جباری

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: بنده از نزدیک خدمت جنابعالی ارادت دارم و به آن ساده زیستی و حرف‌هایی را که فقط در کلام نیست بلکه در عمل شما به آن‌ها اعتقاد دارید یقین دارم.

به گزارش مشرق، رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: کشور ما در یک اتفاق بسیار ناگواری در پرواز اردیبهشت رئیس جمهور محترم و دولتی را از دست داد. بنده از نزدیک خدمت جنابعالی ارادت دارم و به آن ساده زیستی و حرف‌هایی را که فقط در کلام نیست بلکه در عمل شما به آن‌ها اعتقاد دارید یقین دارم.

وی افزود: الحمدالله مردم هم به این اعتقاد دارند و به این ایمان شما و به مقام معظم رهبری و خون شهدا پاسخ مثبتی دادند و لبیک گفتند و باز هم با تمام مشکلاتی که امروز به قول خود شما ناشی از عملکرد مسئولین عملکرد این سال‌ها بود، پای صندوق‌های رأی آمدند و بالای ۵۰ درصد مشارکت داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای دکتر، این موضوع، مسئولیت شما را سنگین می‌کند. قطعاً هدفمان کمک به جنابعالی، دولت و کابینه است که انشاالله هرچه سریع‌تر دولت شما تشکیل و مشکلات مردم مقداری رفع شود.

وی افزود: آقای دکتر! امروز ما در اقصی نقاط کشور از مشکل بیکاری از مشکل کمبود بهداشت و درمان از مشکل مردم امیدی به این دولت دارند.

رضا جباری گفت: اگر که امروز جوانان ما بعد از طی دوره طولانی از تحصیلات با پذیرش رنج‌های بسیار کشور خود را ترک می‌کنند، به دلیل عدم اجرای قوانین و سیاست‌های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری و قانون‌های بالادستی است.

وی افزود: ما همه دوستدار شما هستیم، ما همه موفقیت شما را موفقیت نظام، رهبری و خودمان می‌دانیم. همه ما در این انقلاب عجین هستیم ولی که خواهشی که داریم با همین روال و مسیری که پیش گرفتید پیش بروید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس