کد خبر 1632887
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
چرا مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی نشد؟/ اقدام باشگاه لیگ برتری علیه سرخ‌پوشان

مدافع تیم ملی ایران در یک قدمی حضور در پرسپولیس قرار داشت اما با اقدام یکی از باشگاه‌های لیگ برتری حضور وی در جمع سرخ‌پوشان منتفی شد.

به گزارش مشرق، با جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت باشگاه پرسپولیس از همان روزهای نخست به دنبال جذب یحیی عطیه‌الله مدافع تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه بود.

در شرایطی که در روزهای ابتدایی هفته قبل، توافقات لازم برای حضور عطیه‌الله در پرسپولیس فراهم شد بود اما به یکباره حضور وی در جمع سرخ‌پوشان منتفی شد و با اعلام باشگاه سوچی روسیه، یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی با امضای قراردادی قرضی راهی الاهلی مصر شد و حضور وی در پرسپولیس منتفی شد. این در شرایطی‌ست که باشگاه پرسپولیس تا این لحظه هنوز نتوانسته در این پست بازیکن مدنظر خود را جذب کند.

در بین‌ گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن، نام میلاد محمدی مدافع ۳۰ ساله و ملی‌پوش باشگاه آدانا دمیرسپور ترکیه نیز دیده می‌شد. سرخ‌پوشان مذاکرات جدی‌ای را با این مدافع ملی‌پوش داشتند و توانستند علاوه بر اینکه محمدی را متقاعد کنند که به این تیم بپیوندد، رضایت باشگاه ترکیه‌ای را برای انجام این انتقال جلب کنند.

چرا مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی نشد؟/ اقدام باشگاه لیگ برتری علیه سرخ‌پوشان

با توافقات لازم بر سر انتقال محمدی به پرسپولیس، مدافع تیم ملی ایران برای نهایی کردن قرارداد خود با سرخ‌پوشان راهی تهران شد. در حالی که همه چیز برای نهایی شدن قرارداد محمدی با سرخ‌پوشان طبق برنامه پیش می‌رفت اما باشگاه آدانا دمیرسپور در اقدامی غیرمنتظره خواستار مبلغ بیشتری برای صدور رضایت‌نامه محمدی جهت انتقال به پرسپولیس شد. اقدامی که تمامی توافقات قبلی را برهم زد و باعث شد تا پرسپولیس از جذب میلاد محمدی منصرف شود.

با پیگیری‌ها مشخص شد در حالی که باشگاه پرسپولیس مراحل ابتدایی برای عقد قرارداد با محمدی را پیش می‌بُرد و این مدافع ملی‌پوش آماده امضا قرارداد بود، یکی از باشگاه‌های مطرح لیگ برتری با ارسال یک آفر جالب توجه و میلیون دلاری به باشگاه آدانا دمیرسپور خواستار جذب محمدی از این تیم شد. به دنبال این پیشنهاد جالب توجه، باشگاه ترکیه‌ای در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس رقمی نامعقولی را برای انتقال این بازیکن خواستار شد و همین موضوع باعث شد تا انتقال محمدی به پرسپولیس منتفی شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    0 0
    اون باشگاه لیگ برتری که با مبلغ بالا این انتقال را برهم زد باشگاه نیست
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    13 1
    یا سپاهان یا تراختور (( و بعدش با درجه کمتر استقلال )) این دوتا تیم کلا نقل و انتقالات رو بدون توجه به قانون سقف قرارداد کن فیکن کردند
  • رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    به نظرم میلاد محمدی بخاطر اینکه ننگی بالاتر از لنگی بودن در ایران وجود ندارد با این تیم نیامده است!! نیاز به این همه صغری کبری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس