حمله مجدد موشکی به شمال فلسطین اشغالی + فیلم

منابع خبری بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ده‌ها موشک‌ به سمت شهرک میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، آژیر هشدار حمله موشکی درشهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

در حالی که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از حملات شدید موشکی به شهرک میرون خبر داده است، برخی رسانه‌ها تعداد موشک‌های شلیک شده به سمت شمال فلسطین اشغالی را ۵۰ موشک عنوان کردند.

این حملات در حالی صورت گرفته که ساعاتی پیش جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در راستای ادامه حمایت از مردم غزه، محل استقرار نظامیان صهیونیست را در منطقه جل الدیر هدف حمله موشکی قرار داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس