دستاوردهای صنعت دفاعی همپای قدرت پهپادی و موشکی است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: بسیاری از دستاوردهای صنعت دفاعی، همپای قدرت پهپادی و موشکی است و جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف تولیدات نظامی گام‌های خوبی برداشته است.

به گزارش مشرق، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فنی – نظامی «آرمی ۲۰۲۴» روسیه در گفت‌وگویی درباره کدامیک از تجهیزات به نمایش درآمده در غرفه کشورمان با استقبال و مراجعه بیشتری از بازدیدکنندگان و مقامات روس و دیگر کشورهای شرکت‌کننده قرار گرفته است، گفت: آوازه پهپادهای ما در دنیا پیچیده است، از این رو، هر کشوری دوست دارد اول پهپادهای ما را ببیند و البته، موشک‌ها.

وی خاطرنشان کرد: برای پهپادها عرصه‌ای به وجود آمده است که خود را بروز دهد؛ درحالی‌که بسیاری از دستاوردهای صنعت دفاعی ایران، همین ویژگی‌ها را دارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) عنوان کرد: صنعت دفاعی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله سایبری، تجهیزات دریایی و هوایی موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است و در مسیر تکامل قرار دارد.

وی ادامه داد: در بخش ارتباطات، لیزر و هوش مصنوعی نیز دستاوردهای خوبی داشته‌ایم.

سردار شادمانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از زحمات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌واسطه برپایی مطلوب پاویون ایران و نمایش بخشی از توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح کشورمان قدردانی کرد.

گفتنی است، صنایع دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران برای سومین سال پیاپی ضمن حضور فعال در این نمایشگاه، بخش‌های متنوعی از تولیدات نظامی و دفاعی کشورمان را در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار داده‌اند که مورد استقبال هیئت‌های نظامی و سایر بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس