کد خبر 1633234
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
توصیه نیکی هیلی به جمهوری‌خواهان برای شکست هریس

رقیب پیشین دونالد ترامپ برای نامزدی ریاست‌جمهوری در حزب جمهوری‌خواه توصیه‌هایی را جهت شکست قطعی کامالا هریس در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرد.

به گزارش مشرق،‌ نیکی هیلی،‌ یکی از رقبای اصلی دونالد ترامپ برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر لزوم ایجاد برخی تغییرات جدی در مبارزات انتخاباتی این حزب برای پیروزی بر کامالا هریس تاکید کرده است.

به گزارش هیل،‌ نیکی هیلی‌ در اظهاراتی بر این موضوع تاکید کرد که اگر جمهوری‌خواهان خواستار پیروزی در انتخابات ماه نوامبر هستند،‌ باید یک سری تغییر جدی در روند مبارزات انتخاباتی خود ایجاد کنند.

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل لازمه ایجاد چنین تغییری را تمرکز برای جذب آرای آن‌ گروه از رای‌دهندگانی عنوان کرده است که موجب شده‌اند،‌ شانس پیروزی هریس در نظرسنجی‌های انتخاباتی بالا رود.

هیلی بر این موضوع تاکید کرده است که ترامپ باید بحث کردن بر روی موضوعات بیهوده مانند ارائه آمارهای شگفت‌انگیزی که با واقعیت‌های عملی در تناقض هستند را متوقف کند.

هیلی در مورد رای‌دهندگان آمریکایی نیز اینطور بیان کرد:‌ من فکر می‌کنم چیزی که آنها می‌خواهند،‌ وجود کسی است که به آنها اهمیت دهد. آنها کسی را می‌خواهند که متمرکز باشد، کسی در مورد مسائل مهم صحبت کند.

به گفته هیلی موضوعاتی مانند افزایش قیمت‌ها و تورم،‌ آموزش،‌ راهکارهای جلوگیری از جنگ موضوعات مهمی است که می‌تواند برای رای‌دهندگان اهمیت داشته باشد.

هیلی همچنین اینطور استدلال کرد که پیروزی ترامپ حتمی خواهد بود،‌ اگر او روی موضوعاتی تمرکز کند که هریس به واسطه آن موضوعات از جایگاه بهتری در بین رای‌دهندگان آمریکایی نسبت به جو بایدن برخوردار شده است.

وی همچنین عنوان کرد،‌ امکان پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌روی آمریکا حتمی خواهد بود، اگر جمهوری‌خواهان به درستی روی بازار هدف خود یعنی زنان ساکن حومه شهر،‌ تحصیلکرده‌های دانشگاهی ،‌مستقل‌ها و دموکرات‌های محافظه کار تمرکز کنند.

هیلی در دوران انتخابات مقدماتی آمریکا یکی از منتقدان سرسخت ترامپ بود و وی را برای ریاست‌جمهوری بسیار پیر و به عنوان کسی توصیف می‌کرد که مردم به بازگشتش به کاخ سفید نیازی ندارند. با این حال،‌ پس از کناره‌گیری از رقابت‌ها در جریان انتخابات مقدماتی،‌ رسما حمایتش از نامزدی ترامپ برای حزب جمهوری‌خواه را اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    4 0
    خخخ افتادن به جون هم
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    3 3
    کثافت هرزه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    4 1
    نیکی هیلی= یه هندی زاده کثافت صهیونیست ضد ایرانی. زنیکه کثافت.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 0
    وفاق ملی ندارن!
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    وفاق ملی ندارن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس