خطیب

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات و خارجه در جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت که نظر کمیسیون شوراها نسبت به خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات مثبت است.

به گزارش مشرق، ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات و خارجه در جلسه صبح امروز؛ دوشنبه این کمیسیون گفت که نظر کمیسیون شوراها نسبت به خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات مثبت است.

بیاتی با اشاره به جلسه صبح امروز؛ دوشنبه کمیسیون شوراها گفت: این جلسه به منظور بررسی برنامه‌های سیداسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات برگزار شد؛‌ آقای خطیب وزیر اطلاعات دولت سیزدهم بود که عملکرد خوبی در این دوران داشته است.

وی افزود: براساس برنامه‌های ارائه شده، سوابق، کارنامه و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات نظر اعضای کمیسیون شوراها درباره آقای خطیب مثبت است البته قرار شده که ایشان مجددا در یک جلسه دیگر کمیسیون حضور پیدا کرده و به توضیحاتی درباره برنامه‌های خود ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین با اشاره به حضور عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه در این کمیسیون گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی خارجه قابل قبول است منتها ابهاماتی در سوابق کاری آقای عراقچی به ویژه در زمان مذاکرات برجام وجود دارد که قرار شد ایشان در جلسه دیگری حضور پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    2 0
    خخخخخخخخخخ مگه جرءات دارند که مخالفت کنند ؟!!!!!!!! اون هم وزیری که در دولت رئیسی بوده. همان رئیسی که به تمام وعده های انتخاباتی خودش عمل کردند. از درست کردن یک هفته ای بورس گرفته تا ساختن سالی یک میلیون مسکن و بزرگتر کردن سفره های مردم و افزایش ارزش پول ملی و ..... خخخخخ
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
      0 0
      چرا دروغ میگی ؟ رئیسی وعده درست شدن بورس تو چند روز نداد. دومیلیون و هفتصد هزار خانه ساخت درسته گرونی هست ولی ارزش پول ملی بیشتر شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس