ها پر از افغانستانی است. وضعشون اینقدر خوبه که عصرها میرن باشگاه و کیف و حال. من ایرانی باید با حقوق وزارت کار، پشت سر اینا باشم توی صف و به جای ورزش و تفریح شغل دوم و سوم داشته باشم.
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      38 0
      ولله خودمون کم گرفتاری داریم این نون خریدن نانوایی هم شده اعصاب خورد کنی محله بازار ۳ ساعت پشت افغان باید وایسی یه نون بربری گیرت بیاد قبلا ازین خبرا نبود
  • حسین IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    18 0
    رضایت خدا در رضایت خلق خداست،انشاالله که کردار مسئولین محترم مانند گفتارشان باشد.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    20 2
    سردار گودرزی خدا پشت و پناهت. بخدا فراخوان بدی ما ایرانیها همه به کمکت میایم...
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    24 0
    سردار جان بیا فقط شهرک صنعتی چهاردانگه رو ببین که پر از اتباع غیر مجازه! اینها حتی از سوله ها بیرون نمیان یا شبها بیرون میان! صاحب کاراشون همه خریداشون رو انجام میدن! تا قوه قهریه نباشه که اینها رو دستگیر کنه و اخراج کنه و ازونطرفم ۲ هفته بعد دوباره براحتی وارد مملکت نشن اتفاق خاصی بعیده بیفته!!!!
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    19 0
    اقای گودرزی فرمانده مرزبانی حالا شما این دستور رافرمودید انها هم گفتنند چشم اقا اینکه نشد برخورد قاطع یک ماه دیگه مدارس باز ودایر میگرددوافاغنه این بهانه را دارد که میگویند بچه های ما درس میخواننددو باره روز ازنو شروع میشود ببخشید یا شما دقیقا نمیدانید یا خود وملت ایران را خیلی نادان بحساب اورده ایدمرزها باز بدون سخگیری اتباع بیگانه وارد کشور میشوند وکارهای نا شایست انجام میدهند
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 0
    اقای گودرزی فرمانده مرزبانی حالا شما این دستور رافرمودید انها هم گفتنند چشم اقا اینکه نشد برخورد قاطع یک ماه دیگه مدارس باز ودایر میگرددوافاغنه این بهانه را دارد که میگویند بچه های ما درس میخواننددو باره روز ازنو شروع میشود ببخشید یا شما دقیقا نمیدانید یا خود وملت ایران را خیلی نادان بحساب اورده ایدمرزها باز بدون سخگیری اتباع بیگانه وارد کشور میشوند وکارهای نا شایست انجام میدهند
  • سید مرتضی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    25 1
    درود به شرفت بالاخره یه نفر عاقل تو شما ها پیدا شد یه حرفی بزنه.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    15 0
    چند میلیون افغانستانی در ایران هستن کخ هیچ آماري نداریم
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    21 0
    اگه درست وظیفه تون رو انجام میدادید الان کشور پر از اتباع خلافکار نمیشد
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 0
    بردار من چند قانون و خط و نشان هم خوب بود با خواهشو التماس که نمی رن //، مثلا اگر تا پایان سال نروید حکم زندانی داره// و اگر هر کسی به اینها کمک کند اگر او‌ هم غیر مجاز می شود// و اگر ایرانی کمک کند به این ها مثلا کار بدهید جریمه مالیاتی سنگین دارد// وزارت کشور باید یک عدد مشخص کند مثلا بگوید 3 میلیون بیشتر نمی تواند به اتباع اقامت دهد و مازاد باید به کشورشان مهاجرت معکوس کنند // باید فکری هم به حال زاد و ولد زیاد اتباع شود
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    19 0
    پیشنهاد من ایجاد سامانه سوت زنی و تعیین جایزه برای گزارش دادن محل زندگی و کار افراد غیر مجاز است ،
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      10 0
      موافقم
    • SG ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      5 0
      مثل خمیر پهن شدن
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    23 0
    اتباع مجاز و غیر مجاز ندارد. همانند انتحاری کشور را به چاه بی امنیتی کشانده اند.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    7 0
    اتباع مجاز و غیر مجاز ندارد. همانند انتحاری کشور را به چاه بی امنیتی کشانده اند.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 0
    کارفرمایی که افراد غیر مجاز را استخدام می کند خائن است و فقط به فکر درامد خودش هست ، چرا قانونی برای برخورد با این کارفرماها وجود ندارد ، یکی از دلایل تحت فشاربودن قشر کارگر تخلف کارفرماها است و استخدام افغانه باعث شده که کارفرماها زیر بار افزایش حقوق نروند و از طرفی در جامعه نیز این افراد با خرید ارزاق باعث کمیاب شدن و گران شدن ارزاق شده اند و از همه طرف به ضرر جامعه کارگری ایران است.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    14 0
    مردم مالک کشور هستند و هیچ مقامی در کشور نمی تواند اجازه این حجم از جابجایی افراد یک کشور دیگر به داخل کشور را دهد ،
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 1
    کسانی که با اهمال کاری باعث این اتفاق شده اند تا کشور دچار معضل اجتماعی و درآمدی و خوراکی یرای قشر کارگری بشود خائن به مسئولیت و مقام خود بوده اند
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    5 0
    بیش از ۲۰۰کلت کمری جاسازی شده دریک تلوزیون😫
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    12 0
    چرا خودمونو گول می زنیم این حجم از مهاجر غیر قانونی و قانونی باید از کشور خارج شوند
  • حسین IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    38 0
    از باز گرداندن اتباع به کشورشان کوچکترین تردیدی نکنید عراق با او وضعیتش یک نفر رو بدون ویزا راه نمیده اون وقت چطور کشوری که ادعای امنیت بخصوص امنیت در مرزها رو شعار میده این همه مهاجر بی حساب و کتاب اومده پس 10 میلیون مهاجر از کجا؟ چکونه ؟توسط کوتاهی چه نهاد و ارگانی بدون حساب کتاب وارد کشور شده اند فعلا اینها تازه آمده اند ایا می دانید اینها بعد از یک مدتی که جا افتادند چه مشکلات فرهنگی اقتصادی و مشکلات دیگر برای کشور ایجاد خواهند کرد ؟ نهادهای امنیتی هرچه سریعتر باید همه را شناسایی کنند و به کارفرمایان فرصت طلب اولتی ماتوم دهند برای عدم بکار گیری اتباع این خواسته تمام ملت ایرانه خبر گزاری محترم مشرق لطفا تیتر کنید از مسئولی بخواهید و پیگیری کنید خواست ملت را با تشکر
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 0
    اقدامات مسئولین خیلی خنده دار شده ، این بحت افاغنه یک طرف ، ولی در اتفاقات تلخ امنیتی اخیر هر بار نام فردی از تاجیکستان می درخشد و شده لانه داعش و بعد ما رفتیم برای رفت و آمد با این کشور ویزا را حذف کردیم ، به کجا چنین شتابان .
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      5 2
      درست می فرمایید.ریشه داعش در وهابیت هست که عربستا ن 10سال پیش سرمایه گذاری کرد در تاچیکستان واز قبل در پاکستان والن تروریستها ی داعش در اونجا هستن بعد ما جو گیر شدیم وویزا را حذف کردیم کلا مطالعه ندارن بابا تلجیکستان درسته فارسی حرف میزنه اما حکومتش ضد حجاب هست مثل فرانسه هست
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    14 0
    بابا ول کنید ریشه های تاریخی رو ، افغانی اگه دستش برسه ایرانی رو جلوی خورشید کباب میکنه ، مگر ندید محمود افغان چه کرد
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    16 1
    چرا تا پایان سال بهشون فرصت میدید ؟ بخدا قسم یک ماه فرصت هم براشون خیلیله . هرچه زودتر این برادران افغان رو به سرزمین شان هدایت کنید .
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      10 0
      نفهميدي!؟؟ چون برن مجوز بگيرند ديگه!! ظاهرا خيلي هم راحت مجوز صادر ميشه!!!
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
      3 0
      خوب میگه تا آخر سال شاید تا آخر سال این بنده خدا دیگه مسئول نباشه
  • محمدرضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    13 0
    آقای پرفسور بالتازار اینا با زور نمیرند شما دارید ازشون می‌خواهید
  • پرهام IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 0
    مرزبانان عزیز - وزارت کشور - نهادهای امنیتی - نیروی انتظامی - تورو به خدا زودتر مهاجرین افغان رو از ایران عزیز پاکسازی کنید . امنیت زنان و فرزندان مان به خطر افتاده است
  • بازنشسته IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    9 0
    لطفاً ضرب العجل زودتر برای خروج افغان ها از ایران صادر شود
  • 1403 IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    13 0
    هرجا صحبت جنایت و تجاوز هست پای افغانی ها در وسط هست . زودتر و هرچه سریعتر از ایران اخراجشان کنید . جان ناموس و فرزندانمان در خطر است .
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    14 0
    خواهشا ایران را از دست این مردمان هیز و چشم چران افغان نجات بدهید.
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    9 0
    نمیشه یه بر گه دستشون بدی بگید قانونی هیج کجای جهان با یه مبلغ ناچیز کشور و نمیده دست بیگانه با زاد وولد زیاد و کلی طلبکار برن دیگه خسته شدیم سیمای شهرها عوض شده ۱۳۰۰ میلیون دانش اموز چراباید ازبیت المال ایرانیها برلسون هزینه بشه
  • صادق IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    13 0
    سردار محترم. وقتیکه بیش از 6 میلیون افغانی در گروههای چند هزار نفری وارد ایران میشدند حواس نیروهای شما به کدام طرف بود.ثانیا حالا که دستور خروج به آنها میدهید چرا با مهلت هفت ماهه است.در این 7 ماه اینها هر کاری که بخواهند میکنند و مثل همیشه هر جنایتی انجام میدهند.کجای دنیا به اتباع غیر مجاز (آنهم افغانی )اینقدر مهلت میدهند ؟
  • صادق IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 1
    سردار محترم. وقتیکه بیش از 6 میلیون افغانی در گروههای چند هزار نفری وارد ایران میشدند حواس نیروهای شما به کدام طرف بود.ثانیا حالا که دستور خروج به آنها میدهید چرا با مهلت هفت ماهه است.در این 7 ماه اینها هر کاری که بخواهند میکنند و مثل همیشه هر جنایتی انجام میدهند.کجای دنیا به اتباع غیر مجاز (آنهم افغانی )اینقدر مهلت میدهند ؟
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      8 0
      پاکستان همه را اخراج ترکیه در حال دستگیری واخراج ما 7ماهه بعد بعد عیدو ماه رمضان تعطیلات حالا ولش کنو...... دیره سردار 7ماهه دیگه اصلا اون موقع عیده خودشون میرن به خانوادهاشون سر بزنن مهم اینه چطور میان
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    7 1
    یعنی این چند میلیون پیزوری که تو ایر ان هستن همه مجوز دارن.
  • مبینیان IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 3
    تو مواظب مرزها باش واین مسائل را به اهلش واگذار کن
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      5 1
      موافقم
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 0
    کارفرماپارسال من را اخراج کرد و به جای من افغانی آورد
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    11 1
    هوراااا👏👏👏همشون را با اردنگی بندازین بیرون آشغالا رو، افغانستان ۶۰ میلیون جمعیت داره همشون می خوان بیان ایران، نصف بیشترشان هم چاقوکش و خطرناک
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 0
    اونا هم میگن باشه می ریم ،خوب اسم شون روشه غیر مجاز وارد شدند،
  • AM ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    9 0
    96درصد مرز دست شماست اونوقت 5 میلیون افغانی بدون آمار داخل کشور خسته نباشی واقعا، الان برای چی حقوق میگیرید!
  • AM ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 0
    96درصد مرز دست شماست اونوقت 5 میلیون افغانی بدون آمار داخل کشور خسته نباشی واقعا، الان برای چی حقوق میگیرید!
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    3 2
    بیماری غر زدن مثل کرونا همه جا پخش شده . حالا که میخوان اتباع غیرمجاز رو اخراج کنند باز یه سری بیمار غر میزنند . چرا حالا ؟ چرا تا آخرسال ؟ اونوقت کجا بودی ؟ اونوقت چرا نبودی ؟ و ...
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    4 0
    سردار ممنون که به فکر افتادی اما وزارت کشور باید دستور بده
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 0
    افاغنه محترم پذیرایی چنددهه تموم شدخواهشن به کشورتون برگردین به خداذله شدیم اینجاواسه خودمونم کارنیست !!!
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 0
    اتباع افغان رو اخراج کنید
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    8 0
    افغانی ها الان صاحب تهران هستن . خودتونو بیرون نکنن خوبه
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 1
    قدرت این کارو ندارید . جرات میخواد که ندارید . شما فعلا به دزدی از بورس ادامه بدین بی عرضه ها
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 0
    ان شاء الله
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    5 2
    از همشون متنفرم
  • میرزا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    4 1
    به امید حق
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    6 0
    فرماندهی عزیز و محترم الان تو خاتون آباد پاکدشت تهران چند ماهه قبل اول صبح صف نانوایی ها غلغله از اتباع بود صف می کشیدن برای نان بعد این اخبار جمعیتشان خیلی کمتر شده نیست شده اند ، بنظر شما کجا هستند ، پنهان شده اند ، چطوری می خواهید برشون گردانید ، اگر این اتباع محترم جمع بشند و بروند همه شأن مجاز و غیر مجاز هم خیر ، ببینید چه قدر از مشکلات معیشت ، درمان ، آموزش ما حل خواهد شد ، نشه تاریخ دوباره تکرار بشه و این افغانی ها دوباره مملکت رو تصرف کنند ،
  • م ن IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    3 2
    باتشکر از فرماندهی مرزبانی کشور که دستور خروج اتباع غیر مجاز تا پایان سال داده‌است .از وزارت کشور و نیروی انتظامی انتظار می رود که همزمان به دستگیری اتباع غیرمجاز و هدایت اتباع غیر مجاز به کشورشان اقدام نماید
  • احمد IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    7 2
    ازبی عرضگی شماست که ۱۵ملیون افغانی واردمملکت شده اندوعرصه رابه مردم ایران تنگ کرده اند
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 3
    خواهش و درخواست و ... از مسئولین توی این سه سال گذشته هیییییج فایده ای نداشته، بهترین کار همون قاچاق اسلحه به داخل ولو درون تلویزیون هست تا انشاا... مردم بطور خودجوش این مهاجمین رو که با پای خودشون برنمیگردن کشور خودشون با زور سرب داغ افقی برگردونن به شهر و دیار خودشون، توی هر شهر فقط ده تا افغانی بکشین ببینید که خودشون همونطور که از لای کوه و بیابون با پای لخت و گله گله ریختن اینور مرز ، حالا با پا و تن لخت و از ترس جون برگردن همونجا که ازش اومدن (لطفا تایید کن بفرست ، قرار نیست همه نظرات هلو باشه، حرف دل گروه زیادی از مردم همینه برچسب خشونت نزن و بفرست )
  • ایران IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 1
    آنقدر به این جماعت رو دادین که با گستاخی میگن بما افغانی نگید بگید افغانستانی ما هم گفتیم چشم امر شما اطاعت. آنقدر برا خودتون کلاس میزارین چرا نمیرید وطن خودتون که بی احترامی نببنبد. مسئولین باید با دقت متوجه باشن که اینا با خرید ملک و... جای پاشونو محکم نکنن..
  • رویا SG ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    1 0
    صبح بخیر بیدارشدین کشور داره ازدست میره
  • سکینه SG ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    1 0
    تا آخر سال؟؟؟؟؟ چند ثانیه وارد مملکت شدن.... مهلت چیه؟؟؟؟ ازهر کدوم میپرسی با یه مبلغ ناچیز وارد شدن بسه دیگه
  • سکینه SG ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    تا آخر سال؟؟؟؟؟ چند ثانیه وارد مملکت شدن.... مهلت چیه؟؟؟؟ ازهر کدوم میپرسی با یه مبلغ ناچیز وارد شدن بسه دیگه
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    3 0
    مثل ارتش پاکستان محله به محله پاکسازی نمایید چون شب لب مرزندوصبح سرکار وسط پایتخت تاجریمه های مالی سنگین وزندانی وندادن خدمات وجریمه سنگین کارفرماها وجریمه املاکیها وصاحب املاکی که خانه اجاره می‌دهند وضعیت همین است
  • ناشناس IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 0
    ماهی ۸۰۰ میلیون قرص نان وماهی چندمیلیون لیتر آب وبنزین ومصرف برق وگازوبنزین ویک میلیون دانش آموز وبالای صدهزاردانشجووعامل بیکاری وگرانی اجاره بها وهزاران جرم وخلاف که انجام می دهند
  • ناشناس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    3 0
    سردار چرا فقط مردها رااخراج میکنید خانواده هشت نفره دونفراخراج بشه پس بقیه راکی می‌خواهد اخراج کند مرزها رامین گذاری ودیوار۸متری بگذارید کافیه به جنوب تهران وکرج وشهرری وورامین وقرچک وپیشوا وپاکدشت وچیتگر تشريف بیاورید انگار وارد کابل شدید خواهشا قانون جریمه های مالی سنگین وزندانی وندادن خدمات وندادن مسکن وجریمه کارفرمایان راتصویب کنید۱۵ میلیون خودش یک کشور است
  • ناشناس IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 0
    سردار جمعیت افغانها درداخل ایران ۱۵ میلیون نفره کافیه سری به خیابان‌ها ومتروها وپارکها ومدارس ونانوایی وکارخانه وکارگاهها وتولیدی ها واملاکیها وبازارها بزنید که دارند بافت جمعیتی کشور عوض می‌شود نرخ زاد وولد آنها را ازبیمارستانها بگیرید به بعضی شهرها که وارد میشوید انگاروارد کابل شدید
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    3 0
    چرا تا پایان سال همین الان حکم اخراج تمامشان را بدهید دولت باید در این زمینه مماشات را کنار گذاشته و برخوردی قاطع داشته باشد
  • لرستان IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 0
    خان دایی می برنشون لب مرز پولی می دن برمی گیردن
  • جواد IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    3 1
    در مرحله اول حضور اتباع را در استان تهران البرز و مناطق هسته ای و نظامی حساس ممنوع کنید احتمال کودتای اتباع زیاده یهود پشت کوچ اتباع به ایران است قحطی وناامنی درافغانستان صوریه هدف اشغال ایران وسقیفه نشین کردن ایرانه بیخود نیست اتباع زادوولد نجومی دارن
  • 1745 IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    4 0
    چطور میان داخل ؟ شما که می گفتید وجب تا وجب مرزها تحت کنترله؟ گفتید امنیت مرزها رو هاوهاو هاو هاو چنااااان کردیمو چنان !؟
  • مینا IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    5 1
    توروخدا زودتر بیرونشون کنید اینقدر راحت و سرسری نگیرید ، یه وقتی به خودتون میاید که دیگه نمیشه کاری کرد . اصلا چهره شهرهارو به هم زدن ، اینقدر هم زادوولد دارن عین موشا ، اینقدرم پرروان عین طلب کارا، تو یه بیمارستانی در شهر .. دو سوم زایمان اون بیمارستان از اول امسال افغانی بودن
  • ات IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    4 0
    مجاز هاشم باید بروند اصلا باید معلوم کنید چه تعداد در کشور هستند
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    1 2
    اون روزی که دنبال دختر ۱۵ ساله بودید که حجابش درست کنه این افغان ها ریز ریز کشور رو گرفتن
  • مهلا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 1
    وای خداکنه واقعی باشه و زودتر اجراییکنن ، دیگه دیدن قیافه های مغولی و نمیتونیم تحمل کنیم
  • رسول IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 0
    اگرهمین رویه روادامه پیدا کند واینایی که اینجا هستن اخراج نشن باید تا 20سال آینده ماهم مثل فلسطینی ها برای اونا سنگ پرتاب کنیم بابا ترابخدا مهمان نوازی هم حدی دارد بعضی ازجاهای تهران وکرج دیگر ماایرانیا اونجا احساس غریبی میکنیم وقتی که وطن خودم این همه بیکار دارد چرا باید کار را به اجنبی داد ازقدیم گفته اند چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه بابس کنید ترا به خدا میدونین اینا چه هزینه ایی برای ایران دارند ازلحاظ اقتصادی اجتماعی اخلاقی و.....
  • ایرانیان IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    1 0
    لطفا محکم برخورد شود تا سریعا اینا که مجاز هم هستند سروسامان بگیرند و غیر مجازها هم برگردن کشور خودشون
  • مردم IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 0
    این چه مدل گفتنه. مردم همه از وجود اتباع افغانی در کشور ناراضی هستن. محکم و قاطع همه‌شونو راهی کنید ولایت خودشون. باید اتباع مجاز رو هم بیرون کنید چه برسه به اتباع غیرمجاز. خوب دیگه مهمونی تموم شد. بفرمایید خونتون سریع برید وگرنه مردم برای بیرون انداختن شما ها میان وسط
  • ناصر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    1 0
    بازم دم یکنفر گرم پیدا شد این مشکل را جدی تلقی کنه//حالا بماند 7ماه وقت دادن که برن پنهان بشن//کشور های دیگه اصلا به افراد غیر مجاز مجوز میدن//بازم دمت تو گرم که علنی کردی اون مسئول های وطن فروش که اصلا به روی خودشون نمیارن//من فکر میکنم این افغانها هستن که 7ماه به ما وقت میدن خواهید دید بعد 7 ماه طالبان و مابقی افغانهای یاغی هم میان ایران
  • DE ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    3 0
    تا پایان سال اینها دو برابر شدند واز ایران هم نمی روند آقا مرزها رو کنترل کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس