کد خبر 1632934
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کامالا هریس

کامالا هریس،‌ بار دیگر با رد درخواست مصاحبه از سوی یک مجله خبری بزرگ آمریکایی از صحبت در مورد برنامه‌ها و سیاست‌هایش طفره رفت.

به گزارش مشرق،‌ کامالا هریس،‌ نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا،‌ بار دیگر از حضور در یک مصاحبه مطبوعاتی امتناع کرد.

به گزارش فاکس نیوز،‌ هریس درخواست مجله تایم را برای مصاحبه جهت تشریح برنامه‌های انتخاباتی‌اش رد کرد.

این چندمین باری است که معاون جو بایدن،‌رئیس‌جمهور آمریکا از حضور در مصاحبه‌های مطبوعاتی جهت پاسخ به سوالات در مورد برنامه‌های انتخاباتی و سیاست‌هایش طفره می‌رود.

انتقادات از هریس در این رابطه از آنجایی افزایش پیدا کرده است که وی از زمان معرفی شدنش به عنوان نامزد حزب دموکرات و پس از کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی،‌ حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی و یا یک مصاحبه هم حضور نداشته است.

اکنون انتقادات علیه هریس در مورد اجتنابش از گفتگو با مجله خبری تایم در حالی اوج می‌گیرد که هم بایدن و هم ترامپ تاکنون مصاحبه‌های طولانی با این مجله خبری داشته‌اند.

در همین رابطه تایم با انتشار عکسی از هریس روی جلد شماره اخیرش که به تازگی منتشر شده است به طور خلاصه این موضوع را که هریس از مصاحبه با آن خودداری کرده است،‌ را مطرح کرد.

کمپین انتخاباتی هریس نیز،‌ تاکنون درخواست‌های مطرح شده برای مصاحبه وی با برخی از رسانه‌ها جهت توضیح سیاست‌هایش را رد کرده است.

هریس پیشتر در حین سخنرانی انتخاباتی‌اش در ایالت میشیگان به انتقادات مطرح شده در مورد صحبت نکردنش با مطبوعات پاسخ داده و عنوان کرد،‌ تصمیم برای مصاحبه با هماهنگی تیم انتخاباتی‌اش انجام می‌شود و به زودی در یک رسانه برای مصاحبه حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس