روزنامه صهیونیستی: ارتش اسرائیل از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند

یک روزنامه صهیونیستی از استفاده ارتش رژیم اشغالگر از غیر نظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی طی عملیات نظامی‌ خود در نوار غزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از تلویزیون العربی، روزنامه «هاآرتص» در این باره نوشت: استفاده ارتش اسرائیل از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی با اطلاع افسران عالیرتبه ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

این روزنامه همچنین تاکید کرد: ارتش اسرائیل هنگام بازرسی تونل‌ها و ساختمان‌ها، غیرنظامیان فلسطینی را در صف پیشین نیروهایش قرار می‌دهد.

هاآرتص افزود که غیرنظامیانی که ارتش اشغالگر از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند، پیشتر در مناطق مختلف غزه توسط اشغالگران بازداشت شده اند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، استفاده از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در مناطق مختلف غزه و با اطلاع رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد.

هاآرتص تاکید کرد که ارتش از فلسطینیان غیرنظامی مشخصی به مدت یک هفته به عنوان سپر استفاده کرده است و در میان این افراد، کودکان و افراد سالخورده وجود داشته است.

این روزنامه عبری اضافه کرد که نظامیان ارتش اشغالگر اظهار داشته‌اند زندگی‌شان از زندگی فلسطینی‌ها باارزش‌تر است. به همین دلیل بهتر است از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از ۳۹ هزار نفر، زخمی شدن بیش از ۹۱ هزار نفر، ناپدید شدن ۱۰ هزار نفر و نیز کوچ اجباری نزدیک به ۲ میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.

علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

باوجود همه این جنایت ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس