حمله راکتی حزب الله لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» + فیلم

حزب الله در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را مورد حمله راکتی قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های لبنان، حزب الله با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد رزمندگان مقاومت در حمایت از ملت مبارز فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها و پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه روستای العباسیه و هدف قرار گرفتن غیر نظامیان، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را با راکت های کاتیوشا هدف قرار دادند.

شبکه المیادین نیز در این باره گزارش داد هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی روستاهای «بلیدا» و «حولا» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

این در حالی است که روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی اعلام کرد که حزب الله از اکتبر گذشته تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ موشک و ۲۰۰ پهپاد به سمت مواضع صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی پرتاب کرده است.

این رسانه صهیونیستی افزود که در جریان حملات حزب الله، ۴۳ صهیونیست از جمله ۱۹ نظامی به هلاکت رسیدند و ۲۷۱ نفر نیز زخمی شدند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی بر این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی شده است و اکثر شهرک‎ها و کارخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس