مرتضی کرمانی مقدم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط حمله پرسپولیس به یک علی دایی یا فرشاد پیوس نیاز دارد. با این مهاجمان نمی‌توانیم گل بزنیم.

سرویس ورزش مشرق - مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در پست حمله در گفتگو با مشرق، درباره مصاف تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر درباره شرایط میزبانی پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه ما در چند بازی اول مهمان هستیم و این هیچ کمکی به ما در بحث میزبانی نمی‌کند. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه آزادی رو به راه شود تا بتوانیم در خانه خودمان و در حضور تماشاگران مان میزبان باشیم. بازی در آزادی یک چیز دیگر است.

وی همچنین درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: متاسفانه ما بد زمانی گل خوردیم وگرنه این پرسپولیس به این راحتی گل نمی‌خورد. البته خوب زمانی هم گل را زدیم چون اگر ما با همان نتیجه رختکن می‌رفتیم کار سخت می‌شد. ولی به هر حال مشخص بود که تیم هنوز به آن آمادگی کامل نرسیده است و زمان لازم است تا بچه‌ها با هم یکدست شوند.

گروه آسیایی پرسپولیس گروه مرگ است/ پرسپولیس با یک علی دایی کامل می‌شود/ بدموقع گل نمی‌خوردیم برنده بودیم

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره خط حمله این تیم توضیح داد: علیپور فوق العاده آماده است اما چون تازه به تیم برگشته هنوز با بچه‌ها هماهنگ نیست. فکر می‌کنم یک خارجی خوب و گلزن در نوک خط حمله برای پرسپولیس لازم است تا بتوانیم از توپ‌های مرده جلوی دروازه نهایت استفاده را ببریم .

کرمانی مقدم در این باره که آیا با وجود آل کثیر علیپور و دیگر مهاجمان باز هم پرسپولیس نیاز به مهاجم نوک دارد تاکید کرد: ما آن جلو یک گلزن تمام عیار می‌خواهیم یکی مثل فرشاد پیوس و علی دایی. کسی که توپ را با یک تقه وارد دروازه کند. پرسپولیس از هر نظر بازیکن دارد ولی یک گلزن تمام عیار برای گل زدن ندارد تا بتواند از موقعیت‌های زیر ۵۰ درصد گل بسازد. در چنین شرایطی ما راحت همه حریفان را شکست می‌دهیم .

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره عملکرد تیمی ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن مثل همیشه یک حریف قابل احترام بود. این تیم همیشه خوب کار کرده و در دیدار مقابل پرسپولیس هم عالی کار کرد. متاسفانه ما اگر از ضربات آخرمان بهتر استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم .

گروه آسیایی پرسپولیس گروه مرگ است/ پرسپولیس با یک علی دایی کامل می‌شود/ بدموقع گل نمی‌خوردیم برنده بودیم

کرمان مقدم همچنین درباره قرعه کشی صورت گرفته در لیگ نخبگان آسیا و حریفان پرسپولیس توضیح داد: همه حریفانی که در گروه پرسپولیس قرار دارند قدر هستند و فکر می‌کنم ما باید از هر چهار بازی که در تهران داریم نهایت استفاده را ببریم . همین که النصر دوباره به تهران می آید باید نهایت استفاده را ببریم تا انتقام شکست ۰-۲ پارسال را از رونالدو و این تیم بگیریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم تا زمانی که این مسابقات قرار است شروع شود وضعیت زمین آزادی به مرحله بهره‌برداری برسد تا بتوانیم امتیازات را جمع و جور کنیم و از گروهمان بالا برویم هرچند که این کار خیلی سخت است ولی پرسپولیس ثابت کرده در شرایط سخت بهتر کار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 1
    توکل بر خدا
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    3 1
    ما از استقلال با این ولخرجی خلیج فارس انتظار داریم ولی از پرسپولیس خیر
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    2 0
    وار آمد و شخصیت مخصیت قهرمانی به فنا رفت.
  • رضا IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    2 0
    آرزو بر نوجوانان عیب نیست!! انشاالله سال آینده تیم لنگ با قدرت از لیک یک شروع خواهد کرد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس