کد خبر 1632818
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس

امروز جلسه فوق العاده شورای عالی بورس با محوریت بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه و پیشنهادات سازمان بورس برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، دیروز (دوشنبه) نشستی ویژه، با حضور معاونان و مدیران ارشد بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با هدف بررسی شرایط کنونی بازار سهام و ارائه راهکار مناسب برگزار شده بود.

گفته می‌شود، این نشست به نتایج مثبتی منجر شده و خروجی تصمیم‌ها و راهکارهای آن از موضوعات اصلی مورد بحث در جلسه امروز شورای عالی بورس خواهد بود.

لازم به ذکر امروز جلسه فوق العاده شورای عالی بورس با محوریت بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه و پیشنهادات سازمان بورس برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    امید وارم تشریفاتی و دهن پرکن نباشد بلکه منتج به نتیجه و خروجی خوبی برای ابن بورس لعنتی که اعصاب و روان سهامداران را قویا به هم ریخته داشته باشد . متاسفانه به ضعف شدید عمکرد مسئولین بورس و عدم اتخاذ تدابیر مناسب و بهبود اعتماد سازی و مسیرهای امیداوری و خوش بینی جهت ورود سرمایه به بورس اقدامت شایسته ای را به عمل اورند و دیگر شاهدکاهش شاخص بورس نباشیم و سهامداران بتوانند از ضررهای فراوانی که در سه ماهه اخیر دیده اند جبران شود
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    1 0
    تا تصمیمات این جلسه نهایی بشه نیمی از سرمایه گذاران بورس خارج شده اند و شرایط سخت تر از قبل میشه تا دیر نشده لطفا کاری بکنید
  • علی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    1 0
    خب دوستان،دیگه از پول مردم چیزی نمونده،از کجا بیاریم بخوریم؟وام بدیم با درصد بدهکارشون کنیم؟نه بابا چه کاری هست،وام رو خودمون برداریم،پس نمیدیم که،خب الان ماشین بریزیم بازار؟زیاد نه ها یهوو مردم رو دل کنن،چند تایی بدین دهن شون بسته بشه.نگفتین الان از کجا خرج مون رو دربیاریم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس